Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door het weer toch meer volk bijeen dan anders. Vooral afwezigen gezien.
Morgen wel een sprint, dinsdag samyn meer benieuwd wie daar top vijf gaat rijden.
En dan terug de strade :love2:

Theuns heeft wel gereden in het zuiden van Frankrijk dachtek. Maar ze waren gewoon slecht zoals Stuyven zelf liet optekenen na de wedstrijd

Ja, dit wordt het jaar van Sepp Vanmarcke, dat is duidelijk.
Gevallen, terugkomen en naar podium sprinten. Zeker een goed resultaat.

Die mannen van AG2R op een paar kilometer van het einde helemaal achteraan. Zelfs niet de moeite doen om te sprinten 👍. Als Vanmarcke 3e kan worden, kan een Naesen toch ook effe moeite doen.
Mooie prestatie toch van een Pidcock in zijn eerste echte klassieker.

Heeft idd al veel ereplaatsen gehaald maar er is altijd wel iets waardoor hij niet wint, beetje zoals Leif Hoste vroeger.

Sep zijn ereplaatsen:
4x top 6 in Gent-Wevelgem (2x 2de)
2x 3de in RVV
5x top 6 in PR
6x top 8 in E3
5x top 5 in Omloop (1x winst)

Dan Greg zijn ereplaatsen:
3x top 9 in Gent-Wevelgem (1x winst)
8x top 10 in RVV (3x podium)
4x top 4 in PR (1x winst)
4x top 3 in E3 (1x winst)
8x top in 6 in Omloop (2x winst)

Qua ereplaatsen ligt het in elkaars buurt (wetende dat Vanmarcke 3 jaar jonger is) maar Van Avermaet heeft zijn sprint waar hij het wel vaker kon afmaken
Nog 1tje erbij voor Sep. 3de keer 3de 👍

Die sporza ploeg van wuyts trekt zoals ieder jaar terug op niks :D

Foss rijdt denk ik enkel de strade (want staat erop voor de giro)
Idem vanhoucke ; grosshartner champoussin (die rijden niks normaal gezien)
Wuyts heeft toch al de volle 10 punten gescoord met zijn Warriors.
Hij had 8 renners opgesteld die niet aan de start stonden. :biglaugh:

Ok moet wel zeggen, amusante koers gezien. Ik dacht op de Berendries dat het gedaan was, maar het bleek 'og eens als vanouds met renners die zichzelf al eens overschatten. Zeer leuk.

Ik vond het wel wat klein van Greg dat die zegt dat alapjil daardoor zijn koers verneukt heeft. Ale, als dat de argumenten van dit jaar gaan worden dan gaat hij serieus wat in mijn achting

Ik vond het persoonlijk nog eens een topdagje.
Met 3 vrienden langs het parcours gaan kijken waar ze een paar keer passeerden en daarna uitgesteld de laatste 75 km gekeken.
Vond het wel cava van koers, maar zo een sprint met een grote groep in dit soort koersen vind ik altijd maar meh.
Aangenaam verrast ook , om nog eens een Moscon te zien die wat probeert. Hopelijk meer van dat.

Ok moet wel zeggen, amusante koers gezien. Ik dacht op de Berendries dat het gedaan was, maar het bleek 'og eens als vanouds met renners die zichzelf al eens overschatten. Zeer leuk.

Ik vond het wel wat klein van Greg dat die zegt dat alapjil daardoor zijn koers verneukt heeft. Ale, als dat de argumenten van dit jaar gaan worden dan gaat hij serieus wat in mijn achting
Kheb het ook gelezen dat hij dat "ambetant" vond... als hij goed is dan is hij mee met hem toch? Ik zag echt niemand die Alaphilippe kon volgen hoor, hij liet tenminste iets zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan