Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alaphilippe heeft wél de verkeerde mee ... daar wint ie niet van in de sprint en het is nog vroeg .. dus die eerste rijdt niet door ..

Ik begreep daar Alaphilippe niet goed. Waren naar mijn mening nutteloos verspilde krachten met nog 50 km te gaan ..

Ziet er nu toch allemaal niet zo goed meer uit...

Remco moet nu toch stilaan leeggereden zijn en Stuyven gaat dat toch ook niet blijven rekken...

Dat Wout daar niet meteen meegaat, was toch ook een veeg teken vrees ik ...

Ik vind iedereen in deze groep gewoon nog zéér gevaarlijk. Straks valt een mindere god aan, de rest twijfelt en hop ... Mr Bean wint het WK!
Het zou zo maar kunnen dat een goeie knecht wint ..

Als Wout goed is moet hij straks aanvallen. Zo meteen is Evenepoel leeggereden en is het allemaal tegen Wout. Stuyven kan dat niet bolwerken.

Ineens mijn vertrouwen weg door dat bommetje van Alaphilippe maar zou Wout de opdracht gegeven hebben aan Remco om zich zo leeg te rijden?

Waarom doet Remco dat nu? Nederland, Frankrijk en Italie zitten weer in de zetel…
Remco is gewoon 200% leeg volgens mij en moet straks bij de eerste puist lossen. Dus of hij nu nog vooraan alles uit de kast haalt of niet, die lag of ligt er straks gewoon af.

Ineens mijn vertrouwen weg door dat bommetje van Alaphilippe maar zou Wout de opdracht gegeven hebben aan Remco om zich zo leeg te rijden?
Kan mij niet voorstellen dat Remco dit op eigen houtje doet.
Laat is hopen Wout op de Smeys bewust paste toen hij zag dat ze maar met 2 aanstalten maakten... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan