Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo raar vind ik dat nu niet.Gilbert mist mentale frisheid![]()
Gewoon conditioneel niet goed genoeg jaZo raar vind ik dat nu niet.
Bij elke versnelling ligt hij zo uit het peloton.
Dan begint nu misschien te dagen van voor wie of voor wat nog zo hard trainen elke keer.
Bwa die mannen hebben veel geld heDa's ene die volgend jaar niet meer bij Direct Energie rijdt als ie nu nog presteert in de RVV ook![]()
Absoluut toptalent natuurlijk... op zijn 20(!) jaar de LBL U23 gewonnen tegen mannen die allemaal paar jaar ouder waren en nu wereldtop zijn (Teuns, Geoghan Hart...)Wat denken jullie van Turgis?
Dat manneke heeft zondag ook indruk op me gemaakt. Na zo’n koers nog proberen aan te vallen na het klimmeke aan Bellewaerde.
Uiteindelijk nog 9de. In MSR 10de. Vorig jaar 4de in de ronde.
Lijkt me het type dat net als Bettiol plots onverwacht wegloopt met een grote vis
Ik denk dat ze dat geld voor VA wel zullen vinden ook. Dumoulin wordt uiteindelijk ook volledig betaalt door de eigenaar van Jumbo, niet door het team. En wat die groene trui betreft, denk dat we daar meer een probleem van maken oiv Wuyts dan Wout zelf. Die gaat echt weinig tot geen kansen meer opofferen om zichzelf af te beulen. Zeeman zal ook wel de kansen op groen en de bijhorende publiciteit beter gaan inschatten volgende keer.
Wout heeft zich meermaals heel positief uitgelaten over de omkadering, voedingsexperts, familiale sfeer etc. Denk dat die slim genoeg is om dat niet voor het minst te verlaten.
Als hij vertrekt, moet het toch al voor DQS of Ineos zijn. Zie hem toch echt niet naar een andere ploeg gaan tbh. Maw, laat hem maar lekker bij Lotto Jumbo!
In huidige Covid tijden is dat heel moeilijk natuurlijk... de klassieke bubbel zat nu eenmaal in de Tirreno terwijl de tourbubbel in PN zat... Wout zelf zal de switch maken van de ene bubbel naar de andere na de klassiekers, maar dat is eerder uitzonderlijk en zal men zoveel mogelijk proberen vermijden...Maar dan zou je als Tour ploeg toch voldoende manschappen moeten hebben om toch iemand als superknecht mee te sturen naar de Tirreno?
Oei Golazo wil net zoveel mogelijk geld!Antwerpen en Brugge gezamenlijk voorstel ingediend om jaar om jaar de start van rvv te organiseren. Persoonlijk vind ik dat een goed idee ipv opbieden tegen elkaar. Ook een deel jeugdsentiment voor mij die start in Brugge en jaarlijks gaan kijken of hier in de gemeente.
Wat heeft Golazo hier mee te maken?Oei Golazo wil net zoveel mogelijk geld!
*Flanders ClassicsOei Golazo wil net zoveel mogelijk geld!
Wa gaan ze doen? Tis niet dat ze veel keus hebben...Ze zullen nog wel een andere stad uit hun mouw trekken die wil meebieden... Mechelen? Aalst? Kortrijk?...*Flanders Classics
Die zullen alleszins ne kleine attack gehad hebben. Van de week nog ferm in hun handen zitten wrijven toen Brugge bevestigde dat ze de Ronde terug wouden, gedacht laat die 2 maar opbieden, wij zullen wel langs de kassa passeren, en dan dit
Flanders Classics laat weten het voorstel "te bekijken".Wa gaan ze doen? Tis niet dat ze veel keus hebben...