Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft Patrick al getweet?

Mooi voor Jakobsen. Benieuwd of we deze week nog een duel gaan zien tussen de twee (of zijn er geen sprintkansen meer?) Zouden de twee ondertussen al gesproken hebben?
In mei alreeds, maar of ze elkaar tijdens deze huidige ronde (van Wallonië) gesproken hebben, géén idee eigenlijk?

Ja die hebben al gesproken, maar da's niet zo goed uitgedraaid. :tongue:

"niet goed uitgedraaid"... is vooral een rechtzetting achteraf door het legal team dat op de zaak zit om het nog lopende proces niet te ondermijnen. Jackobsen en Groenewegen hebben elkaar alleszins begroet bij het Nationaal Kampioenschap vorige maand... als je niet door 1 deur kan ga je dat ook wel gewoon ontwijken.

Ik zeg niet dat het dikke vrienden zijn (hoeft ook niet) maar ik heb toch niet de indruk dat die 2 op voet van oorlog leven. De legal teams die er aan beide zijden achterzitten... das iets anders.

Dus rond half 7 voor de tv en je mist niets. Ideaal, ik weet al wat ik ga doen morgenvroeg!
Ik ook... werken in mijnen bouw :cry:

Dat wordt dus weer opnemen (zoals de meeste klassiekers dit voorjaar), en als mijn schoonvader de radio durft opzetten zal hij snel terug af staan :tongue:

Zowel Groenwegen als Jakobsen sluiten de Tour de Walonie af met 2 etappezegens. Ik vind dat nog wel een mooie symbolische manier om het hoofdstuk van hun incident af te sluiten en aan een nieuwe periode in hun carriere te beginnen.

Zowel Groenwegen als Jakobsen sluiten de Tour de Walonie af met 2 etappezegens. Ik vind dat nog wel een mooie symbolische manier om het hoofdstuk van hun incident af te sluiten en aan een nieuwe periode in hun carriere te beginnen.

Wel opmerkelijk dat bij de zege van de ene, de andere nooit in de buurt was :p

Nog even wachten dus om ze nog eens in een rechtstreeks duel te zien

Ik vind niet meteen beelden (videos) maar in de uitslagen en op de fotos zie ik ze inderdaad niet meteen in elkaars buurt. Beetje vreemd zijn toch 4 massasprints geweest kan toch niet steeds zijn dat er altijd ene iets voorhad. Nu goed waren 2 jaar terug 2 van de beste sprinters ter wereld dus goed voor de kwaliteit van de massasprints dat ze beiden op de terugweg zijn.

Vorige jaren had ik vaak vakantie tem 15 augustus, de Vuelta vertrok dan geregeld slechts enkele dagen nadien. Voor de 20e van de maand.
De Tour is een week naar voor geschoven dus volgens mij zit er exact evenveel tijd tussen Tour en Vuelta als andere jaren.

Zijn er mogelijks wat zaken aan de kalender veranderd? De originele editie van 2020 ging normaal ook van start gaan op 14 augustus.
@hierboven, ja mogelijks heeft het daar wel met te maken. Tijd tussen de grote rondes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan