Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leek me ergens in de problemen gezeten te hebben niet? Want ging dan plots wel vrij vlot verder ...
Denk eerder veiligheid voor de gevaarlijk stuk bergaf.

Denk niet dat er veel ploegspel bij te pas gaan komen vandaag. Gans de peleton ligt al in stukken en brokken uit elkaar, organizeer op dees manier maar eens :crazy: Gewoon met wa sterke mannen U verstaan en rijden, gelijk de vrouwen gisteren

Buitenkans voor de sterke mannen in de kopgroep denk ik. De kasseien liggen te slecht om echt te kunnen doortrekken en zo meteen ligt het peloton teveel in stukken en brokken om nog georganiseerd te kunnen achtervolgen.

El Tractor toch niet zo in zijn nopjes blijkbaar. Nochtans een ideale kans voor hem om eens een prestatie neer te zetten.

Als diejn onnozelaar (Vandegoor zeker?) op de radio nog ene keer gaat zeggen "moeten we ons niet luidop afvragen of dit nog verantwoord is?" dan doe ik een ongeluk...

Hopelijk kan ik sebiet op tijd stoppen dat ik de finale (vanaf het bos) kan zien. Laat ons hopen dat de sterkste van het pak wint maar met deze omstandigheden valt dat nog af te wachten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan