Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uijtdebroeckx wordt een beetje weggeblazen bij de junioren. Die serieuze meewind en dus de gigantisch hoge cadans die nodig is met die gelimiteerde verzetten bij de junioren gaat hier voor wat verrassingen zorgen.

Nee, echt trots kunnen OJH en Elodie moeilijk zijn als ze niet laatste eindigen wanneer je de getuigenissen van deze twee atleten leest. :oink:

Tja rugwind gewoon gaan liggen. Geen schijn van kans voor de rijders in die tweede groep, waaronder Segaert. Het lelijke van tijdrijden. Segaert doet het wel nog het best van die tweede groep, medaille kan eventueel nog met een sterke tweede deel.

De top 3 ook wel drie mannen die niet op het EK aanwezig waren. Alles op dat WK gezet en dan was die absolute favorietenrol voor Segaert misschien ook wel een beetje overdreven.

Laatst bewerkt:
Integendeel.. Wout is gewoonweg op en top prof die een enorme workload verzet in zijn trainingen.. een trainingsbeest. Heeft niets met frustratie te maken zoals u vermoedt 😉
We kijken toch naar dezelfde workout :wtf::tongue:

Je kan ook een lange training doen maar 229km aan zo een tempo en intensiteit daags na een WK tijdrijden is echt wel waanzin.
Enkel de afstand is al vrij zot voor op training.
Met het interview dat hij gisteren gaf en nu dit te zien is het duidelijk dat hij echt wel zeer gefrustreerd is. Die jongen heeft gewoon eens alles van zich af gefietst. En geef hem eens ongelijk, ik ben neergeslagen in zijn plaats.

Als je ziet op wat voor een manier hij die zilveren medailles pakt dan kan je enkel maar concluderen dat het niet eerlijk is. Het kwartje moet echt wel eens in zijn voordeel vallen.

En pas op ik ben allesbehalve een mega fan van WVA. Maar als je doet wat hij doet dan verdien je gewoon eindeloos respect en kan je niet anders dan met hem meeleven.

En Remco ging niet meedoen aan WK na OS die heeft pas verstoppertje gespeeld!
Matthieu heeft gewoon niet veel specifieke training nodig om goed te zijn
Excuseer? .. Remco verstoppertje gespeeld? :laugh: Duidelijk de koers niet goed gevolgd de afgelopen maand aan uw uitspraak te zien..

Vlak na zijn ontgoocheling op de OS heeft hij dat gezegd ja en dan vooral met de nuance dat hij met die benen zijn plaats gerust wil afstaan aan Lampaert. .. Beetje in juiste perspectief plaatsen aub.. en bij de les blijven

We kijken toch naar dezelfde workout :wtf::tongue:

Je kan ook een lange training doen maar 229km aan zo een tempo en intensiteit daags na een WK tijdrijden is echt wel waanzin.
Enkel de afstand is al vrij zot voor op training.
Met het interview dat hij gisteren gaf en nu dit te zien is het duidelijk dat hij echt wel zeer gefrustreerd is. Die jongen heeft gewoon eens alles van zich af gefietst. En geef hem eens ongelijk, ik ben neergeslagen in zijn plaats.

Als je ziet op wat voor een manier hij die zilveren medailles pakt dan kan je enkel maar concluderen dat het niet eerlijk is. Het kwartje moet echt wel eens in zijn voordeel vallen.

En pas op ik ben allesbehalve een mega fan van WVA. Maar als je doet wat hij doet dan verdien je gewoon eindeloos respect en kan je niet anders dan met hem meeleven.
Voor u lijkt dat wss frustratie... en trouwens ja wat wil je vlak na zo een tijdrit bij het allereerste interview.

Voor hem was het gisteren een fameuze training zoals hij er in het verleden nog al heeft afgehaspeld. maar wees maar zeker dat Wout ontgoocheling om gemist goud zeer snel omzet in positieve vibes.. zonder frustraties.. Met neergeslagen te blijven kom je er niet op dat niveau.

Voor u lijkt dat wss frustratie... en trouwens ja wat wil je vlak na zo een tijdrit bij het allereerste interview.

Voor hem was het gisteren een fameuze training zoals hij er in het verleden nog al heeft afgehaspeld. maar wees maar zeker dat Wout ontgoocheling om gemist goud zeer snel omzet in positieve vibes.. zonder frustraties.. Met neergeslagen te blijven kom je er niet op dat niveau.
Ik denk dat je mij niet goed begrijpt.
Die frustratie is volledig terecht. Dat balen dat het weer net niet was is volledig verstaanbaar en dat maakt Wout net zo een knappe coureur.
Hij zou raar zijn mocht hij niet ontgoocheld zijn. Deze zondag zal hij uit zijn op wraak. Maar het gaat heel lastig worden!

Even een praktische vraag voor zondag maar aangezien er hier wel wat volk van regio Leuven is:
Waar kan je het beste gaan kijken met een rolstoel? Of maakt het weinig uit?

Ik kan ook moeilijk met het openbaar vervoer mee waardoor ik met de wagen meekom. Waar kan je je eventueel parkeren?
Waarschijnlijk allesbehalve evident, maar wie niet waagt 😉.

Even een praktische vraag voor zondag maar aangezien er hier wel wat volk van regio Leuven is:
Waar kan je het beste gaan kijken met een rolstoel? Of maakt het weinig uit?

Ik kan ook moeilijk met het openbaar vervoer mee waardoor ik met de wagen meekom. Waar kan je je eventueel parkeren?
Waarschijnlijk allesbehalve evident, maar wie niet waagt 😉.
Ik denk dat de beste optie daarvoor de Decouxlaan gaat zijn. Is een helling op het Leuvencircuit die ze 7 keer aandoen. Ligt niet in het centrum van Leuven en is ook niet smal zoals de Wijnpers of Keizersberg waar er sowieso een mensenmassa gaat zijn (en vrees ik geen plaats voor een rolstoel).

Enige probleem is dan wel de parking. Denk dat je je dan wel vroeg moet komen en geluk moet hebben op een goede plek op een parking aan een winkel of op straat, een echte parking is daar niet dicht in de buurt.

Eventueel proberen te parkeren in Kessel-Lo achter het station en dan gaan kijken ter hoogte van het standbeeld van Justus Lipsius op de Bondgenotenlaan? Daar ziet ge ze elke ronde 2x passeren, achter u en voor u 😁

Vlaanderen fietsland. Los van de nog onduidelijke omstandigheden, is dit toch echt geen goed signaal... Hopelijk vallen de verwondingen mee

Vlaanderen fietsland. Los van de nog onduidelijke omstandigheden, is dit toch echt geen goed signaal... Hopelijk vallen de verwondingen mee

Kent er iemand het trainingschema van de Italiaanse ploeg, ik kan ze maar niet vinden :unsure:

Hoe jammer het ook is , 2x werden verkeersregels niet gerespecteerd.
Dan maakt het niet uit in welk fietsland je rijdt.

je kan als coureur ook wel de verkeersregels respectern natuurlijk. hier reden ze aan de verkeerde kant van de weg, bij de Deen was het negeren van omgekeerde driehoeken, dus tja. Ligt weinig aan infrastructuur deze keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan