Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar volgens Lefevere had het niets te maken met zijn alcoholconsumptie. Hij betreurt dan ook het feit dat er zo veel getweet wordt over de aflevering. “Ik heb diabetes en tijdens de aflevering had ik een hypo (een sterke daling van de bloedglucosespiegel, red.) maar dat kon ik niet zomaar eventjes gaan meten tijdens de uitzending. Als je zo iets voorhebt, dan kom je wel eens moeilijk uit je woorden”, klinkt het.

Geen kenner , ivm een hypo.
Maar dan kan je blijkbaar ook 4-5 x hetzelfde vertellen :)

Dokter Google: 'Because alcohol decreases your liver's efficiency at releasing glucose and slows down the digestion of food you just ate, drinking puts you at risk of “alcohol-induced hypoglycemia”.'

Ja Patrick, het was dus een hypo. :unsure:

Dokter Google: 'Because alcohol decreases your liver's efficiency at releasing glucose and slows down the digestion of food you just ate, drinking puts you at risk of “alcohol-induced hypoglycemia”.'

Ja Patrick, het was dus een hypo. :unsure:
hij had in de VIP te weinig suiker in z'n koffie gedaan.

Of het water was vodka, dat kan ook natuurlijk :)

Gisteren zo'n massa volk en bij de beloften staat daar niemand :oink:. Misschien 20 man bij de start, de eeuwige leegte onderweg en dan wat volk de laatste 200m. Valt me wel tegen.

is toch maar normaal als je een zondag vergelijkt met een maandag. Iedereen moet werken of denk je dat mensen verlof nemen om te kijken naar een tijdrit bij de beloften waar 99% van de bevolking geen enkele renner kent

zondag vs maandag?

De ambtenaren moeten op maandag werken he :D
Dat we maandag waren had ik door ja :)
27% van de mensen die werken doen dat deeltijds. Als ik van het Brugse afkomstig was zou ik wel zien dat ik verlof nam deze dagen. We zijn toch een wielernatie?
Zelfs bij het buiten rijden van Knokke staat werkelijk geen kat, het is drukker op de parking van de Colruyt.

is toch maar normaal als je een zondag vergelijkt met een maandag. Iedereen moet werken of denk je dat mensen verlof nemen om te kijken naar een tijdrit bij de beloften waar 99% van de bevolking geen enkele renner kent
Zelfs José spreekt Plapp continu uit als Platt terwijl dat dan nog één van de bekenderen is.

Dat we maandag waren had ik door ja :)
27% van de mensen die werken doen dat deeltijds. Als ik van het Brugse afkomstig was zou ik wel zien dat ik verlof nam deze dagen. We zijn toch een wielernatie?
Zelfs bij het buiten rijden van Knokke staat werkelijk geen kat, het is drukker op de parking van de Colruyt.
Niet iedereen kan zomaar de week zelf nog vrijaf nemen, en ik snap best dat je het weer afwacht. Om congé te nemen om mogelijk twee dagen in de regen te gapen naar mannen en vrouwen waarvan je het grote deel hoogstens van naam kent, moet je echt al heel wielergek zijn.

Tzal een vierde plaats worden voor Vermeersch waarschijnlijk. Zal een teleurstelling zijn als hij 1 seconde tekortkomt voor het podium.

EDIT: Toch derde, fenomenale slotkilometer van Vermeersch. Geen fan van profs bij u23, maar toch weer een mooie medaille voor België. En morgen bij de junioren nog een dikke kans.

Laatst bewerkt:
6 medailles uitgereikt, 3 voor de Belgen... not bad. En dan moeten de juniors met Cian & Segaert nog komen...

EDIT: lag dat nu aan mijn livestream of kapt Sporza hier gewoon midden in het interview met de wereldkampioen af om naar Karl zijne kop te kunnen gaan kijken? :unsure:

Met morgen ook nog Segaert en Uijtdebroeks, ziet het er naar uit dat we in alle categorieën een medaille pakken in het TT. Dat is ongezien voor ons en zullen we waarschijnlijk ook niet snel meer zien :)

Benieuwd of Uijtdebroeks dit nog parten gaat spelen:

Tzal een vierde plaats worden voor Vermeersch waarschijnlijk. Zal een teleurstelling zijn als hij 1 seconde tekortkomt voor het podium.

