Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
vdp gewoon trainingske gedaan en bewust niet te veel in beeld gereden denk ik... er is al iets te veel op zijn wiel gekoerst de laatste weken dus komt hem goed uit dat iedereen denkt dat hij wat minder is.
Zal er zondag wel staan...

Van Baarle ook wel dik in orde natuurlijk, zet die maar bij de schaduwfavorieten. Moet zeker in staat zijn om een bettiol'ke te doen.
Tempobeul genre Asgreen, die gaat niet kapot eens die weg is en wordt beter op de langere afstanden.

Toch al enkele knappe solo's gezien dit seizoen.

Stuyven dik in orde. Hopelijk kan die eens een gooi doen naar het podium zondag.

GVA en Campenaerts heel actief. Sterke sprint wederom van Merlier.

MVDP... Hopelijk idd bewust of gewoon een off-day. Hopelijk niet ziek aan het worden ofzo...

Laatst bewerkt:
Dat was toch duidelijk? Als ze hem daar in beeld nemen waar hij moest lossen. Ook VDP laat toch nooit zo'n koers (kans op overwinning) als vandaag schieten om te "trainen".

Hier jongens, dan hoor je het eens van een ander!

Zalig deze man, geen blad voor de mond en zegt gewoon waar het op staat. En geef hem eens ongelijk.

Hier jongens, dan hoor je het eens van een ander!

Zalig deze man, geen blad voor de mond en zegt gewoon waar het op staat. En geef hem eens ongelijk.
De kritiek was gewoon terecht. Of ja, toch een groot deel want 'slechtste coureur van Vlaanderen' bv is nu ook wel onzin.

Asgreen valt aan en niemand en zowel Naesen als Van Avermaet blijven gewoon zitten. Ja, nadat Asgreen de pijp uit is probeerde één van de twee nog met een hopeloze aanval. En voor de rest hebben ze gewoon liggen lampetampen.

DQS zal wel meevallen. Senechal zit in de eerste grote groep en Lampaert en Alaphilippe zitten in de grote groep 2 en nu zit daar Asgreen te sleuren die achteraan op de Taaienberg zat. Dus enkel Steels en Van Lerberge zijn weg. Ook Ballerini maar die was in E3 ook al zwak die mag dus wel de Ronde vergeten
Ballerini inderdaad ook vrijdag al vrij zwak. Enfin, ver verwijderd van wat hij in de omloop deed want schoof hij heel vlot mee met de allerbesten.

Bewust vroeg gepiekt naar het openingsweekend misschien? En nu al wat over zijn piek... tis meer dan gewoon de tegenstand die nog een stap vooruit gezet heeft imo.
ik denk dat VDP niet goed overweg kan met warm weer. Of toch met de overgang daarnaartoe.

Een beetje zoals vorig jaar in de italiaanse koersen.

Een Greg fleurt daar vanop
Ik denk dat het vooral de nogal bruske overgang is van ne graad of 8-12 naar ineens 24-25°C. Het was niet eens extreem warm vandaag maar ik ook heb het vandaag ook een paar keer lastig gehad terwijl ik normaal vrij goed tegen de warmte kan.

Italiaanse koersen was 35°+ das toch nog iets helemaal anders... we gaan het van de zomer alleszins snel weten. Als je naar de Tour gaat en niet tegen de warmte kan zak je er meestal snel door.

Van de toppers gaat Van Aert nu met het beste gevoel aan de start komen zondag. Toch een klein mentaal voordeel

Wuyts sprak nog in de uitzending over Van Baarle dat hij niet explosief is en het over een langere duuraanval zou moeten proberen.
Nu gaat hij nog verder zweven als hij het beseft :help:.

Vandaag viel het me op dat Sénéchal vrij hard op Steegmans trekt van voren gezien.

Wat de Ronde betreft: begin volgende week nog kouder en regen. Zondag bewolkt en +10°C :cry:.

bah de Tiegem niet vergeten. dat zag er ook niet goed

De G3 lijken niet echt in de grootste vorm van hun carriere te zitten.
Die gaat zo niet meer rijden in de ronde hoor. Was gewoon zijn eigen tegengekomen omdat hij alles deed (samen met vdp) en de rest bleef vrolijk in het wiel zitten (met reden uiteraard).

Quick step heeft hun masterclass toch ook nog niet herhaald gekregen, daar verschiet ik wel van.

Vdp en alaphil mss toch iets te vroeg gepiekt?

Het zesde metaal is toch echt wel beter voor zo een programma dan Astrid 'I kill you!!!!' Stockman.

Ge verstaat ze wel niet maar bon. Ge kunt niet alles ondertitelen op de VRT he

bah de Tiegem niet vergeten. dat zag er ook niet goed

De G3 lijken niet echt in de grootste vorm van hun carriere te zitten.
Klopt, ze hebben alledrie al zwakke momenten getoond de voorbije weken.

Verschil is dat Wout zijn laatste wedstrijd op een overtuigende manier heeft gewonnen. De andere twee hebben in hun laatste wedstrijd niet kunnen overtuigen. Dat is toch een klein mentaal voordeel, lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan