Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op Eurosport de herhaling gezien, zij hebben het wel opgemerkt dat het stuur er maar slapjes bijhing.

Commentaar van het was vandaag ondermaats imho, veel fouten, dingen niet zien. Beetje jammer.

Nog een geluk dat Mathieu superkrachten heeft anders was dit toch wel hele slechte reclame voor de sponsors van de desbetreffende onderdelen.

Maar hier ligt de fout wel niet bij Canyon deze keer :p
Hoezo niet?

Er staat in het artikel dat Canyon non-factory klemmen gebruikt terwijl Shimano expliciet zegt dat ze enkel en alleen hun klemmen mogen gebruiken om hun DI2 levers vast te zetten met 6-8Nm torque... de fout ligt in dit specifiek geval mogelijks niet bij Canyon maar bij de techniekers van Alpecin maar dat weet je dus eigenlijk niet want daarvoor hebben we onvoldoende informatie.

Wat wel zeker is, is dat Canyon zich niet aan de richtlijnen van Shimano houdt bij deze: "and given that the bike I recently reviewed was similarly equipped, it seems that this is something Canyon is using at the factory on production Aeroads."
Zie ik het nu niet goed of is dat gewoon zijn shifter die los is gekomen?
Je ziet het niet goed :p. Zijn shifter hangt inderdaad los maar zijn beugel is ook afgebroken aan die kant, net op het punt waar die shifter bevestigd wordt...

Jawadde Vansevenant, dikke uitslag tussen mannen als Bernal, Landa, Ciccone! Wat goed is komt snel.

Beste aangename aflevering gisteren van Extra Time.
Wel effe awkward toen Adrie de opmerking maakte dat Sepp veel te weinig (resultaatgericht) koerste. :laugh:

Jawadde Vansevenant, dikke uitslag tussen mannen als Bernal, Landa, Ciccone! Wat goed is komt snel.
Die eindigde op de Ventoux ook al in een groepje met Konrad, Mollema, Ciccone en Haig. Dat vind ik even indrukwekkend als zijn uitslag gisteren, want dat zijn allemaal mannen die bergritten (kunnen) winnen in grote rondes.

Dan vraag je je toch af , vorig jaar zei ie dat hij de Waalse pijl kon winnen zonder die val. (terwijl de meeste dachten (jeugdige overmoed).
Als je hem nu ziet rijden , dan moet je het nog een beetje gaan beginnen geloven.

Dan vraag je je toch af , vorig jaar zei ie dat hij de Waalse pijl kon winnen zonder die val. (terwijl de meeste dachten (jeugdige overmoed).
Als je hem nu ziet rijden , dan moet je het nog een beetje gaan beginnen geloven.
Der was vorig jaar nog zone jonge gast die achteraf zei dat hij gewonnen zou hebben... moest hij niet gevallen zijn. :unsure:

Der was vorig jaar nog zone jonge gast die achteraf zei dat hij gewonnen zou hebben... moest hij niet gevallen zijn. :unsure:
Met dat verschil dat diene andere jonge gast zowat alles gewonnen heeft waaraan hij deelneemt, en dus wél op voorhand geloofwaardig is als hij zo'n uitspraken doet.

Hij toont een sterke vorm. Maar de Waalse pijl winnen is toch nog een ander paar mouwen hoor.

Hij ging met 20-30" aan de voet van de muur zijn gekomen .
HIj had toen mss niet de vorm van nu , Maar met de vorm van nu gaf ik hem zeker dan kansen om de opdracht te volbrengen.

Morgen is het tijd voor één van de twee mooiste koersen van het seizoen. 😍 Hier begint voor mij het seizoen echt. Tot het einde van de Giro worden we wekelijks meermaals verwend met klassiekers, World Tour rondes van een week met als orgelpunt de Giro. Dit is altijd mijn favoriete periode van het seizoen.

Morgen is het tijd voor één van de twee mooiste koersen van het seizoen. 😍 Hier begint voor mij het seizoen echt. Tot het einde van de Giro worden we wekelijks meermaals verwend met klassiekers, World Tour rondes van een week met als orgelpunt de Giro. Dit is altijd mijn favoriete periode van het seizoen.
+1. Alles tot hier was voorgerecht, vanaf morgen is het voor écht.

Wat een heerlijk deelnemersveld ook. Ok, nog niet iedereen gaat top zijn, maar het wordt alvast heel interessant.

Toch al een eerste 'clash' tussen Van Aert, Van der Poel en Alaphilippe.

Dan nog aangevuld met een rits leuke namen als Pidcock, Mollema, Pogacar, Bernal, Fuglsang, Bettiol, Kwiatkowski, Van Avermaet, Bardet, ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan