L Lakigigar Well-known member 3 oktober 2021 #6.921 Ik heb siskecevius als winnaar in mijn prono en die zit in de kopgroep lol
SomeDude Banned 3 oktober 2021 #6.922 iceman160487 zei: Nee, peleton was efkes in 3 stukken maar nu terug gegroepeerd Klik om te vergroten... 10sec achter op groep VA, dat is geen peloton in 3 stukken he sorry
iceman160487 zei: Nee, peleton was efkes in 3 stukken maar nu terug gegroepeerd Klik om te vergroten... 10sec achter op groep VA, dat is geen peloton in 3 stukken he sorry
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #6.924 En daar ligt Kung alweer. Zal nu wel stilaan einde koers zijn. En dju Lampaert ook. Dat lijkt me ook over.
En daar ligt Kung alweer. Zal nu wel stilaan einde koers zijn. En dju Lampaert ook. Dat lijkt me ook over.
Eagle` Well-known member 3 oktober 2021 #6.925 Ma jongens toch azo los tegen ne kerstboom, dat die nog opstaan zelf?
P pablohoney Well-known member 3 oktober 2021 #6.927 Epische beelden toch wel. Laat ons wel hopen met allemaal zo weinig mogelijk lichamelijle schade.
D dadash Well-known member 3 oktober 2021 #6.929 VDP, VA en Asgreen nu in een groepje wat voorsprong.
Nattefrost Well-known member 3 oktober 2021 #6.930 De verbrokkeling is nu al groter dan in volle finale van de meeste koersen.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #6.931 Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens?
Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens?
L Lakigigar Well-known member 3 oktober 2021 #6.932 Archaos zei: Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens? Klik om te vergroten... Zeg maar deelneemt. Wat een vooroorlogse horror.
Archaos zei: Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens? Klik om te vergroten... Zeg maar deelneemt. Wat een vooroorlogse horror.
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #6.935 Archaos zei: Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens? Klik om te vergroten... Gilbert durft in normale omstandigheden nog niet vooraan rijden, nu al zeker niet. Rijdt waarschijnlijk in honderdste positie.
Archaos zei: Diegene die hier vandaag wint, heeft wat te vertellen aan zijn kleinkinderen. Zit Gilbert daar nog ergens? Klik om te vergroten... Gilbert durft in normale omstandigheden nog niet vooraan rijden, nu al zeker niet. Rijdt waarschijnlijk in honderdste positie.
L Lakigigar Well-known member 3 oktober 2021 #6.936 Slackmans zei: Gilbert durft in normale omstandigheden nog niet vooraan rijden, nu al zeker niet. Rijdt waarschijnlijk in honderdste positie. Klik om te vergroten... Is al gelost dacht ik
Slackmans zei: Gilbert durft in normale omstandigheden nog niet vooraan rijden, nu al zeker niet. Rijdt waarschijnlijk in honderdste positie. Klik om te vergroten... Is al gelost dacht ik
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #6.940 Heeft een soort Battle Royal gevoel, last man standing wint. De meesten gaan de velodroom niet zien imo..
Heeft een soort Battle Royal gevoel, last man standing wint. De meesten gaan de velodroom niet zien imo..