EDIT: Toch derde, fenomenale slotkilometer van Vermeersch. Geen fan van profs bij u23, maar toch weer een mooie medaille voor België. En morgen bij de junioren nog een dikke kans.
In de top 25 zijn er maar 3 renners die niet bij een professioneel team rijden. En zelfs dan hadden we een medaille, aangezien onze 2e Belg gewoon bij een club rijd en niet in een continentale ploeg.

In de top 25 zijn er maar 3 renners die niet bij een professioneel team rijden. En zelfs dan hadden we een medaille, aangezien onze 2e Belg gewoon bij een club rijd en niet in een continentale ploeg.

Ja kom, meeste opleidingsploegen zijn momenteel minstens continentaal (dus dat is compleet irrelevant). Vermeersch is zowat de enige die al meer dan een jaar prof is bij een WT ploeg. Hij heeft daar eigenlijk niets te zoeken imo. Nu, tbf, ik neem de resultaten van Denen en Noren ook altijd met een korreltje zout hierdoor omdat die toch altijd voor UNO-X (of Riwal) rijden en zo ook heel veel profwedstrijden rijden. Of de Italiaan Zana die al een heel jaar indruk maakt bergop in bepaalde beloftenkoersen, maar al 2x de Giro geeft uitgereden, tja.

Maar ok, het is een Belg dus ik kan er zeker mee leven deze keer :biglaugh:
Die zilvere medaille van Van Moer enkele jaren terug schat ik daarom wel een stuk hoger in dan deze bronze.

Ja kom, meeste opleidingsploegen zijn momenteel minstens continentaal (dus dat is compleet irrelevant). Vermeersch is zowat de enige die al meer dan een jaar prof is bij een WT ploeg. Hij heeft daar eigenlijk niets te zoeken imo. Nu, tbf, ik neem de resultaten van Denen en Noren ook altijd met een korreltje zout hierdoor omdat die toch altijd voor UNO-X (of Riwal) rijden en zo ook heel veel profwedstrijden rijden. Of de Italiaan Zana die al een heel jaar indruk maakt bergop in bepaalde beloftenkoersen, maar al 2x de Giro geeft uitgereden, tja.

Maar ok, het is een Belg dus ik kan er zeker mee leven deze keer :biglaugh:
Die zilvere medaille van Van Moer enkele jaren terug schat ik daarom wel een stuk hoger in dan deze bronze.
In een onderdeel waar het materiaal wel verschil maakt heeft zelfs een renner uit een contintaal opleidingsteam het grote voordeel van meer en vooral beter materiaal dan een clubrenner.

In de top-10 zitten 1 WT-renners, 1 die op 4/9 WT-prof geworden is vanuit de opleidingsploeg, 3 die sinds 1 augustus "stagair" zijn maar wel al een contract voor volgend seizoen hebben bij dezelfde WT ploeg, 1 die eind dit jaar de overstap maakt van opleidingsploeg naar PT ploeg jumbo, 2 full-time profs bij uno-X en een die prof was tot 4weken geleden toen hij contract met Rally verbroken heeft.

De enige die niet echt in een professionele omgeving zit op de weg is de Britse pistier Ethan Vernon. Maar aangezien die in de 4 van de ploegenachtervolging zat op de Olylimpische spelen zal die zijn begeleiding ook wel vrij professioneel zijn

=> dan moet er toch iemand tijdens de uitzending even vragen of het gaat? En desnoods even offline halen om te checken? En niet gewoon laten zitten en dan nog eens z'n glas bijschenken. Als het dan in beeld komt, ff melden, of gewoon niet en enkel de andere 2 in beeld houden.

Alhoewel het zeker zal voorkomen, lijkt het me hier wel heel easy om het daarop te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan