Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Just die was super volgens de spionTheuns heeft wel gereden in het zuiden van Frankrijk dachtek. Maar ze waren gewoon slecht zoals Stuyven zelf liet optekenen na de wedstrijd

Gevallen, terugkomen en naar podium sprinten. Zeker een goed resultaat.Ja, dit wordt het jaar van Sepp Vanmarcke, dat is duidelijk.
. Als Vanmarcke 3e kan worden, kan een Naesen toch ook effe moeite doen.Nog 1tje erbij voor Sep. 3de keer 3deHeeft idd al veel ereplaatsen gehaald maar er is altijd wel iets waardoor hij niet wint, beetje zoals Leif Hoste vroeger.
Sep zijn ereplaatsen:
4x top 6 in Gent-Wevelgem (2x 2de)
2x 3de in RVV
5x top 6 in PR
6x top 8 in E3
5x top 5 in Omloop (1x winst)
Dan Greg zijn ereplaatsen:
3x top 9 in Gent-Wevelgem (1x winst)
8x top 10 in RVV (3x podium)
4x top 4 in PR (1x winst)
4x top 3 in E3 (1x winst)
8x top in 6 in Omloop (2x winst)
Qua ereplaatsen ligt het in elkaars buurt (wetende dat Vanmarcke 3 jaar jonger is) maar Van Avermaet heeft zijn sprint waar hij het wel vaker kon afmaken

Wuyts heeft toch al de volle 10 punten gescoord met zijn Warriors.Die sporza ploeg van wuyts trekt zoals ieder jaar terug op niks
Foss rijdt denk ik enkel de strade (want staat erop voor de giro)
Idem vanhoucke ; grosshartner champoussin (die rijden niks normaal gezien)

Kheb het ook gelezen dat hij dat "ambetant" vond... als hij goed is dan is hij mee met hem toch? Ik zag echt niemand die Alaphilippe kon volgen hoor, hij liet tenminste iets zienOk moet wel zeggen, amusante koers gezien. Ik dacht op de Berendries dat het gedaan was, maar het bleek 'og eens als vanouds met renners die zichzelf al eens overschatten. Zeer leuk.
Ik vond het wel wat klein van Greg dat die zegt dat alapjil daardoor zijn koers verneukt heeft. Ale, als dat de argumenten van dit jaar gaan worden dan gaat hij serieus wat in mijn achting

Openbare omroep mag ook andere sporten tonen he. Was begot enige veldloop dit jaar!Fucking Sporza. De aanval van VdP missen door freaking veldlopen...