SomeDude
Banned
Zever, dat is topsport VlaanderenLotto, dat zijn de ambtenaren van het peloton.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zever, dat is topsport VlaanderenLotto, dat zijn de ambtenaren van het peloton.
Topsport Vlaanderen zien we de laatste tijd toch nog weinig in beeld. Ik moet bekennen dat ik er geen 3 namen van zou kunnen opnoemen. Het is alsof ik die dit voorjaar niet gezien heb, dat was wel anders in de tijd van Sep Van Marcke![]()
De reden dat je aanhaalt bevestigt net de bestaansreden. Niet alle beginnende profs zijn van het niveau Meeus, Van WIlder,... Enerzijds door te weinig talent of dat de groei pas op een later leeftijd aanbreekt.Wordt dan ook tijd dat ze ermee stoppen. Ploegen zetten met in op jeugd of jongere renners, waarom dan nog een aparte opleidingsploeg creëren. Die dan ook nog eens mikt op eendagskiersen.
Vroeger had allicht zeker Meeus, Philipsen, Van wilder oid daar gereden. Tijden zijnVeranderd.
https://www.hln.be/nieuws/column-lotto-soudal-is-belgie-in-het-klein-zadelpijn~a7d1405c/
Een column over de middelmatigheid bij Lotto. De laatste paragraaf is er wel boenk op
Lotto draait op kosten van de naïeve gokker al eeuwen mee in de buik van het wielerpeloton. Het DNA van de ploeg staat haaks op succes. Lotto is een troostprijs, zegt Tom Boonen. Als renner nooit je eerste keuze. Comfortzone. Beschutte werkplaats voor renners, personeel en management. Staat in staat van ontbinding. België in het klein. Zadelpijn.
Slaat de nagel keihard op de kop.https://www.hln.be/nieuws/column-lotto-soudal-is-belgie-in-het-klein-zadelpijn~a7d1405c/
Een column over de middelmatigheid bij Lotto. De laatste paragraaf is er wel boenk op
Lotto draait op kosten van de naïeve gokker al eeuwen mee in de buik van het wielerpeloton. Het DNA van de ploeg staat haaks op succes. Lotto is een troostprijs, zegt Tom Boonen. Als renner nooit je eerste keuze. Comfortzone. Beschutte werkplaats voor renners, personeel en management. Staat in staat van ontbinding. België in het klein. Zadelpijn.
Doet me denken aan de periode dat alle Lotto-renners naar huis gereden werden en belachelijk gemaakt werden.
Volle EPO-tijdperk. Lotto was een ploeg met dutsen.
Dachten we.
Misschien, heel misschien is terug zowat hetzelfde aan de gang? En hebben ze de “verkeerde medische begeleiding” om het netjes te zeggen?
McEwen, Van Petegem, Gilbert, Vanendert, Ewan, Greipel,... waren toch geen dutskes. En enkelen hiervan hebben uitstekende medische begeleiding genoten.

Er loopt inderdaad vanalles mis bij Lotto en ik kan best volgen dat het niet de meest aantrekkelijke WorldTour-ploeg is maar dat oeverloos gezaag elk jaar, begint toch ook afgezaagd te worden. Lotto doet het echt niet zo dramatisch slecht, wat je wel zou denken als je alle berichtgeving erover zou lezen.

Dat de helft van uw ploeg opgeeft in de ene grote ronde om zich te focussen op de andere, bevestigt toch gewoon dat uw ploeg niet sterk genoeg is in de breedte.De helft van hun uitvallers waren met het oog op de Tour.
Dat de helft van uw ploeg opgeeft in de ene grote ronde om zich te focussen op de andere, bevestigt toch gewoon dat uw ploeg niet sterk genoeg is in de breedte.
Van Moer gaat het hier doen voor de Lotto! Ineos hoeft er niet naartoe en straks bergaf!