D Deleted member 14 Guest 4 april 2021 #2.221 aaaah José met de jaarlijkse voorstelling van zijn regio
B Biljart Well-known member 4 april 2021 #2.223 MrKend54l zei: Ik zet vandaag al mijn geld op Greg jongens. Al mijn geld op Greg! Net zijn interview gezien, hij is super! Klik om te vergroten... Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg
MrKend54l zei: Ik zet vandaag al mijn geld op Greg jongens. Al mijn geld op Greg! Net zijn interview gezien, hij is super! Klik om te vergroten... Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg
SomeDude Banned 4 april 2021 #2.225 Biljart zei: Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg Klik om te vergroten... Amstel is geen monument he
Biljart zei: Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg Klik om te vergroten... Amstel is geen monument he
D Deleted member 95 Guest 4 april 2021 #2.226 Biljart zei: Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg Klik om te vergroten... Dit forum en begrijpend lezen. :')
Biljart zei: Sowieso extra gefocust omdat PR wegvalt, veel kansen op een monument (Amstel kan hij in principe ook) zijn er niet meer. Ik verwacht ook veel van Greg Klik om te vergroten... Dit forum en begrijpend lezen. :')
D davelaar001 New member 4 april 2021 #2.227 Werd die van Astana nu gewoon aangevallen omdat hij koerste terwijl de rest barrage wou maken?
D dadash Well-known member 4 april 2021 #2.228 davelaar001 zei: Werd die van Astana nu gewoon aangevallen omdat hij koerste terwijl de rest barrage wou maken? Klik om te vergroten... Daar leek het wat op.
davelaar001 zei: Werd die van Astana nu gewoon aangevallen omdat hij koerste terwijl de rest barrage wou maken? Klik om te vergroten... Daar leek het wat op.
808 State Well-known member 4 april 2021 #2.229 SomeDude zei: Amstel is geen monument he Klik om te vergroten... Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken?
SomeDude zei: Amstel is geen monument he Klik om te vergroten... Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken?
makila Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.230 MrKend54l zei: Ik zet vandaag al mijn geld op Greg jongens. Al mijn geld op Greg! Net zijn interview gezien, hij is super! Klik om te vergroten... Ik lach ermee, maar hij blijft één van de outsiders hé.
MrKend54l zei: Ik zet vandaag al mijn geld op Greg jongens. Al mijn geld op Greg! Net zijn interview gezien, hij is super! Klik om te vergroten... Ik lach ermee, maar hij blijft één van de outsiders hé.
Airjinx Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.231 Stuyfmans zei: Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken? Klik om te vergroten... Kans op een vluggertje met een knappe Italiaanse? Dat denk ik wel. Maar in de koers? Hij start daar zelfs al jaren niet meer.
Stuyfmans zei: Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken? Klik om te vergroten... Kans op een vluggertje met een knappe Italiaanse? Dat denk ik wel. Maar in de koers? Hij start daar zelfs al jaren niet meer.
S ShadesOfJae Well-known member 4 april 2021 #2.232 Stuyfmans zei: Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken? Klik om te vergroten... Not sure if serious...
Stuyfmans zei: Zou Greg in Lombardije nog een kans kunnen maken? Klik om te vergroten... Not sure if serious...
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.233 Ik gok toch op Wout vandaag. Stuyven, GVA of Bert De Backer mogen hem ook winnen vandaag.
gilly Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.235 davelaar001 zei: Werd die van Astana nu gewoon aangevallen omdat hij koerste terwijl de rest barrage wou maken? Klik om te vergroten... ze moeten die vergaerde nu direct uit koers halen. als dit mag en supertuck niet.. maar ja, dat is consequentie, dat kennen ze niet bij uci.
davelaar001 zei: Werd die van Astana nu gewoon aangevallen omdat hij koerste terwijl de rest barrage wou maken? Klik om te vergroten... ze moeten die vergaerde nu direct uit koers halen. als dit mag en supertuck niet.. maar ja, dat is consequentie, dat kennen ze niet bij uci.
D Deleted member 95 Guest 4 april 2021 #2.236 Ziet er nu niet echt covidproof uit van Greg of vergis ik me?
D dadash Well-known member 4 april 2021 #2.237 Nahrtent zei: Ziet er nu niet echt covidproof uit van Greg of vergis ik me? Klik om te vergroten... Voorjaar is toch gedaan. Vanavond ligt hij in bed naast zijn vrouw.
Nahrtent zei: Ziet er nu niet echt covidproof uit van Greg of vergis ik me? Klik om te vergroten... Voorjaar is toch gedaan. Vanavond ligt hij in bed naast zijn vrouw.
D Deleted member 95 Guest 4 april 2021 #2.238 gilly zei: ze moeten die vergaerde nu direct uit koers halen. als dit mag en supertuck niet.. maar ja, dat is consequentie, dat kennen ze niet bij uci. Klik om te vergroten... Op uw wenken bediend
gilly zei: ze moeten die vergaerde nu direct uit koers halen. als dit mag en supertuck niet.. maar ja, dat is consequentie, dat kennen ze niet bij uci. Klik om te vergroten... Op uw wenken bediend
gilly Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.239 Nahrtent zei: Op uw wenken bediend Klik om te vergroten... Bedankt jury!