Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van tijdrijder naar klassiek renner en zo verder gaan naar een positie in de regering is een kleinere stap, aangezien je van oude huize moet zijn, dus met een beetje begeleiding van een ex-sporter in de politiek genre Dedecker, moet dat wel lukken.Met leegte bedoelde je dan vooral gat in de begroting vermoed ik![]()
, laboratoria laten testen op legale middelen om toch maar iets te willen melden omdat hun onderzoek op een fiasco loopt.https://www.wielerflits.nl/nieuws/t...ij-bahrain-victorious-tijdens-tour-de-france/
die Franse onderzoekers.., laboratoria laten testen op legale middelen om toch maar iets te willen melden omdat hun onderzoek op een fiasco loopt.
Beter zo dan het UKAD dat British Cycling z'n eigen stalen laat testen in een privélab voor ze de stalen naar hen opsturenhttps://www.wielerflits.nl/nieuws/t...ij-bahrain-victorious-tijdens-tour-de-france/
die Franse onderzoekers.., laboratoria laten testen op legale middelen om toch maar iets te willen melden omdat hun onderzoek op een fiasco loopt.

Een fiasco zou ik dat nu toch niet onmiddellijk noemen.https://www.wielerflits.nl/nieuws/t...ij-bahrain-victorious-tijdens-tour-de-france/
Prestatiebevorderende middelen zijn altijd legaal alvorens het op de verboden lijst komt hé. Onderzoekers lopen altijd achter op de cheaters. Dat wil niet zeggen dat het OK is dat iedereen zomaar à volonté medicijnen begint te slikken.https://www.wielerflits.nl/nieuws/t...ij-bahrain-victorious-tijdens-tour-de-france/
Waarom geen white list en alles wat er niet op staat mag nietPrestatiebevorderende middelen zijn altijd legaal alvorens het op de verboden lijst komt hé. Onderzoekers lopen altijd achter op de cheaters. Dat wil niet zeggen dat het OK is dat iedereen zomaar à volonté medicijnen begint te slikken.

Sorry maar dat die mannen zich volstoppen met een medicijn tegen MS, dat vind ik toch redelijk opzienbarend…? Dat medicijn is ook enkel op voorschrift te kriigen… dus wil zeggen dat dit een georganiseerde praktijk was op voorspraak van de artsen, die valse voorschriften hebben afgeleverd… dat mag wel wat aandacht krijgen!Nee dat is waar, maar het is nu niet dat ze op de nieuwste reïncarnatie van Epo zijn betrapt hé. Wat velen wel hoopten/verwacht hadden.
Nee maar je kan u de vraag stellen waarom renners medicijnen nemen die gebruikt worden als een soort spierverslapper. Het is vooral bedoeld om spasmen tegen te gaan.Blijkbaar kan het ook nog van Arkea zijn, daar was ook een inval van in de TDF2020. en er waren daar ook toen 3 verdachten
Daarnaast wordt het middel niet enkel gebruikt bij MS patiënten,...
. Terug naar de Lotto, als ze daar nog centen hebben?Vorige zomer verlengde Tiesj Benoot nog zijn contract bij Team DSM (toen nog Sunweb) tot eind 2022. Maar er is de voorbije weken een onherstelbare breuk ontstaan en het huwelijk lijkt geen stand te houden. Meerdere bronnen bevestigen aan WielerFlits dat beide partijen om de tafel zitten om vroegtijdig uit elkaar gaan. Benoot is inmiddels op zoek naar een nieuwe ploeg.
Wat een ploeg. Terug naar de Lotto, als ze daar nog centen hebben?
Volgens Lelangue nog één plek over voor een "opportuniteit". Hij doelde daarmee vooral op Van Wilder (als die uit zijn contract geraakt), denk niet dat er centen zijn voor Benoot (het Degenkolb geld zal toch vooral naar Campenaerts gegaan zijn).
Alleszins wel een echte flop geworden. Indertijd nog stoer zeveren van DSM zoveel beter dan Lotto en bla bla, jongeren overtuigen om van de LTS u23 ploeg naar die van DSM te vertrekken en dan dit. Tja. Blijft toch vreemd hoe zoveel talentvolle juniors blijven kiezen voor het project DSM imo.
Ook Wanty en QS hebben nog een spot over.
Van Wilder zou toch graag voor een Belgische ploeg kiezen (maar geraakt precies moeilijker onder zijn contract uit), Benoot niet zeker, maar het zou me niet verbazen als die ook weer in Belgische dienst wil rijden na zo'n buitenlands debacle.
Duitse ploeg*Wat wil je als je die jongens kansen geeft en een mooi contract aanbiedt.
Pas op Lotto is niet veel beter natuurlijk. De omkadering daar daar heb ik toch ook mijn twijfels bij.
En DSM is een Nederlanderse ploeg, je kan dat nu toch bezwaarlijk een buitenlandse ploeg noemen. Strikt genomen wel, maar het is verdorie een steenworp van België.
Wat wil je als je die jongens kansen geeft en een mooi contract aanbiedt.
Pas op Lotto is niet veel beter natuurlijk. De omkadering daar daar heb ik toch ook mijn twijfels bij.
En DSM is een Nederlanderse ploeg, je kan dat nu toch bezwaarlijk een buitenlandse ploeg noemen. Strikt genomen wel, maar het is verdorie een steenworp van België.