Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Extra Time Koers zei Bert De Backer dat hij iets voor de concurrentie zal doen? Hoe beschamend dom is de VRT geweest!? Hij zat bij elke Vive le Vélo spontaan te solliciteren.

Wie hebben ze daar nog als co-commentator? De Cauwer en Nys (en Decroix bij de vrouwen)? En dat is het toch zowat zeker?
Serge Pauwels tijdens de Eneco Tour denk ikBij de VRT gaan ze Dirk De Wolf opnieuw introduceren als co-commentator. De grote comeback!![]()
Wie hebben ze daar nog als co-commentator? De Cauwer en Nys (en Decroix bij de vrouwen)? En dat is het toch zowat zeker?
Eigenlijk zijn er ook maar weinig (ex-)sportleiders/renners waar ik van zeg: die zou ik nu wel eens als co-commentator willen horen...
Heb die tot hiertoe enkel op de radio gehoord (tijdens de TDF?). En die vond ik eigenlijk heel goed.Serge Pauwels tijdens de Eneco Tour denk ik
Please... tis nog een beetje vroeg in oktober voor horrorverhalen.Bij de VRT gaan ze Dirk De Wolf opnieuw introduceren als co-commentator. De grote comeback!![]()
![]()
Buiten dat haar is er echt zeer weinig golden aan.Waar ik me meer zorgen om maak is de hoofdcommentator. Renaat doet het technisch gezien vaak wel oké, maar sleept mij toch niet zo mee als Wuyts deed. En waar ik het meest schrik voor heb: Ruben Van Gucht. En gezien dat de golden boy van Sporza is vrees ik dat we die wel een pak gaan te horen krijgen...
Ik zou wel graag Tom Vandenbulcke in het rijtje hoofdcommentators zien terecht komen. Die deed dat onlangs eens voor een koers en vond ik zéér goed.
Dat Mauri veel talent heeft is duidelijk. Maar ik krijg altijd de indruk dat hij veel energie verspeelt door zijn stijl.
Ik moet altijd spontaan aan Daffy Duck denken als ik diej zie rijden
Als je de startlijst bekijkt is Lombardije op papier alvast inderdaad één van de sterkst bezette koersen van dit hele seizoen. In praktijk zit daar wel een heel pak volk tussen die met hun hoofd al in het tussenseizoen zitten... dat gezegd zijnde wel een pak mannen die duidelijk wél nog gemotiveerd zijn. Roglic is goed zoals altijd, Adam Yates lijkt ook in orde. Voor Pogacar lijkt dit wel een beetje het seizoensdeel teveel... tis eigenlijk al zot dat de Slovenen na zo'n seizoen ook hier nog komen meedoen en niet gewoon om den hoop wat te vergroten.
Quick-Step, Bahrein en UAE staan hier op papier alvast met stevige blokken aan de start. En ook Jumbo, Ineos, DSM en BikeExchange stellen toch stevige ploegen op.
In die docu 'Alles voor goud' was het ook al duidelijk geworden dat hij op de OS dan inderdaad toch niet de teamorders heeft gevolgd...En het blijft niet stil over afgelopen WK.
Nu dus ook Eddy Planckaert die zich openlijk uitlaat.![]()
Planckaert beweert dat Vanthourenhout tegen hem zei dat Evenepoel niet luisterde op WK: "Tactiek volledig verkeerd"
Eddy Planckaert is de volgende in de rij die de WK-tactiek van België bekritiseert. Evenepoel is intern in het Belgische kamp zowat de Kop van Jut, zo blijkt. Bondscoach Sven Vanthourenhout zou aan Planckaert gezegd hebben dat Evenepoel niet luisterde.www.wielerkrant.be
Blijkt dat Sven tegen hem gezegd zou hebben dat Remco niet geluisterd zou hebben.
Dus Remco wil zich bewijzen omdat hij op de OS en het EK niet geluisterd heeft door op het WK wederom niet te luisteren.

Sven is gewoon in zijn gat gebeten door het intervieuw en wilt nu wat na stampen zodat iedereen zijn falende "Wout is onze enige kopman" tactiek zou vergeten. Want laten we eerlijk zijn, moest Remco WK geworden zijn was het ook niet geweest door de tactiek te volgen.En het blijft niet stil over afgelopen WK.
Nu dus ook Eddy Planckaert die zich openlijk uitlaat.![]()
Planckaert beweert dat Vanthourenhout tegen hem zei dat Evenepoel niet luisterde op WK: "Tactiek volledig verkeerd"
Eddy Planckaert is de volgende in de rij die de WK-tactiek van België bekritiseert. Evenepoel is intern in het Belgische kamp zowat de Kop van Jut, zo blijkt. Bondscoach Sven Vanthourenhout zou aan Planckaert gezegd hebben dat Evenepoel niet luisterde.www.wielerkrant.be
Blijkt dat Sven tegen hem gezegd zou hebben dat Remco niet geluisterd zou hebben.
Dus Remco wil zich bewijzen omdat hij op de OS en het EK niet geluisterd heeft door op het WK wederom niet te luisteren.
Dit dus máár dat is natuurlijk geen reden voor Remco om z'n zin te doen, wielrennen is toch grotendeels een ploegsport.De enige reden waarom VA geen WK werd is omdat VA niet goed genoeg was. Dit blijven op Evenepoel proberen te steken begint toch wel belachelijk te worden.
Maar dat is ook het punt niet.De enige reden waarom VA geen WK werd is omdat VA niet goed genoeg was. Dit blijven op Evenepoel proberen te steken begint toch wel belachelijk te worden.
Wat is er mis met Dirk De Wolf.. babbelt toch vlot en spontaan.. hoor hem graag bezig alvastPlease... tis nog een beetje vroeg in oktober voor horrorverhalen.
Twas al erg genoeg dat diej nu wéér in Extra Time Koers zat. Begint echt genant te worden, zou er niemand anders nog willen komen omdat ze stiekem allemaal vinden dat Van Gucht een kwal is?
Buiten dat haar is er echt zeer weinig golden aan.

Remco is totaal geen renner om te knechten zo simpel is het.. die moet men altijd in kopman of schaduwkopman laten meedoen. Had de benen om WK te worden in Leuven dat was wel duidelijk.. beste renner in koers samen met FluppeIn die docu 'Alles voor goud' was het ook al duidelijk geworden dat hij op de OS dan inderdaad toch niet de teamorders heeft gevolgd...
Ook op het EK nam hij in de finale niet veel instructies ter harte. En over het WK is al genoeg gezegd...
Aan Vanthourenhout om het op te lossen
- Of Remco loopt volgend jaar meer in de pas
- Of Sven accepteert dat hij een redelijk ongeleid projectiel is en stelt er zijn tactiek naar
- Of Sven laat hem thuis wanneer Remco niet de kopman is op het parcours
JuistEn je weet tenminste altijd waaraan je u mag verwachten: binnen de 10 sec valt het woord 'Tenerife'.
, zit daar 3x per jaar zoiets en rijdt daar dan met verschillende profrenners elke dag.. klapkes doen enzovoorts..