Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 kans... hij gaat LBL skippen en start met zijn MTB voorbereiding.In ieder geval: Pidcock heeft nog 2 dikke kansen. Hoe sterk was die weeral zeg.
Pogacar en Valverde lijken me de enigen die het hem lastig kunnen maken. Voornamelijk Pogacar, met Valverde op een derde plek. Misschien Woods op een zeer goede dag.Maar met deze vorm, én het feit dat de sprint op de Mur de Huy hem perfect moet liggen, zie ik niet in wie hem gaat kloppen woensdag...
Wat met Roglic?Pogacar en Valverde lijken me de enigen die het hem lastig kunnen maken. Voornamelijk Pogacar, met Valverde op een derde plek. Misschien Woods op een zeer goede dag.
Roglic toch maar niet afschrijven... tis dan wel steil maar naar mijn gevoel speelde die er gisteren mee.Pogacar en Valverde lijken me de enigen die het hem lastig kunnen maken. Voornamelijk Pogacar, met Valverde op een derde plek. Misschien Woods op een zeer goede dag.
Wat met Roglic?
De kop trekken voor Vinegaard.Roglic toch maar niet afschrijven... tis dan wel steil maar naar mijn gevoel speelde die er gisteren mee.

Mijn hele punt is verwoord door Tom Boonen:Ja dus de camera stond correct en reglementair...! Dat was mijn hele punt.
Want zoals je ziet in de regels, heeft die mens een strook van 10-15cm breed om zijn camera op te stellen, en dan staat hij nog te vroeg opgesteld. Dat kan echt wel beter hoor in deze tijden van technologie, zelfs al staat het zo in de UCI regels.![]()
“De winnaar is niet bepaald door de lijn, maar door een mens die op zondagmorgen een camera zet”
Zo’n spannende millimeterspurt, die had zelfs Tom Boonen in zijn rijkgevulde carrière nog niet gezien, laat staan meegemaakt. Onze analist vraagt zich meteen ook af in hoeverre de meting nog correct is, als het over zulke kleine verschillen gaat. Boonen: “Ik zeg: de winnaar wordt niet bepaald...www.hln.be
“De winnaar is niet bepaald door de lijn, maar door een mens die op zondagmorgen een camera zet”
Bij de dorpelingenkoers vorig jaar ook!In de Brabantse pijl was het bij de vrouwen net zo dit jaar. Daar werd er zo geen fuss rond gemaakt.
Winnen is winnen.. en Van Aert wint overduidelijk op de officiële finishfoto.Of hoe een overwinnen potentieel volledig ontsierd kan worden natuurlijk.
Op deze manier is winnen niet plezant, als het echt al op nanometers aankomt.
Zo kan je uiteraard blijven discussiëren en alles in vraag beginnen stellen.. tot in den treure..Want de mensen van de UCI zijn übermenschen die foutloos door het leven gaan?
Dat de foto niet 100% recht tov de streep getrokken is weten we allemaal, maar zo scheel kijken dat je op het reclamepaneel van Radler belandt is gewoon onmogelijk.
*zucht*... Ben jij een UCI-commissaris met de technische vakkennis?Ge vergeet Cosnefroy en Konrad nog.Pidcock als pluimgewicht en met zijn huidige vorm moet idd een gooi kunnen doen naar de zege woensdag.
Ik zie Roglic en Pogacar toch als voornaamste uitdagers. Valverde is nog altijd heel goed bezig en zal dicht eindigen, maar om nu echt te winnen... daar geloof ik toch niet meer in.
Alaphilippe maakte gisteren absoluut geen indruk, dus voor LBL heb ik serieuze twijfels, maar woensdag 1km knallen op de Muur moet zeker nog wel lukken.
Benieuwd of Schachmann nu eens kan oogsten. Toch ook in uitstekende doen. Zeker podium-kandidaat woensdag, maar ik schrijf hem toch vooral op voor komende zondag.
Voor de rest zullen namen als Fuglsang, Gaudu, Woods, ... toch ook wel een mooie ereplaats kunnen rijden in de Waalse Pijl.
overduidelijk is een groot woord natuurlijkWinnen is winnen.. en Van Aert wint overduidelijk op de officiële finishfoto.
Bij deze is Wout Van Aert sowieso beste man van het voorjaar!
Ja idd, benieuwd of die eerste zijn 2e plaats van vorig jaar kan herhalen.Ge vergeet Cosnefroy en Konrad nog.
Nee, ik heb geen bierbuik en te weinig snorharen om het tot uci commissaris te schoppen.Zo kan je uiteraard blijven discussiëren en alles in vraag beginnen stellen.. tot in den treure..*zucht*... Ben jij een UCI-commissaris met de technische vakkennis?
Waar kan ik solliciteren?Nee, ik heb geen bierbuik en te weinig snorharen om het tot uci commissaris te schoppen.