Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk wel niet dat die tijdsverschillen kloppen, die zijn al heel de dag fout op de kasseistroken. Als ze kloppen, heeft iedereen buiten Moscon een probleem.

Pevelenberg gaat beslissen, daar gaat vdp solo gaan, tijdverschil na de strook moet binnen de minuut zitten. Dan hebben we strijd man tegen man, indien verschil dan nog zo groot ist gedaan

Ja Moscon is gewoon enorm sterk e, rijdt gewoon op een km kasseien bijna 30 seconden weg van zijn medevluchters, en 20 seconden weg van VDP.

Ik denk wel niet dat die tijdsverschillen kloppen, die zijn al heel de dag fout op de kasseistroken. Als ze kloppen, heeft iedereen buiten Moscon een probleem.
De afstanden tussen de verschillende groepjes is wel in stijgende lijn gegaan, kan me vergissen, duurt ook veel te lang voor ze bij dat groepje v. Greg zijn

Ja Moscon is gewoon enorm sterk e, rijdt gewoon op een km kasseien bijna 30 seconden weg van zijn medevluchters, en 20 seconden weg van VDP.
Groot talent maar tot op heden is het er nog niet uitgekomen. Misschien heeft hij nu zijn jaar? Hij is nog altijd maar 27 en werd in 2017 al eens 5de in deze koers.

T'is nog ver natuurlijk, de vraag is bij wie het licht het eerste uit gaat ..

Colbrelli is natuurlijk de stoorzender voor VDP. Plakt op zijn wiel.

Beste is eraf bij VDP, krijgt die verrassende Boivin er ook niet af he. Komt wel bij de twee Belgen sws, maar de vogel is gaan vliegen denk ik. Alhoewel er nog veel kan gebeuren natuurlijk.

Vdp krijgt die andere 2 er niet af, koers gedaan denk ik.
Matt pakt in de bocht telkens 2 seconden maar kan het niet uitbouwen
Moscon maakt het gat groter, gaat een groot nummer worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan