Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We kijken toch naar dezelfde workoutIntegendeel.. Wout is gewoonweg op en top prof die een enorme workload verzet in zijn trainingen.. een trainingsbeest. Heeft niets met frustratie te maken zoals u vermoedt![]()

Excuseer? .. Remco verstoppertje gespeeld?En Remco ging niet meedoen aan WK na OS die heeft pas verstoppertje gespeeld!
Matthieu heeft gewoon niet veel specifieke training nodig om goed te zijn
Duidelijk de koers niet goed gevolgd de afgelopen maand aan uw uitspraak te zien..Voor u lijkt dat wss frustratie... en trouwens ja wat wil je vlak na zo een tijdrit bij het allereerste interview.We kijken toch naar dezelfde workout
Je kan ook een lange training doen maar 229km aan zo een tempo en intensiteit daags na een WK tijdrijden is echt wel waanzin.
Enkel de afstand is al vrij zot voor op training.
Met het interview dat hij gisteren gaf en nu dit te zien is het duidelijk dat hij echt wel zeer gefrustreerd is. Die jongen heeft gewoon eens alles van zich af gefietst. En geef hem eens ongelijk, ik ben neergeslagen in zijn plaats.
Als je ziet op wat voor een manier hij die zilveren medailles pakt dan kan je enkel maar concluderen dat het niet eerlijk is. Het kwartje moet echt wel eens in zijn voordeel vallen.
En pas op ik ben allesbehalve een mega fan van WVA. Maar als je doet wat hij doet dan verdien je gewoon eindeloos respect en kan je niet anders dan met hem meeleven.
Ik denk dat je mij niet goed begrijpt.Voor u lijkt dat wss frustratie... en trouwens ja wat wil je vlak na zo een tijdrit bij het allereerste interview.
Voor hem was het gisteren een fameuze training zoals hij er in het verleden nog al heeft afgehaspeld. maar wees maar zeker dat Wout ontgoocheling om gemist goud zeer snel omzet in positieve vibes.. zonder frustraties.. Met neergeslagen te blijven kom je er niet op dat niveau.
.Ik denk dat de beste optie daarvoor de Decouxlaan gaat zijn. Is een helling op het Leuvencircuit die ze 7 keer aandoen. Ligt niet in het centrum van Leuven en is ook niet smal zoals de Wijnpers of Keizersberg waar er sowieso een mensenmassa gaat zijn (en vrees ik geen plaats voor een rolstoel).Even een praktische vraag voor zondag maar aangezien er hier wel wat volk van regio Leuven is:
Waar kan je het beste gaan kijken met een rolstoel? Of maakt het weinig uit?
Ik kan ook moeilijk met het openbaar vervoer mee waardoor ik met de wagen meekom. Waar kan je je eventueel parkeren?
Waarschijnlijk allesbehalve evident, maar wie niet waagt.
![]()
Oostenrijkse wielerploeg aangereden door bus van De Lijn tijdens WK-verkenning in Leuven
In Leuven is een wielrenster van de Oostenrijkse nationale wielerploeg gewond geraakt bij een verkeersongeval. Dat meldt de Leuvense lokale politie. De 17-jarige Leila Gschwentner is overgebracht naar het ziekenhuis, er is geen sprake van levensgevaar.www.nieuwsblad.be
Vlaanderen fietsland. Los van de nog onduidelijke omstandigheden, is dit toch echt geen goed signaal... Hopelijk vallen de verwondingen mee

Hoe jammer het ook is , 2x werden verkeersregels niet gerespecteerd.![]()
Oostenrijkse wielerploeg aangereden door bus van De Lijn tijdens WK-verkenning in Leuven
In Leuven is een wielrenster van de Oostenrijkse nationale wielerploeg gewond geraakt bij een verkeersongeval. Dat meldt de Leuvense lokale politie. De 17-jarige Leila Gschwentner is overgebracht naar het ziekenhuis, er is geen sprake van levensgevaar.www.nieuwsblad.be
Vlaanderen fietsland. Los van de nog onduidelijke omstandigheden, is dit toch echt geen goed signaal... Hopelijk vallen de verwondingen mee
je kan als coureur ook wel de verkeersregels respectern natuurlijk. hier reden ze aan de verkeerde kant van de weg, bij de Deen was het negeren van omgekeerde driehoeken, dus tja. Ligt weinig aan infrastructuur deze keer![]()
Ruben van guchtWie is die vrouw trouwens naast Renaat en José?
Dat ze van West-Vlaanderen was, was in ieder geval al geen geheim meer