Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoezo niet?Maar hier ligt de fout wel niet bij Canyon deze keer
Yep, Mathieu van der Poel’s handlebar broke, but it’s not what you think
Torque wrenches and carbon paste are your friends.cyclingtips.com
Je ziet het niet goedZie ik het nu niet goed of is dat gewoon zijn shifter die los is gekomen?
. Zijn shifter hangt inderdaad los maar zijn beugel is ook afgebroken aan die kant, net op het punt waar die shifter bevestigd wordt...Die eindigde op de Ventoux ook al in een groepje met Konrad, Mollema, Ciccone en Haig. Dat vind ik even indrukwekkend als zijn uitslag gisteren, want dat zijn allemaal mannen die bergritten (kunnen) winnen in grote rondes.Jawadde Vansevenant, dikke uitslag tussen mannen als Bernal, Landa, Ciccone! Wat goed is komt snel.
Der was vorig jaar nog zone jonge gast die achteraf zei dat hij gewonnen zou hebben... moest hij niet gevallen zijn.Dan vraag je je toch af , vorig jaar zei ie dat hij de Waalse pijl kon winnen zonder die val. (terwijl de meeste dachten (jeugdige overmoed).
Als je hem nu ziet rijden , dan moet je het nog een beetje gaan beginnen geloven.

Met dat verschil dat diene andere jonge gast zowat alles gewonnen heeft waaraan hij deelneemt, en dus wél op voorhand geloofwaardig is als hij zo'n uitspraken doet.Der was vorig jaar nog zone jonge gast die achteraf zei dat hij gewonnen zou hebben... moest hij niet gevallen zijn.![]()

Dan vraag je je toch af , vorig jaar zei ie dat hij de Waalse pijl kon winnen zonder die val. (terwijl de meeste dachten (jeugdige overmoed).
Als je hem nu ziet rijden , dan moet je het nog een beetje gaan beginnen geloven.
Hier begint voor mij het seizoen echt. Tot het einde van de Giro worden we wekelijks meermaals verwend met klassiekers, World Tour rondes van een week met als orgelpunt de Giro. Dit is altijd mijn favoriete periode van het seizoen.+1. Alles tot hier was voorgerecht, vanaf morgen is het voor écht.Morgen is het tijd voor één van de twee mooiste koersen van het seizoen.Hier begint voor mij het seizoen echt. Tot het einde van de Giro worden we wekelijks meermaals verwend met klassiekers, World Tour rondes van een week met als orgelpunt de Giro. Dit is altijd mijn favoriete periode van het seizoen.