Dit valt toch totaal niet te vergelijken met bvb de PR van Hayman?
Je bedoelt de meest frustrerende PR

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit valt toch totaal niet te vergelijken met bvb de PR van Hayman?

Het onderzoek naar Bahrein is nog altijd lopende. Dat is nog niet afgesloten.De koers heeft ons in het verleden al zeer vaak bedot maar als je iedereen met een boerenjaar moet betichten van onregelmatigheden dan kan je beter iets anders zoeken.
Zoals je zegt dikke wedstrijd gewoon van Colbrelli!
De reden is logisch, is ook geen verwijt, ik vond het gewoon niet spannend voor een groot deel van de finale dus dan is het voor mij niet 1 van de beste koersen die ik gezien heb.Was te lastig daardoor krijg je heel vlug een beperkt groepje kanshebbers.
Het frustrerende was de laatste 5 seconden, de rest was dik in ordeJe bedoelt de meest frustrerende PR![]()

Qua spanning had je toch niks te kort?De reden is logisch, is ook geen verwijt, ik vond het gewoon niet spannend voor een groot deel van de finale dus dan is het voor mij niet 1 van de beste koersen die ik gezien heb.
Het frustrerende was de laatste 5 seconden, de rest was dik in orde![]()
Vond je er veel spannend aan tussen het bos en de val van Moscon?Qua spanning had je toch niks te kort?
Alles kon nog de laatste 15km. Er kon nog iemand wegspringen, er kon nog iemand vallen en vooral de sprint moest nog gereden worden.
De editie van Hayman was ook niet zo spannend hoor. Je wist al lang dat het groepje naar de piste ging rijden en dat Boonen altijd ging sprinten voor de overwinning.
Onze wielertroll heeft het weer goed gecalledWaneer was Lotto voor de laatste keer relevant?
Ik gooi het al even in de groep, misschien voorbarig, maar toch ga ik het doen.
VDP kwam, zag en overwon!!
Het enige wat ik echt spannend vond na het Bos was de sprint om eerlijk te zijn.Vond je er veel spannend aan tussen het bos en de val van Moscon?
Met een groep rijden vind ik altijd spannender dan 1 man die voorop rijdt waarbij niemand dichter komt.
Boonen zijn overwinning in de RVV 2012 vond ik zo ook veel spannender dan zijn overwinning in PR de week nadien. Die laatste was wel mooi, ook omdat ik fan was van Boonen, maar niet echt spannend.

Idem hier, met ne man of 5 uit de zetel gesprongen al roepend naar de TV. Prachtig wielermoment met helaas de 'verkeerde' afloop.Wat is de definitie van spannend. Ik vond P-R waar Hayman won de spannendste koers die ik ooit gezien heb. Ik lag niet meer in de zetel. Ik lag letterlijk op de grond...
Hij wordt wel derde natuurlijk.Onze wielertroll heeft het weer goed gecalled![]()

VDP is toch gewoon de Nederlandse Evenepoel (op basis van wedstrijdtactiek)? Continue in de aanval, blijven geven precies of morgen bestaat niet meer en steeds intervallekes doen en sprintjes trekken.Die van der Poel rijdt precies altijd rond alsof zijn krachten onuitputtelijk zijn, maar op het einde is zijn sprint toch maar middelmatig, idem bij RvV dit jaar.
Misschien door (foute) te hoge verwachtingen langs mijn kant, maar anders zou hij toch wat minder moeten trekken en sleuren diep in de finale in de toekomst...

Hij zei 'ik hoopte'VDP zei dan ook eerlijk in zijn interview: ik dacht dat ik het meest fris was van de groep maar bleek dat ik eigenlijk meest kapot zat![]()
Roger zei toch altijd: 'als je goed bent rij je niet lek'Yves Lampaert: “Ik denk dat ik de beste man in koers was
Ik geloof hem wel. Jammer maar dat is koers hé.![]()

duidelijk dat ze Yves nog niet gebrieft hebben over welke koers Florian Vermeersch hier gereden heeft.Yves Lampaert: “Ik denk dat ik de beste man in koers was
Ik geloof hem wel. Jammer maar dat is koers hé.![]()
Hij zei dat hij het hoopte. Hij dacht het niet hoor.VDP zei dan ook eerlijk in zijn interview: ik dacht dat ik het meest fris was van de groep maar bleek dat ik eigenlijk meest kapot zat![]()