Dan was Hennie Kuiper nog veel erger, verstond er bijna niks van en moest mij echt er op concentrerenGe verstaat ze wel niet maar bon. Ge kunt niet alles ondertitelen op de VRT he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan was Hennie Kuiper nog veel erger, verstond er bijna niks van en moest mij echt er op concentrerenGe verstaat ze wel niet maar bon. Ge kunt niet alles ondertitelen op de VRT he

Van alaphil zou dat zeer vreemd zijn, die gaat tot Luik. Was gewoon even geleden dat hij nog wedstrijd had geredenVdp en alaphil mss toch iets te vroeg gepiekt?
Zou het?Wat ik me vandaag afvraag bij die one man show van Vdp: was het in die weersomstandigheden en met die outfit wel zo slim om zo all out te gaan? Voor't zelfde geld houdt ie daar nu een gigantische bronchitis aan over en zijn z'n komende weken compleet nr de klote door deze (mooie) overwinning.
Alaphilippe en MvdP hebben daar toch snipperdagen genomen, tenzij hun basis absoluut niet goed was zouden ze daar toch al lang van gerecupeerd mogen zijnNu de G3 allemaal hebben aangegeven dat ze in Italië eigenlijk over the top zijn gegaan, en dat het er te stevig aan toe is gegaan, ben ik wel benieuwd wat voor effect dit gaat hebben de komende jaren. Dit jaar hebben we prachtige Italiaanse koersen gezien, maar ik verwacht toch wel wat minder voor volgend jaar dan. Ik kan me niet inbeelden dat ze zich terug zo kapot gaan rijden in Italië...
Alaphilippe en MvdP hebben daar toch snipperdagen genomen, tenzij hun basis absoluut niet goed was zouden ze daar toch al lang van gerecupeerd mogen zijn
100% dit. Ik vrees dat het zal tegenvallen.Ik vrees een beetje voor een scenario Bettiol als de drie net niet ver genoeg boven de rest uitsteken.
Vdp had net een km vol op gereden om de achtervolgende groep met oa Van Avermaet terug te halen. Hij rijdt daar een gat dicht van een 20 seconden op minder dan een km. En daarom dat hij even tussen zijn kader hingJongens, wacht eens allemaal tot zondag... Ik zit echt met het gevoel dat er een paar bezig zijn met een heftig rondje mist spuien... vdp en allaphilpe hadden zeker geen superdag gisteren maar waren echt niet zo slecht als ze het nu laten uitschijnen.
Dat tussen zijn kader zakken en stoppen met trappen in de laatste km was toch echt wel heel opvallend met die cameramotor naast zich...
Tegelijk zaten de omstandigheden niet mee gisteren voor de Juul (net terug van hoogte) en Mattieu (het weer)
Ik verwacht ze gewoon nog altijd alle 3 van voor zondag. misschien niet zo ver er bovenuit als in de vorige Ronde, maar vrij zeker dat ze meedoen voor de knikkers.
Groep GVA was wel gestopt met samenwerken toen, viel compleet stil daar...Vdp had net een km vol op gereden om de achtervolgende groep met oa Van Avermaet terug te halen. Hij rijdt daar een gat dicht van een 20 seconden op minder dan een km. En daarom dat hij even tussen zijn kader hing
Gelukkig is die niet in vorm.Ik vrees een beetje voor een scenario Bettiol als de drie net niet ver genoeg boven de rest uitsteken.
Zodra die vertrok en afstand nam, was de koers gereden. Dat was samen met van der Poel de sterkste in koers, maar die had zijn kruit al verschoten om een minuut goed te moeten maken.Beetje anticlimax he als er achter hem toch maar gepokerd wordt. Heeft het zeker niet gestolen toen maar ik had wel wat een wrang gevoel na die koers.Gelukkig is die niet in vorm.
En waarom "vrees" je ervoor? Zo'n slechte koers was dat toch niet? Just Wouter VDHaute was niet zo amused :')
er was gewoon niemand die beter kon in dat jaar van bettiol... in mijn ogen werd er daar weinig gepokerd hoor, zaten allemaal al piepedood toen ze de laatste keer kwaremont aansneden, beste man in koers (nadat mvdp zich al had doodgereden in de achtervolging) heeft daar gewonnen...Beetje anticlimax he als er achter hem toch maar gepokerd wordt. Heeft het zeker niet gestolen toen maar ik had wel wat een wrang gevoel na die koers.
Als pakweg Greg en Oli en Styby zondag ook iedereen gaan laten vertrekken en naar Mat en Wout blijven kijken om het telkens op te lossen, en die zijn dan net niet sterk genoeg waardoor pakweg een Van Baarle wint, dan zou ik dat echt jammer vinden ja.
Liever man tegen man dan dat tactisch gepoker.
)