Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt hier constant gedaan alsof Wout voor de OS en voor het WK gaat, maar zijn jullie vergeten dat dit ook evenepoel zijn grote doelen zijn?

Er gaat toch een keuze moeten gemaakt worden welke van de 2 het zal worden als het erop aan zou komen?
Evenepoel gaat toch enkel WK tijdrijden zijn?
En zelfs dan nog kan je altijd voor beide gaan. Evenepoel gaat van ver en Wout heb je achter de hand ;)

Maar WK gaan er nog zijn die denken dat ze kunnen winnen (Greg, Jasper, Sepp, ...)

Ondertussen zit WVA te dineren in Durbuy met gerechten van Wout Bru. Maar wel oproepen aan de mensen om zich aan de regels te houden!

Tis op een B&B kamer maar dit is geen afhaal, zo gedresseerd.

Ondertussen zit WVA te dineren in Durbuy met gerechten van Wout Bru. Maar wel oproepen aan de mensen om zich aan de regels te houden!

Tis op een B&B kamer maar dit is geen afhaal, zo gedresseerd.
Ik zie het probleem niet? Is toch al langer bekend (en binnen de regels) dat hotels, B&B's etc... eten mogen serveren op de kamers?

Ik zie het probleem niet? Is toch al langer bekend (en binnen de regels) dat hotels, B&B's etc... eten mogen serveren op de kamers?
Bedoelt voor zakenreizen (en renners voor wedstrijden Enzo). Niet bedoelt voor te gaan eten ;) want aan de foto te zien is dat gewoon elke gang bedient aan uw tafel in uw kamer. Dat is geen 'hotel met eten' maar 'eten en hotel als excuus'

En als je oproept aan mensen om thuis te blijven: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210329_92383367, en zelfs nog mensen gaat beschuldigingen van aanwezig te zijn zonder langs parcours te wonen (wat ook mag als je gaat wandelen ;)), hou u er dan zelf ook aan ipv overal de kantjes van af te lopen.

Laatst bewerkt:
Iedereen mag dat toch doen? Je mag een kamer huren, en er mag enkel eten geserveerd worden op de kamer...

Wat dit met wielernieuws te zien heeft, beats me....

Bedoelt voor zakenreizen (en renners voor wedstrijden Enzo). Niet bedoelt voor te gaan eten ;) want aan de foto te zien is dat gewoon elke gang bedient aan uw tafel in uw kamer. Dat is geen 'hotel met eten' maar 'eten en hotel als excuus'

En als je oproept aan mensen om thuis te blijven: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210329_92383367, en zelfs nog mensen gaat beschuldigingen van aanwezig te zijn zonder langs parcours te wonen (wat ook mag als je gaat wandelen ;)), hou u er dan zelf ook aan ipv overal de kantjes van af te lopen.
Zoals Rofco zegt is dat iets wat iedereen mag doen. Ik vertrek dit weekend ook op hotel om er eens tussenuit te zijn met mijn knuffelcontact. Heeft niks te zien met kantjes aflopen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/19/uit-eten-en-blijven-slapen-op-hotel-nieuwe-trend/
Ik ben zelf vaak een van de eerste om geïrriteerd te zijn als mensen coronaregels overtreden, maar hoe je hier een probleem van kan maken gaat mijn petje te boven. Soit inderdaad compleet off topic.

Straks beentjes omhoog & de finale van de Scheldeprijs kijken zie. Spijtig dat Ewan er niet bij is!

Iedereen mag dat toch doen? Je mag een kamer huren, en er mag enkel eten geserveerd worden op de kamer...

Wat dit met wielernieuws te zien heeft, beats me....
Stoort me gewoon dat meneertje oproept aan anderen om zich keurig aan de regels te houden + mensen beschuldigd van aanwezig te zijn op parcours terwijl dat perfect mag want mensen mogen gaan wandelen, maar dan wel dergelijke zaken zelf doen (+ ook nog eens madam in Italie enzo wat ook de kantjes er af lopen is, net als dit)

Straks beentjes omhoog & de finale van de Scheldeprijs kijken zie. Spijtig dat Ewan er niet bij is!
Als het door gaat, liggen de wegen niet te gevaarlijk?

Je mag gewoon op hotel gaan en eten/drank laten serveren in de hotelkamer, is gewoon 100% wettelijk in orde. Hebben wij ook al 2 keer gedaan de laatste maand.

De kantjes ervan aflopen... Laten we alstublieft niet denken dat we heiliger dan de paus zijn. Ik moet de eerste nog tegenkomen die intussen nog niet geflirt heeft met de grenzen van de coronaregels.

Ge zou beter is wat zitten vitten op de nieuwslezers en programma-makers van de VRT, want daar is nooit een mondmasker te zien nondeju!

Kom ség jongens, er is wat verderop een levendig Corona-topic. Daar kunnen jullie je volledig uitleven :p

De koers start pas tegen 13u, tegen dan zullen de wegen wel goed te berijden zijn. Zal hoe dan ook wel een pittige wedstrijd worden in dit weer en met een start in Zeeland. Denk dat we dus wel wat meer spektakel gaan zien dan enkel de laatste 3km.

De regels in verband met koers waren vrij duidelijk in west-vlaanderen althans.

- Verboden langs het parcours te wandelen (tijdens de doortocht van de koers)
- een mondmasker dragen 1 uur voor en 1 uur nadat de koers passeert als je er toch toevallig staat (sowieso mondmaskerdrachtplicht in W-VL).

Jammer genoeg werden de regels niet door iedereen goed opgevolgd.

Vond het gisteren dan ook vrij frappant dat er enkele mensen van limburg (2 uur rijden enkele rit) aan de voet van de hotond stonden om naar de koers te komen kijken.

Eerst al eens zien wie er in de eerste groep zit aan de aankomst...
Op papier zijn Merlier en Bennett wel de te kloppen mannen inderdaad. Die laatste nog wat meer, omdat hij mogelijk wel in optimale omstandigheden naar de streep zal gebracht worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan