Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk José niet mee op pensioen gezet... (alé, die is al met pensioen eigenlijk... ma bon, you get my drift...)
Want ik vrees voor Nys als 1e keus coco als José er mee stopt...

Michel Wuyts moet met pensioen: 'Forse tik, ik ben nog niet uitgepraat'
https://www.tijd.be/ondernemen/medi...forse-tik-ik-ben-nog-niet-uitgepraat/10312909

Alé, het zat er aan te komen maar nu toch officieel. Geen Wuyts meer vanaf 2022. Zal toch raar doen bij grote koersen zoals de ronde enz.

Wow, toch verrassend. Ik ging ervan uit dat hij als freelancer zou verder doen. Hij lijkt het zelf ook niet verwacht te hebben.
Hopelijk is dit niet het signaal voor José om er ook mee op te houden...

Karl zal het niet worden toch? Die doet al zoveel. Ik hoop op Renaat + José nog enkele jaren. En Maarten Van Gramberen in de rol van Renaat vandaag: op de moto in de Vlaamse koersen en zelf commentator in de kleinere koersen en een grote ronde.

Grootste nachtmerrie is dat een van die twee radiopipo's de overstap naar tv zou maken. Die zijn echt irritant.

EDIT: uit het artikel op HLN:
"Wuyts vervangen wordt dan ook geen sinecure. Maar liefst drie commentatoren worden van stal gehaald in de hoop hem te doen vergeten. Karl Vannieuwkerke wordt de man voor de grote eendagswedstrijden, de klassiekers op kop. Renaat Schotte zal de meerdaagse koersen en de grote ronden van commentaar voorzien. Tijdens de cyclocross zal je dan weer de stem van Ruben Van Gucht horen, net als bij het vrouwenwielrennen. José De Cauwer, al jaren co-commentator van Wuyts, blijft wel bij de VRT aan de slag. Hij vormt samen Sven Nys, Lieselot Decroix, Ine Beyen en Paul Herygers een team van experts dat de vaste commentatoren moet bijstaan."

EDIT: uit het artikel op HLN:
"Wuyts vervangen wordt dan ook geen sinecure. Maar liefst drie commentatoren worden van stal gehaald in de hoop hem te doen vergeten. Karl Vannieuwkerke wordt de man voor de grote eendagswedstrijden, de klassiekers op kop. Renaat Schotte zal de meerdaagse koersen en de grote ronden van commentaar voorzien. Tijdens de cyclocross zal je dan weer de stem van Ruben Van Gucht horen, net als bij het vrouwenwielrennen. José De Cauwer, al jaren co-commentator van Wuyts, blijft wel bij de VRT aan de slag. Hij vormt samen Sven Nys, Lieselot Decroix, Ine Beyen en Paul Herygers een team van experts dat de vaste commentatoren moet bijstaan."

Karl en Ruben? Zowat het slechtste wat ze konden doen...

Ja dat is wel raar. Waarom niet gewoon Renaat promoveren en die ook de eendags koersen laten doen samen met de rondes. Karl die weent te veel daar wil ik echt geen ganse klassieker naar luisteren.

Ja dat is wel raar. Waarom niet gewoon Renaat promoveren en die ook de eendags koersen laten doen samen met de rondes. Karl die weent te veel daar wil ik echt geen ganse klassieker naar luisteren.
Ik denk dat velen hier nog het chauvinisme van Michel gaan missen na Karl bezig te moeten horen. Dat is echt Michel X10 dat. En dat met een potentiële grote ronde winnaar als Remco volgend jaar, ai ai ai

Kunnen ze Wuyts niet gewoon als expert inhuren zoals ze met José doen?
Blijkbaar wil de nieuwe baas van de VRT dat niet meer.

Misschien ook ergens doelbewuste strategie de geliefde Wuyts weg doen vervangen door minderwaardige mensen daardoor minder kijkers en nog een reden extra voor de politiek om de VRT kapot te besparen en te dwingen de goed bekeken sport uitzendingen aan hun commerciele vriendjes te geven in ruil voor na hun politieke carriere dan een zitje in de raad van bestuur tegen een dikke vergoeding.

Als de VTM slim is, schuiven ze Wuyts morgen een contract onder de neus.

Van Gucht was spijtiggenoeg onvermijdelijk, ik moet nu al braken!
Als ik me niet vergis had ik ergens horen waaien dat Schotte het liefst van al gewoon die motor-verslaggevingen doet, en de Giro, en daar ook het been steef voor hield, dat hij nu alle rondes doet zal wel wat armgewring gekost hebben.

Laatst bewerkt:
Michel zijn facturen van zijn vennootschap zullen wel te hoog zijn geweest. Hem ooi is professioneel meegemaakt, arrogante zak.

Wel gestoord dat ze het niet verlengen tot hij het zelf beu was.
Ik zie wel opties voor Eurosport of VTM nu om toch wat extra kijkers te lokken ook al is het maar voor een paar jaar.

Ik denk dat velen hier nog het chauvinisme van Michel gaan missen na Karl bezig te moeten horen. Dat is echt Michel X10 dat. En dat met een potentiële grote ronde winnaar als Remco volgend jaar, ai ai ai

Elk jaar ben ik slechtgezind aan het begin van de uitzending van Parijs-Roubaix omdat om onverklaarbare reden ineens José vervangen wordt door Karl. Enkel voor die koers!

Presenteren, een gesprek leiden, dat doet Karl goed. Commentaar geven bij een live koers absoluut niet.

Meh was nu geen topfan van Michel, maar Karl en Ruben zijn nog een gradatie erger.
Renaat vind ik best te pruimen en ben blij dat José blijft zitten.

Van Gucht enkel het veldrijden? Dikke oef!

Renaat en José in de Tour, dat zie ik helemaal zitten. Karl als hoofd-commentator bij de RVV en P-R, dat valt nog af te wachten... hij zal Nys wel meebrengen als co-commentator zeker? :unsure:

Oef Renaat mag de tour doen. Mooi voor hem en we blijven bespaard van Ruben Van Gucht. KVNK kan ik nog mee leven, is wel goed op de hoogte terwijl dat bij Wuyts de laatste jaren toch niet je dat is. Klef chauvinisme zijn ze elkaar waard.
Natuurlijk, zet Sven Nys ernaast en we schakelen allemaal naar onze eigen Jeroen en Karsten. :D

Dat live klaarkomen op TV toen WVA de Amstel won is zijn doodsteek geworden.

Ik was fan van Wuyts maar de laatste jaren is hij serieus op mijn zenuwen beginnen werken. Dus ergens blij dat we van die zelfverklaarde mislukte wielerpaus vanaf zijn.

Ik meen mij ook eens te herinneren hoe hij het kunnen van de mechanieker van Nys in twijfel trok toen die een paar opeenvolgende wedstrijden lek reed. :lol:
Alvast een stukske pretentie minder bij Sporza. Nu de Karl nog buiten :unsure: .

Ik meen mij ook eens te herinneren hoe hij het kunnen van de mechanieker van Nys in twijfel trok toen die een paar opeenvolgende wedstrijden lek reed.
Aangezien die mannen nog steeds met geplakte tubes rijden, en dat die plaatsing echt wel kritiek is, is twijfel over de technische ondersteuning wel gegrond als dat een euvel is dat steeds weer terugkeert (ik meen me ook te herinneren dat je toen ook zag dat die band niet schoon op de velg zat).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan