Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even groot talent als Mas toen hij de nieuwe Contador ging worden? Ik gun het Spanje, zeker met de blik jonge renners die stevig binnenkomen de laatste jaren, maar Ayuso kan evengoed blijven trappelen als MasMooi, Valverde wint op dezelfde dag als zijn 23 jaar jongere opvolger, Juan Ayuso. Absoluut monstertalent dat in augustus prof wordt bij UAE. Won vandaag in de Giro u23.
.Even groot talent als Mas toen hij de nieuwe Contador ging worden? Ik gun het Spanje, zeker met de blik jonge renners die stevig binnenkomen de laatste jaren, maar Ayuso kan evengoed blijven trappelen als Mas.
en wanneer komt de Dauphine aan?Zie ik het nu juist en zend Sporza liever dwars door het Hageland uit IPV de dauphine hun koninginnenrit? Of mis ik iets?
Ah nee, blijkbaar komen ze aan om kwart voor 3

Ja, maar mss begint de uitzending van de Fransen dan pas he. Ook niets te zien op Eurosport preciesZe zenden maar uit vanaf 13u of wat?
Ook wel wat zonde als de etappe zo vroeg eindigt.
Dat kan, deze week nog geen enkele keer kunnen zien.Dauphine is altijd zo vroeg hé. Moeten wijken voor Roland Garros.
In de krant stond dat Zwitserland werd uitgezonden op eurosport maar ik vind er niks van terug. Enkel via de player dan waarschijnlijk? Veel Roland Garros en volgende weekend ook Ronde van Slovenië en België.