Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renner niet in uitrusting van de ploeg dat betekend meestal maar 1 ding :unsure:
Volgens mij draagt hij hier gewoon wel de broek van de ploeg, maar dan met met een gabba of gelijkaardigs erboven.

Wat een manier om je carrière af te sluiten :eek:

2 jaar geleden nog "en plein public" keiharde statements maken omtrent de positieve test van Denise Betsema, en nu hangt ze er zelf aan voor hetzelfde product... karma zeker...?

Tis niet dat Almeida, Hindley en Chavez ook maar iets gingen uitsteken in een dik bezette Vuelta. In een Vuelta met Roglic, Landa, Pogacar en een dik Ineos blok (of hebben er daar ook van afgezegd?) etc zijn dat mannen die hooguit voor een top 10 rijden, misschien voor een rit...
De Vuelta was het uithangbord van heel wat toprenners die gingen meedoen. Pogacar had al langer afgezegd. Ondertussen is duidelijk dat Uran & Ewan ook al niet meedoen. Het is héél wat minder dan aangekondigd. Ik vind dat wel spijtig ja.

Volgens mij gaat Philipsen een dikke Vuelta rijden. Er zijn wel wat sprintkansen voor degene die wat heuveltjes over kunnen, maar de bezetting bij de sprinters is toch ook heel dun.

Laatst bewerkt:
Het zal wel Bernal-Roglic worden. Ik hoop dat die alletwee op niveau zijn.
Roglic zou je denken van wel na zijn sterke spelen. Bernal vraag ik me af... als die op het niveau van de Giro is gaat het nog smullen worden tussen die twee.

Remco blijft toch ne speciale kerel. Hij rijdt verkeerd in de afdaling, komt terug aansluiten, gaat er dan solo van door en hij wint ...
T'is nu wel 'maar' de ronde van Denemarken, .. maar de eindwinst is wel binnen (normaal gezien). Winst is winst.

Had die geen dik vet contract sinds hij niks meer presteerde en dan een goed jaar nadat zijn vet contract afgelopen is, stoppen?

Laatst bewerkt:
Remco blijft toch ne speciale kerel. Hij rijdt verkeerd in de afdaling, komt terug aansluiten, gaat er dan solo van door en hij wint ...
T'is nu wel 'maar' de ronde van Denemarken, .. maar de eindwinst is wel binnen (normaal gezien). Winst is winst.
Winnen is winnen. True.

Maar om nu alle Karl te spreken van ne grote numero, lol. Het gaat over Tosh Van der Sande en Nick van der Lijke (wie is dat zelfs??? :laugh: )

Feit dat hij weeral de mist in gaat in de afdaling zal meer blijven hangen dan die overwinning denk ik.

De echte toppers starten natuurlijk in de Benelux tour e. ;)

En Mads Pedersen en Mike Teunissen zijn toch ook geen dutskes. Winnen is winnen. En zeker nadat hij daar ff offroad gaat toch wel een knappe prestatie.

Goed dat hij toch nog eens wint al is het maar in Denemarken.

Ik vind dat vingertje op de mond bij zijn viering wel irritant. Zoveel kritiek is er nu toch ook niet op hem, en laat staan dat hij die weinige critici nu verstomd door een zege in Denemarken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan