Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nys 6de zeker?

Dikke koers als eerstejaars toch wel.

Edit: op basis van deze twee WK's... je kan er van weg als je de beste bent. En na 270km... als ze hier gaan koersen als in Trento gaat het meer dan zwaar genoeg zijn

Diene Italiaan klinkt alsof hij der 2 pakskes groene michel zonder filter per dag doorjast.

Kwa grip op de wedstrijd, als de helft van de ploeg wegvalt is het heel moeilijk om je stempel te drukken.

Benieuwd wie zondag de Hagenes/Baroncini van dienst is op de wijnpers….
normaalgezien Alphaphillip of vdp.
Hopelijk hebben we dan wel nog een Belg of 3-4 die daarna het gat kan toeknallen voor Wout

De hele dag rondgelopen in Leuven, hoe heerlijk zo'n wk in eigen stad :love2:.
Vroeg op post, van bij de start van de juniors. Gingen ze daar na 50m al tegen de grond, ik had er vip tickets voor 🙈

Toch wel geweldig die beleving in de stad. We stonden op de wijnpers toen de ploegmaats van de Noorse winnaar te horen kregen dat hij gewonnen had. Begonnen die daar het publiek wat op te zwepen 😁. Geweldig moment. De laatste renner krijgt bijna meer applaus als de eerste. Het zal misschien ook post corona zijn maar echt genoten van de hele dag.
Bioracer en specialized popup store gepasseerd. Er is ook een soort fandorp aan het ladeuze. In museum m is een tentoonstelling rond de fiets, trekt absoluut op niks maar als je buiten komt staat in hun tuin een groot scherm en ligstoeltjes ;)

Als je de drukte zag toenemen gedurende de dag ben ik benieuwd naar morgen. Ik vrees dat zondag over de koppen lopen wordt. Zoals in de cross ergens een plek zoeken en er niet meer kunnen vertrekken. Misschien dat we toch kiezen om richting Overijse te trekken en ze daar een paar keer proberen zien op verbindingsstukken.

Vandaag ook gaan kijken. Zonder ontbijt met fiets naar het werk en dan koffiekoeken gekocht en even naar de junioren gekeken. Ook daar gingen ze op de grond :p

Dan terug gaan werken en laatste ronde even op parcours en dan snel naar het werk om op groot scherm dat ze aan het zetten waren voor de 'dikke klanten' zondag de laatste 10km te zien
Daarna werken tot 15u en dan beloften meegepikt aan de aankomst

Morgen ga ik wel kijken bij de vrouwen, zondag wss thuis te druk is mijn ding niet

ReV gaat hier wat op de man spelen tegen Eddy Merckx, de God van het wielrennen. Volledig de pedalen kwijt Remco.
Zeg gewoon "ik ben niet akkoord met Eddy, en ik zal zondag het tegendeel bewijzen"
Ja man, die gast mag blijkbaar helemaal niets meer zeggen volgens sommigen.. Hij heeft groot gelijk. Eddy leeft nog in de jaren 70.. met zijn uitspraak. Volgens mij heeft het te maken met het feit dat Remco indertijd niet bij Axel zijn zoon ging rijden. Beetje rancune van de grootmeester.. flauw vooral.

Benieuwd wie zondag de Hagenes/Baroncini van dienst is op de wijnpers….
Mohoric!

Flandrienlus zag er zeer goed uit. Die ene klim recht naar boven waar de eerste vluchter uit de kopgroep op parkeerde, daar moeten we vooraan zitten en aan de boom schudden, om door te trekken op de kasseiklim erna. Met een omvangrijke groep richting Leuven terug en de rest laten afzien en neerhalen en we zien wel de laatste ronde :).

Twee Kopecky' lieten het afweten. Hopelijk morgen derde keer, de goede keer.

Mohoric!

Flandrienlus zag er zeer goed uit. Die ene klim recht naar boven waar de eerste vluchter uit de kopgroep op parkeerde, daar moeten we vooraan zitten en aan de boom schudden, om door te trekken op de kasseiklim erna. Met een omvangrijke groep richting Leuven terug en de rest laten afzien en neerhalen en we zien wel de laatste ronde :).

Twee Kopecky' lieten het afweten. Hopelijk morgen derde keer, de goede keer.
De smeysberg?

Ja dat stukje kan je idd serieus kaf van koren scheiden want dat is steil omhoog, duik naar beneden, minuut plat en dan moskes en daarna kutbetonbaan waar de wind kan spelen om dan weer te duiken en de s-bocht / kasseitjes erna

De hele dag rondgelopen in Leuven, hoe heerlijk zo'n wk in eigen stad :love2:.
Vroeg op post, van bij de start van de juniors. Gingen ze daar na 50m al tegen de grond, ik had er vip tickets voor 🙈

Toch wel geweldig die beleving in de stad. We stonden op de wijnpers toen de ploegmaats van de Noorse winnaar te horen kregen dat hij gewonnen had. Begonnen die daar het publiek wat op te zwepen 😁. Geweldig moment. De laatste renner krijgt bijna meer applaus als de eerste. Het zal misschien ook post corona zijn maar echt genoten van de hele dag.
Bioracer en specialized popup store gepasseerd. Er is ook een soort fandorp aan het ladeuze. In museum m is een tentoonstelling rond de fiets, trekt absoluut op niks maar als je buiten komt staat in hun tuin een groot scherm en ligstoeltjes ;)

Als je de drukte zag toenemen gedurende de dag ben ik benieuwd naar morgen. Ik vrees dat zondag over de koppen lopen wordt. Zoals in de cross ergens een plek zoeken en er niet meer kunnen vertrekken. Misschien dat we toch kiezen om richting Overijse te trekken en ze daar een paar keer proberen zien op verbindingsstukken.
Top! Zag er op TV al zalig uit om langs het parkoers te staan met veel ambiance (Wijnpers, Keizersberg..). Ik ga zondag naar mijn geboortestad.. met een bende kameraden daar staan en supporteren.. de max.. Is daar een biertent boven op de Wijnpers eigenlijk?

Heerlijke sfeer vandaag. Eigenlijk redelijk per ongeluk om den uitloper van de Keizersberg terecht gekomen vanmorgen en eigenlijk echt een perfecte plaats om te kijken daar. Juniores hadden het toch echt moeilijk in hun laatste 2 rondes, allez, die dat ni in het eerste peloton reden toch :D
Beloften 2x zien passeren op de Wijnpers na hun aankomst uit Antwerpen, dat ging toen nog vlot, maar plaatsing onderaan na dat steil stukje afdaling is wel écht cruciaal. De rest dan op groot scherm gevolgd op Ladeuze, aardige sfeer daar en best goed om volgen :D
Wel raar dat ze de kampioenen voor Leuven Centraal kronen :unsure:

Zondag verwacht ik een renner als Mohoric die Wijnpers doortrekt en dan heel den tijd rond de 10" blijft houden opt peloton.
En dan maar hopen dat de Belgen nog minstens 3 man hebben om te jagen, want anders ist gekloot.

Top! Zag er op TV al zalig uit om langs het parkoers te staan met veel ambiance (Wijnpers, Keizersberg..). Ik ga zondag naar mijn geboortestad.. met een bende kameraden daar staan en supporteren.. de max.. Is daar een biertent boven op de Wijnpers eigenlijk?
Dacht van niet. Mss wel een standje

Een tent inderdaad niet. Ik ben niet helemaal tot boven geweest dus kan het niet met zekerheid zeggen, maar als het poeske scherens is staat daar ook altijd wel één of ander kraam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan