Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdeeld per fiets is dat echt niet noemenswaardig hoor. En dat is ook ter vervanging van klassieke reclame, dan zou dat ook al niet meer mogen.Bwa als daardoor de fietsen voor ons 'jan modaal' duurder worden is dat onacceptabel!
Dat je profs sponsort ok maar anderen![]()

Ik ken dat business model ook niet maar als je ziet hoeveel van die trienen dat doen moet daar toch iets aan te verdienen zijn.
Heck er was onlangs een op tv die in Dubai zit en dat was haar job 'influencer' (vraag me niet hoe ze noemt). Blijkbaar kun je dan ook tijdens 'verboden reizen' wel reizen want alles is 'werkgerelateerd'![]()
271af7652424a8Op wielerprono.be zou ik graag aansluiten in de 9lives sport poule (heeft er hiervan iemand de code ? )
Of zou er beter een nieuwe Beyondgaming poule gemaakt worden ?

De laatste week rijdt hij alles aan gort!Wat verwachten we van Remco Evenepoel in de Giro? Top 10, Podium, Winst? Ik kan mij niet voorstellen dat die anoniem gaat rondrijden of maar paar ritten er gaat uitkiezen.

Of misschien net wel, mogen er zelfs meer zijn. Om dan vanuit de achtergrond op ritten te jagenNiet op drie minuten gereden worden in de eerste volwaardige bergrit zou al een redelijk succes zijn, maar hij mag mij altijd verbazen.
Verwachtingen liggen zeer laag.Wat verwachten we van Remco Evenepoel in de Giro? Top 10, Podium, Winst? Ik kan mij niet voorstellen dat die anoniem gaat rondrijden of maar paar ritten er gaat uitkiezen.
Want hij heeft nog nooit met de benen gesproken?Verwachtingen liggen zeer laag.
Hij mag zijn felle bek wel eens omzetten in prestaties, maar dat zal niet lukken vrees ik. Mag misschien al blij zijn als Bernal of Yates hem er niet af rijden op de eerste beste helling.