Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrees er ook voor, heeft nog geen klop moeten doen.VDP dus
Zelfde voor Pidcock.Vrees er ook voor, heeft nog geen klop moeten doen.
Dat ganse verhaal was gewoon BS. Dit is pas zijn 2e WK en op het vorige reed hij zich kapot voor Gilbert dus waarom mensen doen alsof hij een reputatie heeft van geen ploegspeler te zijn is gewoon van de pot gerukt.Dat Merckx zijn excuses al maar klaar zet! Als dit niet werken voor Wout is!
Er zal toch minstens een Pizzabakker of een Fransooz bij zijn dan... anders rijden ze dat wel dicht.Ik blijf bij Valgren en Mohoric die het onder hun twee gaan uitvechten
Dat ganse verhaal was gewoon BS. Dit is pas zijn 2e WK en op het vorige reed hij zich kapot voor Gilbert dus waarom mensen doen alsof hij een reputatie heeft van geen ploegspeler te zijn is gewoon van de pot gerukt.

Dit, maar de winnaar zal gelijk hebben.Wanneer gaan we nu eigenlijk eens die les leren dat we niet 80% van een wedstrijd op kop moeten rijden en dan een ander die ermee weg gaat lopen.
VDP zit de hele tijd al in een zetel. Alaphilippe is ook al een hele tijd aan het recupereren nu. Als die aanzetten gaat van aert nooit meer volgen vrees ik.
In het ander scenario als wij niet de koers in handen nemen, dan bestaat die kans ook hé ..Wanneer gaan we nu eigenlijk eens die les leren dat we niet 80% van een wedstrijd op kop moeten rijden en dan een ander die ermee weg gaat lopen.

Daar deed hij net hetzelfde maar was het na de eerste aanval meteen op. Dat je nu nog steeds niet ziet of doorhebt dat het daar gewoon de benen waren..Duidelijk de OS niet gezien![]()
VA zit toch ook al gans de tijd in de zetel?Wanneer gaan we nu eigenlijk eens die les leren dat we niet 80% van een wedstrijd op kop moeten rijden en dan een ander die ermee weg gaat lopen.
VDP zit de hele tijd al in een zetel. Alaphilippe is ook al een hele tijd aan het recupereren nu. Als die aanzetten gaat van aert nooit meer volgen vrees ik.