Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de Ronde moet het wel echt voor hem. Vdp heeft die al, hij niet. Gent-Wevelgem is echt wel nog stapje lagerWVA heeft gewoon slimmer gereden deze keer. Deze winst gaat wel een pak druk wegnemen. Het "moet" niet meer in de ronde.
Enkel Van Hooydonck en Küng zijn op papier trager.Is normaal op papier één van de snelste van de kopgroep. Maar ja na zo'n zware wedstrijd is het altijd lastig om te weten of er in de sprint dan nog jus in de benen zit.
Trentin is +/- even snel en Colbrelli, Nizzolo en Van Aert schat ik toch sneller in. Na een zware koers is Matthews normaal wel bij de beteren, maar in andere situaties zijn die andere mannen zeker niet trager.Is toch geen verrassing, heeft nog geen enkele Vlaamse (semi)klassieker gewonnen tot nu
Dat had ik ook wel niet verwacht
Als hij de ronde nu niet wint dan heeft hij toch een mooie vis binnen. Als hij nu zonder winst aan de RVV begon dan moest het zeker. In zijn plaats zou ik al een pak ontspannender aan de start staan. Die vergelijkingen met VDP gaan voor mij te ver. Zijn carriere is niet minder geslaagd als VDP meer wint. Andersom geldt dat ook. Die mannen gaan beide hun koersen nog winnen.In de Ronde moet het wel echt voor hem. Vdp heeft die al, hij niet. Gent-Wevelgem is echt wel nog stapje lager
Waarom focus op VDP, er zijn er daar nog genoeg die volgende week eindelijk eens die prijs mogen pakken. Greg, Oliver,...
Ploegentijdrit Tour de France was in Brussel
Dat had ik ook wel niet verwacht

Tuurlijk heeft hij nu al een mooie koers gewonnen en zal hij met meer gemoedsrust aan de start staan maar RVV heeft hij nog niet gewonnen en dat brengt sowieso extra druk mee. Het is van moeten voor Van Aert zondag. En mij ging het over de 2 topfavorieten, daarvan heeft er al ene RVV gewonnen en de andere niet en diegene die nog niet gewonnen heeft zal sowieso meer druk hebben. Of die andere topfavoriet dan Vdp is of niet verandert niets van mijn standpunt. Dus ik wou geen discussie Vdp en VA startenAls hij de ronde nu niet wint dan heeft hij toch een mooie vis binnen. Als hij nu zonder winst aan de RVV begon dan moest het zeker. In zijn plaats zou ik al een pak ontspannender aan de start staan. Die vergelijkingen met VDP gaan voor mij te ver. Zijn carriere is niet minder geslaagd als VDP meer wint. Andersom geldt dat ook. Die mannen gaan beide hun koersen nog winnen.

Ik gok dat volgende week zowel Stybar als Alaphil met de beste zullen meezijn en dat dan Stybar kan profiteren.

Das waar. Maar ik vergeef het IneCommentaar bij de vrouwen trekt toch ook weer op geen klote.
De geijkte procedure: we tonen een interview en bespreken deze dan enkele minuten
Nu bij de vrouwen gewoon na elkaar zonder omkadering niks, pfff.
Op deze momenten merk je dat alles ten spijt de Michel het métier wel in de vingers heeft.

Dit is een koersje dat VA meepakt, geen doel.Als hij de ronde nu niet wint dan heeft hij toch een mooie vis binnen. Als hij nu zonder winst aan de RVV begon dan moest het zeker. In zijn plaats zou ik al een pak ontspannender aan de start staan. Die vergelijkingen met VDP gaan voor mij te ver. Zijn carriere is niet minder geslaagd als VDP meer wint. Andersom geldt dat ook. Die mannen gaan beide hun koersen nog winnen.

De meewind zal ook wel een rol geweest zijn...Uiteindelijk zijn het allemaal maar koersjes buiten de 5 monumenten
Maar WVA liet mij nu ook niet meteen een ijzersterke indruk na. Wie weet moeten we na zondag concluderen dat de Tirreno er bij bep. renners zwaarder is ingehakt dan de bedoeling was.