Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Geweldig moment. De laatste renner krijgt bijna meer applaus als de eerste. Het zal misschien ook post corona zijn maar echt genoten van de hele dag. 

Ja man, die gast mag blijkbaar helemaal niets meer zeggen volgens sommigen.. Hij heeft groot gelijk. Eddy leeft nog in de jaren 70.. met zijn uitspraak. Volgens mij heeft het te maken met het feit dat Remco indertijd niet bij Axel zijn zoon ging rijden. Beetje rancune van de grootmeester.. flauw vooral.ReV gaat hier wat op de man spelen tegen Eddy Merckx, de God van het wielrennen. Volledig de pedalen kwijt Remco.
Zeg gewoon "ik ben niet akkoord met Eddy, en ik zal zondag het tegendeel bewijzen"
Neen, die Hollandse vlaggen langs het parkoers gaan eraan zondag..Nog VDP fans ?

Mohoric!Benieuwd wie zondag de Hagenes/Baroncini van dienst is op de wijnpers….
.De smeysberg?Mohoric!
Flandrienlus zag er zeer goed uit. Die ene klim recht naar boven waar de eerste vluchter uit de kopgroep op parkeerde, daar moeten we vooraan zitten en aan de boom schudden, om door te trekken op de kasseiklim erna. Met een omvangrijke groep richting Leuven terug en de rest laten afzien en neerhalen en we zien wel de laatste ronde.
Twee Kopecky' lieten het afweten. Hopelijk morgen derde keer, de goede keer.
Top! Zag er op TV al zalig uit om langs het parkoers te staan met veel ambiance (Wijnpers, Keizersberg..). Ik ga zondag naar mijn geboortestad.. met een bende kameraden daar staan en supporteren.. de max.. Is daar een biertent boven op de Wijnpers eigenlijk?De hele dag rondgelopen in Leuven, hoe heerlijk zo'n wk in eigen stad.
Vroeg op post, van bij de start van de juniors. Gingen ze daar na 50m al tegen de grond, ik had er vip tickets voor
Toch wel geweldig die beleving in de stad. We stonden op de wijnpers toen de ploegmaats van de Noorse winnaar te horen kregen dat hij gewonnen had. Begonnen die daar het publiek wat op te zwepen. Geweldig moment. De laatste renner krijgt bijna meer applaus als de eerste. Het zal misschien ook post corona zijn maar echt genoten van de hele dag.
Bioracer en specialized popup store gepasseerd. Er is ook een soort fandorp aan het ladeuze. In museum m is een tentoonstelling rond de fiets, trekt absoluut op niks maar als je buiten komt staat in hun tuin een groot scherm en ligstoeltjes
Als je de drukte zag toenemen gedurende de dag ben ik benieuwd naar morgen. Ik vrees dat zondag over de koppen lopen wordt. Zoals in de cross ergens een plek zoeken en er niet meer kunnen vertrekken. Misschien dat we toch kiezen om richting Overijse te trekken en ze daar een paar keer proberen zien op verbindingsstukken.

Dacht van niet. Mss wel een standjeTop! Zag er op TV al zalig uit om langs het parkoers te staan met veel ambiance (Wijnpers, Keizersberg..). Ik ga zondag naar mijn geboortestad.. met een bende kameraden daar staan en supporteren.. de max.. Is daar een biertent boven op de Wijnpers eigenlijk?
Heerlijke sfeer vandaag.

Een tent inderdaad niet. Ik ben niet helemaal tot boven geweest dus kan het niet met zekerheid zeggen, maar als het poeske scherens is staat daar ook altijd wel één of ander kraam.Top! Zag er op TV al zalig uit om langs het parkoers te staan met veel ambiance (Wijnpers, Keizersberg..). Ik ga zondag naar mijn geboortestad.. met een bende kameraden daar staan en supporteren.. de max.. Is daar een biertent boven op de Wijnpers eigenlijk?