Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Der zitten hier gewoon mannen tussen die zonder tijdritfiets starten... gekker moet het toch niet worden?

Zouden ze imo wel mogen verplichten, dan kan je misschien ook met 1,5m tussen starten ipv 1m tussen. Kijk naar die aankomst van Affini, dat was gewoon belachelijk.

Der zitten hier gewoon mannen tussen die zonder tijdritfiets starten... gekker moet het toch niet worden?

Zouden ze imo wel mogen verplichten, dan kan je misschien ook met 1,5m tussen starten ipv 1m tussen. Kijk naar die aankomst van Affini, dat was gewoon belachelijk.
Die ene zonder TT-fiets had iets voorgehad

Strakke tijd van Remco. Gaat wel niet een Ganna zijn tijd komen. Verliest enkele seconden. Verbaast mij alleszins al met zijn tussentijd.

Enorm sterke tijdrit van Remco op dit parcour. Wat denken we? Beter in vorm dan op de OS? :woohoo:

hoho, wat een 2de gedeelte van Kung. Anti-climax voor de Italianen!

Ja hallow. "Je kan niks rechtzetten op dat 2de deel" José?
Kung zet Ganna hier gewoon op 11 seconden en Remco op 16 seconden in die laatste 11km... ik heb wel niemand die laatste dubbele bocht zo perfect zien nemen als Kung, daar wint hij gewoon 3-4 seconden.

Remcootje is dik in order! Laat dat WK maar komen, met het spel van de wind in de polders en zijn aero gaat hij daar nog beter tot zijn recht komen dan die grote bonken. een medaille moet een realistisch doel zijn.

Ja, amai straf van Küng. Die heeft de laatste 2 jaar toch ook ferme progressie gemaakt.

En Remco ook met een fantastische prestatie. Dat belooft dan toch nog voor wat komt dit seizoen. Op naar zondag.

Jongens als Cavagna en Asgreen toch wat tegenvallend...

En wat met Walscheid ség? Die had ik daar nooit verwacht. Of heb ik die zijn TT uitslagen nu allemaal gemist?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan