Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, Valverde wint op dezelfde dag als zijn 23 jaar jongere opvolger, Juan Ayuso. Absoluut monstertalent dat in augustus prof wordt bij UAE. Won vandaag in de Giro u23.
Even groot talent als Mas toen hij de nieuwe Contador ging worden? Ik gun het Spanje, zeker met de blik jonge renners die stevig binnenkomen de laatste jaren, maar Ayuso kan evengoed blijven trappelen als Mas :(.

Even groot talent als Mas toen hij de nieuwe Contador ging worden? Ik gun het Spanje, zeker met de blik jonge renners die stevig binnenkomen de laatste jaren, maar Ayuso kan evengoed blijven trappelen als Mas :(.

Echt helemaal niet met elkaar te vergelijken. Mas was goed als derdejaars belofte. Ayuso domineerde als junior en gaat nu gewoon op dat elan door als eerstejaars belofte. En natuurlijk weet je dat nooit, maar qua talent steekt die jonger er wel bovenuit als je kijkt wat er de laatste 10 jaar is doorgestroomd naar de profs vanuit Spanje. Afwachten wel hoe goed hij echt is in het hooggebergte, moeilijk in te schatten voor een outsider. De komende week gaat op dat vlak interessant worden. Hij strijdt in de Giro o.a. met Henri Vandenabeele.

Zie ik het nu juist en zend Sporza liever dwars door het Hageland uit IPV de dauphine hun koninginnenrit? Of mis ik iets?

Ah nee, blijkbaar komen ze aan om kwart voor 3

Zie ik het nu juist en zend Sporza liever dwars door het Hageland uit IPV de dauphine hun koninginnenrit? Of mis ik iets?

Ah nee, blijkbaar komen ze aan om kwart voor 3
en wanneer komt de Dauphine aan?

Vroeger was het zelf zo erg op Sporza dat de Giro moest wijken voor de Ronde van België :unsure:

Verschillen vallen mee de meeste favorieten binnen de 30" van elkaar binnen gekomen er kan morgen dus nog veel. Porte wel weer goed. Als Hart en Thomas hem steunen maakt hij een grote kans op de winst.

Ik ben instant fan van Padun na dat post-race interview. 😅 Die ploeg heeft het ook wel voor mekaar dit seizoen.

In de krant stond dat Zwitserland werd uitgezonden op eurosport maar ik vind er niks van terug. Enkel via de player dan waarschijnlijk? Veel Roland Garros en volgende weekend ook Ronde van Slovenië en België.

De grote terugkeer van Dumoulin. De tijdrit zal toch al meteen een kleine waardemeter zijn om te kijken hoe ver hij al staat.

Hij is weeral weg diene Padun, de Joux-Plane zelf al opgereden en deze is echt lastig want ge kunt nooit echt bekomen ne keer

Waar Padun die benen vandaag haalt dit weekend is toch een mysterie hoor. Ja, die heeft wel veel talent, maar was toch nooit de man voor het hooggebergte en vooral, die heeft 2 jaar niets gepresteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan