Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
België had zeker wel een medaille kunnen pakken hadden ze tactisch beter gereden. Maar winnen? Die kans was héél erg klein. Flupke was gewoon veruit de beste. (Nu de beste wint niet altijd maar toch ..)Je kan hier 1001 alternatieve scenarios bedenken voor de Belgische tactische aanpak, maar dan nog had telkens Alphaphillipe gewonnen... Hij stak er zo ver bovenuit... Julian had na de laatste Flandrienlus nog 4 à 5 grote cartouchen die hij kon afvuren... Al de rest had er nog maximum 1tje in de benen zitten, velen zelfs geen enkele meer. Als je zoveel overschot hebt op de rest kan je enkel nog met pech/val verliezen denk ik.

Mijn dochtertje wordt gedoopt om 16uIk, als een dwaas, tickets gekocht voor Anderlecht - Brugge zondag en enkele dagen nadien tot het besef gekomen dat het Roubaix is..
Hopelijk gaat dat wat vooruit zodat we toch nog het laatste half uur kunnen zien.Proficiat! En ook: stel je prioriteiten!Mijn dochtertje wordt gedoopt om 16uHopelijk gaat dat wat vooruit zodat we toch nog het laatste half uur kunnen zien.
Idd! Vraag een livefeed van de doop zodat je vanuit je zetel kan meevolgen.Proficiat! En ook: stel je prioriteiten!

Ik snap zelfs niet dat die pastoor dat toe laat op de dag van DE hoogmis...Mijn dochtertje wordt gedoopt om 16uHopelijk gaat dat wat vooruit zodat we toch nog het laatste half uur kunnen zien.

Ik, als een dwaas, tickets gekocht voor Anderlecht.

En die pastoor kan dat niet alleen af? Jij moet daar bij zijn?Mijn dochtertje wordt gedoopt om 16uHopelijk gaat dat wat vooruit zodat we toch nog het laatste half uur kunnen zien.
Ik zal eens informeren bij mijn vriendinEn die pastoor kan dat niet alleen af? Jij moet daar bij zijn?

Gene stress, de kerk van Roubaix ligt op 10 minuten van de Velodrome, de liefde van de Heer is overal dus waar uw dochter gedoopt wordt steekt zo nauw niet heMijn dochtertje wordt gedoopt om 16uHopelijk gaat dat wat vooruit zodat we toch nog het laatste half uur kunnen zien.

Rijdt inderdaad niet mee zie ik nu ook.. vreemd.. ik had hem als crosser echt wel verwacht in P-RPidcock doet niet mee![]()
Heeft last van tendinitis en gaar rustenRijdt inderdaad niet mee zie ik nu ook.. vreemd.. ik had hem als crosser echt wel verwacht in P-R
Wat geven ze voor zaterdag eigenlijk? Als die vrouwen op natte kasseien moeten gaan rijden... ik krijg spontane flashbacks naar die natte editie van La Course (2015). De manier waarop die vrouwen daar bij bosjes vielen, gruwelijk.
We zien wel wat het geeft... maar het belooft.
Het gaat erom spannen. Hangt echt af van wanneer ze aankomen. De weersystemen bewegen vrij snel op zaterdag en zondag, dus het kan snel keren. Zondagmiddag wordt het droger met opklaringen. Maar zaterdag is het initieel ook nog goed. Maar naar de vooravond toe gaat de wind snel opsteken met dan forse windstoten rond 7-8 uur tot 90 km/u en heel wat regen. Dus... het hangt er van af wanneer het slechte weer aankomt, en wanneer ze aankomen. Een uurtje vroeger of later aankomen gaat een wereld van verschil maken, en het is een race tegen de klok of ze voor dat het weer omslaat gaan aankomen.Wat geven ze voor zaterdag eigenlijk? Als die vrouwen op natte kasseien moeten gaan rijden... ik krijg spontane flashbacks naar die natte editie van La Course (2015). De manier waarop die vrouwen daar bij bosjes vielen, gruwelijk.