davelaar001
New member
Philipsen heeft gewoon geen enkele kopbeurt gedaan. Mooie ploegmaat dat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 minuut van VDP ...VDP zit die nu op 45 seconden van de kop, waar zit da groepje GregVA dan, ik volg echt niet meer.
Ik denk dat Moscon gaan vliegen is eerijk gezegd...
Matje gaat winnen zeWordt dit de eerste overwinning op een Dogma met schijfremmen? Of zijn er al geweest?

De afstanden tussen de verschillende groepjes is wel in stijgende lijn gegaan, kan me vergissen, duurt ook veel te lang voor ze bij dat groepje v. Greg zijnIk denk wel niet dat die tijdsverschillen kloppen, die zijn al heel de dag fout op de kasseistroken. Als ze kloppen, heeft iedereen buiten Moscon een probleem.
Moscon als die een dagje heeft maar die heeft de laatste jaren toch weinig van die dagjes gekent beetje verloren talent.
Groot talent maar tot op heden is het er nog niet uitgekomen. Misschien heeft hij nu zijn jaar? Hij is nog altijd maar 27 en werd in 2017 al eens 5de in deze koers.Ja Moscon is gewoon enorm sterk e, rijdt gewoon op een km kasseien bijna 30 seconden weg van zijn medevluchters, en 20 seconden weg van VDP.
Euh Greg is al achter VDP heDe afstanden tussen de verschillende groepjes is wel in stijgende lijn gegaan, kan me vergissen, duurt ook veel te lang voor ze bij dat groepje v. Greg zijn