kimme1975
Well-known member
Ik wel en heeft mij al veel punten opgeleverd. Rijdt vrijwel steeds topvijf en winstIk niet, had hem zelfs niet in wielerprono ploeg opgenomen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wel en heeft mij al veel punten opgeleverd. Rijdt vrijwel steeds topvijf en winstIk niet, had hem zelfs niet in wielerprono ploeg opgenomen![]()

En de lat ligt enorm hoog ivm WVA .. dat is menselijk en zo gecreëerd uiteraard maar wel ergens verkeerd. Wat moet die kerel niet allemaal winnen op vrij korte tijdspanne om nog tevreden te zijn of te spreken van goede prestaties? Puur naar uitslagen kijkend rijdt hij zelfs een goed tot meer dan uitstekend voorjaar vind ik. Het wielerjaar op zich is trouwens nog lang..Maar Wout toch...
Zijn we vorig jaar te veel verwend met al z'n overwinningen?
Pidcock heeft ook crosswinter gedaanVerbaasd u dat nu echt? Minder wedstrijden rijden.. meer rustperiodes tussendoor... Geen crosswinter zoals WVA en VDP bv. dat doen andere wegrenners

Mja ik dacht 'ze alle 3 nemen is te simpel' dus 2 ervan. Maar alaphilippe valt tot dusver tegenIk wel en heeft mij al veel punten opgeleverd. Rijdt vrijwel steeds topvijf en winst![]()

Uiteindelijk doet Shaddix juist hetzelfde want de enige andere wedstrijd waaruit hij kan concluderen dat Ganna intrinsiek een klasse beter is dan Van Aert is het WK 2020. Voor de rest heb je veel te weinig (lees: geen) vergelijkingspunten.Het is wel een beetje kort door de bocht om die prestatie er uit te pikken en de rest te laten vallen. Hij wint met voorsprong de TT in de UAE. Die TT was zo zwak bezet dat de 2e van UAE vervolgens de TT wint in PN voor mannen als Roglic.
In Besseges rijdt hij een hele dag voorop, wordt gegrepen door oa Turgis en Bettiol en rijdt die mannen gewoon weer naar huis. Ganna is gewoon een beest.
Maar niemand is onklopbaar. Ganna niet in een TT, Van der Poel of Van Aert niet in een sprint na een lastige wedstrijd. Ganna zal specifiek kunnen toewerken naar de OS terwijl Van Aert dat er na de Tour nog bij moet nemen. Goed ja, eerst maar zien of er een wedstrijd door gaat in Tokio.
Met het oog op het WK gaat Wout toch wat moeten focussen op meer poeier in de benen lijkt me.
Aan de basisconditie ligt het volgens mij echt niet, gewoon wat explosiviteit verloren tegenover vorig jaar.
Ik heb nog maar 1 transfer over voor de Ardennenklassiekers en twijfel wie ik erbij kan nemen ipv WVA .. Roglic, Pogacar, Hirschi?Mja ik dacht 'ze alle 3 nemen is te simpel' dus 2 ervan. Maar alaphilippe valt tot dusver tegen
Pogacar start zondag niet volgens PCS.Ik heb nog maar 1 transfer over voor de Ardennenklassiekers en twijfel wie ik erbij kan nemen ipv WVA .. Roglic, Pogacar, Hirschi?
Hoe zelfs?
Je ziet ze ook gewoon een afrit passeren helemaal aan het begin van dat filmpje.Hoera ik kom even pochen: na gisteren heb ik de leiding genomen in de voorjaarsprono op wielerprono.

Mooi, als Matthews de Amstel wint, dan spring je zelfs over mij. Amstel wordt als een monument beschouwd mmm.Kan je op wielerprono in 2 poules kruipen ?
Sta momenteel 15de in voorjaars klassement![]()
Kan ik na de start van het spel nog van poule wisselen?
Neen, je kan wisselen tot de laatste dag voor het spel begint.
Ik heb nog een transfer van 6 miljoen op sporza wielermanager. Suggesties? Vele namen van 5,5 miljoen die in aanmerking komenIk heb nog maar 1 transfer over voor de Ardennenklassiekers en twijfel wie ik erbij kan nemen ipv WVA .. Roglic, Pogacar, Hirschi?
In Extra Time Koers zei Wuyts (?) iets over een interimkantoor. Geen idee of er iets van aan is of dat 'm weer aan 't zeveren was.Alphaphilippe voor 3 jaar met nog een extra optie bijgetekend bij Patje.
Na Remco nu de 2e kopman die heeft bijgetekend, die sponsordeals moeten toch echt wel in kannen en kruiken zijn nu. Ben benieuwd naar de aankondiging.... verlenging van de huidige sponsors of komen er nieuwe bij?