Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu niet voor het één of het ander, maar Evenepoel doet veel meer aan grootspraak dan een van der Poel. Waarom mag Evenepoel dat wel, maar is het bij van der Poel de 'Hollandse arrogantie'?

Daarbij zat Evenepoel tijdens het WK bij de junioren al een 'goat'-gebaar te maken. Dat was voor hij zelfs nog maar één koers bij de beloften en laat staan de profs had gereden. Dat is voor mij nog wel een pak erger dan die 'vuistenshow' van vdP, die de wereldkampioen en beste man van vorig seizoen compleet belachelijk maakte op hun terrein.

Voor mij doen ze wat ze willen hoor. Ik kan van beiden genieten, maar gelieve wel een beetje consequent te zijn. :p Ligt het aan het vlaggetje dat voor de naam staat, dan mag je dat gerust zo benoemen. Ik heb het waarschijnlijk om die reden ook net iets meer voor Van Aert dan voor vdP.
Wat komt Vdp en Van Aert hier plots bij doen eigenlijk? Het gaat wel degelijk over Evenepoel.. Nogal belachelijk om postings van een paar maanden geleden op te rakelen.. die kant noch wal raken met mijn posting van vandaag maar dat besef je zelf ook wel hoop ik.

Ook Asgreen langer bij DQS. Nu nog een topsprinter erbij en dan kan je toch op zowat elke terrein meedoen met de groten. Mooi :)

Als je de ironie in mijn post niet doorhebt dan hebben we toch een groot probleem hoor :p
Super consequent ben jij duidelijk ook niet, Van Der Poel is een arrogante Hollander, maar Remco is gewoon ambitieus en een beetje recht voor de raap.
Nee hij heeft gewoon al zeer krasse uitlatingen gedaan die gewoon te ver gingen, punt aan de lijn. Uitlatingen die zelfs volledig los staan van hoeveel talent je hebt of hoeveel koersen je al gewonnen hebt.

Ik denk dat niemand kan ontkennen dat hij talent heeft en nog ( potentieel veel) koersen gaat winnen. Maar laat ons ook nog geen te grote Superman van hem maken. Zijn carrière begint nog maar en anno 2020 is zijn palmares nog niet van dermate niveau dat je het kan inkaderen.
Ik verwacht effectief niet dat hij eindwinnaar wordt. Maar een etappe of een andere trui? Dat sluit ik niet uit.
Neen die ironie had ik helemaal niet door neen in uw posting..

Inderdaad ik heb een groot probleem, namelijk een vorm van autisme mijn excuses hiervoor dat ik uw ironie niet begrijp. Ik heb hier nergens over Vdp gesproken vandaag dus waarom hem er hier plots bijhalen. Om uw gelijk te halen op basis van eerdere uitspraken?

Op die leeftijd willen de meeste profs tekenen voor zo een palmares denk ik.. Ik maak van hem ook geen eindwinnaar van de Giro trouwens.
Zonder zijn horrorcrash in Lombardije had zijn palmares momenteel hoogstwaarschijnlijk nog iets uitgebreider geweest.. daar twijfel ik niet aan.

'Fucking motard de merde'

Op mijn 21e had ik dit alvast niet online gezet
Sja, er zijn zelfs wielermensen van 60+ die felle zaken zoals "moord" op social media posten in "the heat of the moment".. Is dat schokkend en fout? Ja wss wel.. Is dat ergens te begrijpen emotioneel gezien op dat eigenste moment? Ja.

Laatst bewerkt:
'Fucking motard de merde'

Op mijn 21e had ik dit alvast niet online gezet
Dat is natuurlijk ook wel een wereldschokkende arrogante uitspraak dat te ver gaat... Of je kunt dat gewoon plaatsen in het moment waarop dat geplaatst is. Namelijk wanneer zijn teammaat de ronde verliest door een motor die daar niet hoefde te zijn.

Dat is natuurlijk ook wel een wereldschokkende arrogante uitspraak dat te ver gaat... Of je kunt dat gewoon plaatsen in het moment waarop dat geplaatst is. Namelijk wanneer zijn teammaat de ronde verliest door een motor die daar niet hoefde te zijn.
Die motard treft weinig schuld
En bovendien was hem ook kwaad op WVA omdat die te dicht bij de motard reed, die moest volgens hem meer uitwijken.

