SomeDude
Banned
Waar kan ik solliciteren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kan ik solliciteren?
Overduidelijk is veel gezegd. Beste man van het voorjaar, bwa daar wil ik nog wel over discussiëren hoor. Uiteindelijk heeft hij twee klassiekers gewonnen. Asgreen een klassieker en een monument.Winnen is winnen.. en Van Aert wint overduidelijk op de officiële finishfoto.
Bij deze is Wout Van Aert sowieso beste man van het voorjaar!
De winnaar van het seizoen is gewoon de wielerliefhebber. Van iedere koers genoten!Overduidelijk is veel gezegd. Beste man van het voorjaar, bwa daar wil ik nog wel over discussiëren hoor. Uiteindelijk heeft hij twee klassiekers gewonnen. Asgreen een klassieker en een monument.
Laat ons zeggen dat de koek mooi verdeeld was, er is geen sprake van een echte allerbeste man van het voorjaar. Eerder meerdere mannen die aan de top stonden.
Dit dus.Het kan alsnog optisch bedrog zijn omdat Van Aert zijn wiel van de grond komt. Kijken waar het wiel de grond raakt gaat dus niet (ook al lijkt het op het eerste zicht wel).
Het kan alsnog optisch bedrog zijn omdat Van Aert zijn wiel van de grond komt. Kijken waar het wiel de grond raakt gaat dus niet (ook al lijkt het op het eerste zicht wel).
Stereotiep beeld ophangenNee, ik heb geen bierbuik en te weinig snorharen om het tot uci commissaris te schoppen.

Optisch bedrog aangezien WVA zijn voorwiel opheft en de grond dus niet raakt.. ;-)Mijn excuses dat ik misschien begin te muggenziften en geen oneindige discussie wil starten maar vind deze toch te opvallend om te negeren.
![]()
Hier zie je toch duidelijk dat Pidcock als eerste de witte lijn raakt en dus volgens mij als eerste over de effectieve finish gaat.
Het zwarte gedeelte tussen de 2 witte strepen.
Het is niet als eerste de witte lijn raken maar het onderbroken gedeelte ertussen.
Wuyts haalt het zelf duizenden malen aan als er dergelijke millimeterspurts plaatsvinden.
Dit is ook geen optisch bedrog vanwege hoek of zo.
Ofwel moet die witte lijn serieus scheef getrokken zijn.
Ik vraag me echt af waarom ze dan de finishfoto niet op de finishlijn zetten maar er x aantal cm voor.
Kan me dus nu voorstellen dat sommige millimeterspurts uit het verleden eigenlijk ook niet juist beoordeeld werden.
Want blijkbaar telt de effectieve finishlijn niet in zulke gevallen,maar wel de plaats waar de finishfoto uitgelijnd is.
Niet mee eens.. tel daarbij nog eens al zijn podiumplaatsen.. toptien plaatsen en hij staat duidelijk op nummer 1 dit voorjaar qua resultaten volledig objectief gezien dan nog. De UCI-ranking voor ééndagswedstrijden zegt ook alles trouwens ;-)Overduidelijk is veel gezegd. Beste man van het voorjaar, bwa daar wil ik nog wel over discussiëren hoor. Uiteindelijk heeft hij twee klassiekers gewonnen. Asgreen een klassieker en een monument.
Laat ons zeggen dat de koek mooi verdeeld was, er is geen sprake van een echte allerbeste man van het voorjaar. Eerder meerdere mannen die aan de top stonden.
Nog zo ne topperVorig jaar was zijn topjaar zoals Gilbert er ook eentje had in 2011. Nu presteert hij gewoon weer zoals de jaren ervoor. Goed top 10 maar echt winnen nah. 2 jaar geleden deed hij ook al overal mee hé toen Bettiol de RVV won en Asgreen en VDP indrukmaakten deed hij ook al mee.

Overduidelijk is veel gezegd. Beste man van het voorjaar, bwa daar wil ik nog wel over discussiëren hoor. Uiteindelijk heeft hij twee klassiekers gewonnen. Asgreen een klassieker en een monument.
Rank | Prev. | Rider | Team | Date of birth | CQ | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | (3) |
| VAN AERT Wout | TJV | 15/09/1994 | 1308 | ||||||||
2. | (2) |
| POGACAR Tadej | UAD | 21/09/1998 | 1059 | ||||||||
3. | (5) |
| VAN DER POEL Mathieu | AFC | 19/01/1995 | 795 | ||||||||
4. | (1) |
| ROGLIC Primoz | TJV | 29/10/1989 | 707 | ||||||||
5. | (50) |
| YATES Adam | IGD | 07/08/1992 | 643 | ||||||||
6. | (55) |
| ASGREEN Kasper | DQT | 08/02/1995 | 527 | ||||||||
7. | (34) |
| VALVERDE BELMONTE Alejandro | MOV | 25/04/1980 | 519 | ||||||||
8. | (18) |
| BENNETT Sam | DQT | 16/10/1990 | 508 | ||||||||
9. | (59) |
| VAN AVERMAET Greg | ACT | 17/05/1985 | 498 | ||||||||
10. | (61) |
| STUYVEN Jasper | TFS | 17/04/1992 | 483 | ||||||||
11. | (15) |
| SCHACHMANN Maximilian | BOH | 09/01/1994 | 475 | ||||||||
12. | (534) |
| PIDCOCK Thomas | IGD | 30/07/1999 | 458 | ||||||||
13. | (32) |
| SENECHAL Florian | DQT | 10/07/1993 | 455 | ||||||||
14. | (29) |
| NIZZOLO Giacomo | TQA | 30/01/1989 | 442 | ||||||||
15. | (114) |
| MOLLEMA Bauke | TFS | 26/11/1986 | 431 |
Denk dat uci ranking niet liegt he als klassieke renner op nr 1 staan is niet makelijkMatthieu was altijd de betere he mensen, enkel in MSR is hij er voor omdat Matje nog kamikaze sprint inzet
CQ zegt geen hol ivm voorjaar, Yates staat daar ook tussen die heeft 0 wedstrijden bij ons gereden (net als pogiboy)
Maar als het echt om de knikkers ging (MSR en RvV) heeft hij niet gewonnen.Denk dat uci ranking niet liegt he als klassieke renner op nr 1 staan is niet makelijk
Van Aert heeft dit jaar 14 koersen gereden en 12 maal top 10 en hij heeft er 4 gewonnen.