Reverz
Well-known member
Ge doet natuurlijk ook wel u best om mensen maximaal op de kast te jagen... der zitten der hier natuurlijk nen hoop die écht niet veel nodig hebben wat het natuurlijk vaak nóg verleidelijker maakt om regelmatig de stok eens in het hoenderhok te smijten99% is nuttig, maar blijkbaar mag er niets slecht gezegd worden over de keizer!

Maar in navolging van wat @Nahrtent hier daarnet poste: misschien zou het niet slecht zijn dat de boel hier wat strikter gemod wordt. 80-90% van dit topic kan ondertussen gereduceerd worden tot Mathieu VS Wout en pro/contra Remco en dat is toch wel jammer en vooral vaak ook vermoeiend.
Ik beloof bij deze alvast op mijn plechtige communiezieltje dat ik beter mijn best zal doen om geen opruiende berichten meer te posten.

Moscon is toch nog een ander niveau natuurlijk. Maar alleen al afgelopen week oogt al niet echt fraai:Ik was hier een van de eersten om Evenepoel te bekritiseren. Misschien was ik wat te snel met mijn oordeel.
Maar ik vind dat er wel degelijk een verschil is met heibel in een sprint vlak voor de finish dan een incident op dertig kilometer van de meet, waar Evenepoel zelf heel laconiek en laatdunkend deed tegen die neutrale mecanicien (die het niet geweldig deed, akkoord, maar ook niet dramatisch). Na zo'n periode moet je toch al eens wat dingen kunnen kaderen. Een paar kilometer later zat hij, midden in het peloton, te foeteren en te slagen op zijn stuur.
Heeft bij mij meer te maken met professionaliteit, respect naar fans/collega's/mensen van de organisatie toe en zelfrelativering. Het is ook niet de eerste keer dat hij venijnig uit de hoek komt. Moest het een buitenlander zijn, zou hij zeker meer worden aangepakt door de Belgische wielerfans (Moscon heeft zijn imago in België nog steeds niet van zich kunnen afschudden). Zelfs als je in acht neemt dat hij nu met een vergrootglas al wordt bekeken.
* In Overijse zitten foeteren op Wellens terwijl die arme jongen volledig tussen zen kader geplooid naar zen moeder ligt te roepen.
* In BCC lastig doen tegen... was het McNulty? omdat die niet genoeg over nam.
* De houding naar de mecanicien vandaag was ook niet correct maar dat kan ik nog enigszins door de vingers zien... die man kan ook niet rieken dat het dat voorwiel is maar op dat moment staat ie zo fucked up van de adrenaline en is hij wrs pissed op de hele wereld. (Zie Cavendish in de Tour tegen die mecanicien. Maar die verontschuldigd zich wel nog nadien natuurlijk...)
* Dan na de finish nog verhaal gaan halen bij Vermeersch... toch al een dik half uur na het incident in kwestie.
Voor die eerste 2 dingen zijn dingen die mij enorm storen. Kijk naar de wegrit in Tokio... ze reden daar met 10 man op het wiel van Van Aert en Pogacar, die mannen zitten toch ook niet constant ambras te maken? En dan is er toch nog een groot verschil tussen altijd van u oren maken en een mak lammetje zijn. Ik zou zowel Van Aert als Pogacar namelijk niet omschrijven als makke lammetjes.
Laatst bewerkt:
Mss morgen toch ook sporza opzetten en met een half oog kijken.
.. Nu goed, het geeft wat extra poeier aan de koers en liever zo dan alleen maar ja-knikkers maar dat is in Vlaanderen dan in veel gevallen al direct arrogantie of dikkenekkerig gedrag..
.
.