Hij had zich niet op die manier moeten uitlaten, dat siert hem gewoon niet.
En ja dat was vrij arrogant. En dit was niet het enige voorbeeld van zijn scherpe uitspraken. Doe dat niet, laat uw benen spreken en moei u niet met zaken waar je in de eerste plaats niet bij betrokken bent.

Die motard treft weinig schuld
En bovendien was hem ook kwaad op WVA omdat die te dicht bij de motard reed, die moest volgens hem meer uitwijken.
Weinig schuld ja, maar niet volledig vrij van schuld. Dat die dat niet opzettelijk deed weet Evenepoel ook wel hoor. Gewoon, een post in the heat of the moment. Niet meer dan dat.

Hij had zich niet op die manier moeten uitlaten, dat siert hem gewoon niet.
En ja dat was vrij arrogant. En dit was niet het enige voorbeeld van zijn scherpe uitspraken. Doe dat niet, laat uw benen spreken en moei u niet met zaken waar je in de eerste plaats niet bij betrokken bent.
Zoals ik al zei, ik vind er weinig arrogant aan. Dat het niet hoeft is een ander gegeven maar iedereen gaat daar anders mee om. Welke uitspraken dan? Dat ze Bettiol niet meer gingen laten rijden, na dat hij zelf Quickstep uit daagde of dat niemand nog met Groenewegen zou praten?
Hier op het forum moeien we ons met alle zaken omtrent het wielrennen, maar de wielrenner zelf mag dit niet doen?

Goh ja, zulke uitspraken nuanceren. Maar als mvdp een vuist in de lucht steekt is het een arrogante Nederlander... Tjah...

Zulke uitspraken horen niet. Niet in de Heat of the moment, niet erna. En dat is natuurlijk zo een uitspraak die hem lang blijft achtervolgen.

Ik hoop het wel dat hij heel veel wint nog. Zou betekenen dat hij tot veel in staat is. Maar zijn Twitter account mogen ze hem afpakken van mij, toch tot hij in staat is om na te denken over een uitspraak

Goh ja, zulke uitspraken nuanceren. Maar als mvdp een vuist in de lucht steekt is het een arrogante Nederlander... Tjah...

Zulke uitspraken horen niet. Niet in de Heat of the moment, niet erna. En dat is natuurlijk zo een uitspraak die hem lang blijft achtervolgen.

Ik hoop het wel dat hij heel veel wint nog. Zou betekenen dat hij tot veel in staat is. Maar zijn Twitter account mogen ze hem afpakken van mij, toch tot hij in staat is om na te denken over een uitspraak
Achtervolgen door wie? Een paar man op het forum hier. Wat hij zei is wat iedereen op die moment dacht. Het moest maar eens je favoriet VDP of VA zijn. "Zulke uitspraak" Je zou nog denken dat hij iemand zijn moeder beledigd heeft.

Swat, iedereen zijn gedacht erover zeker. Laten we het maar gewoon hebben over zijn talenten op de fiets, dat is waar men initiële vraag over ging.

Achtervolgen door wie? Een paar man op het forum hier. Wat hij zei is wat iedereen op die moment dacht. Het moest maar eens je favoriet VDP of VA zijn. "Zulke uitspraak" Je zou nog denken dat hij iemand zijn moeder beledigd heeft.

Swat, iedereen zijn gedacht erover zeker. Laten we het maar gewoon hebben over zijn talenten op de fiets, dat is waar men initiële vraag over ging.
Iemand zijn zoon wel / vader wel ;)

In de tv gids stond het inderdaad verkeerd. Ik had eurosport op staan en het begon plots.

Wat een koers. Neutralisatie, kopgroep die teveel tijd kreeg, al klopten de tijdsverschillen vandaag en gisteren van geen kanten dus who knows, en dan die sprint. Na 5u in de kou kan je dat al is voor hebben, en dan nog 20 seconden verliezen op 30m. In principe is het morgen toch voor Thomas.

Een verzopen tour de France, dat zou ik toch nog is graag zien gebeuren :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan