Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan altijd, is een risico dat je neemt.Zou ik toch mee oppassen in de toekomst. Voor je het weet, heb je een resem vuisten in je gezicht.
.Hij vergeet precies dat WvA zich niet top voelde gisteren.
knuckleheads![]()
Ik volg…Ik ga er heel eerlijk in zijn voor mij moet dat allesbehalve.
Parijs-Roubaix is al een zware koers zoals hij is. Daar hoeft geen felle regen of windstoten bij. Ja dat is spectaculair om naar te kijken, maar tegelijk ook levensgevaarlijk voor de renners. Het seizoen is wel gedaan, maar u bezeren komt altijd ongelegen.
Dus nee voor mij graag normaal weer, spektakel zal er dan ook voldoende zijn.
Ter info: José zei gisteren in De Afspraak dat Parijs-Roubaix zijn laatste koers wordt samen met Michel.Als Karl Vannieuwkerke zijn hatelijke gewoonte aanhoudt om zelf Parijs-Roubaix te willen becommentariëren in de plaats van José, is het WK zondag dan de laatste koers van het iconische duo Michel & José?
Dat weer gaat echt niet bijdragen aan een betere koers idd. Verkleumde renners zoals die keer in KBK, maar wie zit daar op te wachten..Ik ga er heel eerlijk in zijn voor mij moet dat allesbehalve.
Parijs-Roubaix is al een zware koers zoals hij is. Daar hoeft geen felle regen of windstoten bij. Ja dat is spectaculair om naar te kijken, maar tegelijk ook levensgevaarlijk voor de renners. Het seizoen is wel gedaan, maar u bezeren komt altijd ongelegen.
Dus nee voor mij graag normaal weer, spektakel zal er dan ook voldoende zijn.
Verkleumd gaat wel meevallen, het gaat dan wel regenen maar met 15 is het niet koud genoeg om echt verkleumd te raken. Voorjaarskoersen waar ze verkleumd op de fiets zitten is meestal net boven het vriespunt en nat.Dat weer gaat echt niet bijdragen aan een betere koers idd. Verkleumde renners zoals die keer in KBK, maar wie zit daar op te wachten..
Het hoeft echt geen 3°C te zijn daarvoor. Ook als het pakweg 10°C is en nat dan voelt dat ijskoud aan bij die snelheden. Vergeet niet die mannen eerst úren relatief rustig rijden en dan pas echt een inspanning leveren.Verkleumd gaat wel meevallen, het gaat dan wel regenen maar met 15 is het niet koud genoeg om echt verkleumd te raken. Voorjaarskoersen waar ze verkleumd op de fiets zitten is meestal net boven het vriespunt en nat.

Pidcock doet niet meeEn nu het WK achter de rug is.. stilaan het vizier op Paris-Roubaix.. Wie zijn volgens jullie de grote en minder grote favorieten?
Ik heb ook ergens Jasper Philipsen in mijn achterhoofd, zeker als dark horse.. die moet dat volgens mij als sprinter zeker kunnen. Bij slecht weer gaan WVA, Vdp en Pidcock hun stuurmanskunsten meer dan wss etaleren in de frontlinie. Natuurlijk horen materiaalpech en valpartijen zoals altijd bij Paris-Roubaix jammergenoeg..