Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is normaal op papier één van de snelste van de kopgroep. Maar ja na zo'n zware wedstrijd is het altijd lastig om te weten of er in de sprint dan nog jus in de benen zit.
Enkel Van Hooydonck en Küng zijn op papier trager. :p Trentin is +/- even snel en Colbrelli, Nizzolo en Van Aert schat ik toch sneller in. Na een zware koers is Matthews normaal wel bij de beteren, maar in andere situaties zijn die andere mannen zeker niet trager.

In de Ronde moet het wel echt voor hem. Vdp heeft die al, hij niet. Gent-Wevelgem is echt wel nog stapje lager
Als hij de ronde nu niet wint dan heeft hij toch een mooie vis binnen. Als hij nu zonder winst aan de RVV begon dan moest het zeker. In zijn plaats zou ik al een pak ontspannender aan de start staan. Die vergelijkingen met VDP gaan voor mij te ver. Zijn carriere is niet minder geslaagd als VDP meer wint. Andersom geldt dat ook. Die mannen gaan beide hun koersen nog winnen.

Waarom focus op VDP, er zijn er daar nog genoeg die volgende week eindelijk eens die prijs mogen pakken. Greg, Oliver,...

Waarom focus op VDP, er zijn er daar nog genoeg die volgende week eindelijk eens die prijs mogen pakken. Greg, Oliver,...

Hoe graag ik het de andere (greg, oli, yves) ook gun, ze schieten toch wel te kort tegenover de toppers.

RvV is niet zoals San Remo waar één moment genoeg is.

Die Nathan heeft er een indrukwekkende dag opzitten, fenomenaal werk geleverd en prachtig afgemaakt door Wout.

Als hij de ronde nu niet wint dan heeft hij toch een mooie vis binnen. Als hij nu zonder winst aan de RVV begon dan moest het zeker. In zijn plaats zou ik al een pak ontspannender aan de start staan. Die vergelijkingen met VDP gaan voor mij te ver. Zijn carriere is niet minder geslaagd als VDP meer wint. Andersom geldt dat ook. Die mannen gaan beide hun koersen nog winnen.
Tuurlijk heeft hij nu al een mooie koers gewonnen en zal hij met meer gemoedsrust aan de start staan maar RVV heeft hij nog niet gewonnen en dat brengt sowieso extra druk mee. Het is van moeten voor Van Aert zondag. En mij ging het over de 2 topfavorieten, daarvan heeft er al ene RVV gewonnen en de andere niet en diegene die nog niet gewonnen heeft zal sowieso meer druk hebben. Of die andere topfavoriet dan Vdp is of niet verandert niets van mijn standpunt. Dus ik wou geen discussie Vdp en VA starten :wink:

Commentaar bij de vrouwen trekt toch ook weer op geen klote.
De geijkte procedure: we tonen een interview en bespreken deze dan enkele minuten

Nu bij de vrouwen gewoon na elkaar zonder omkadering niks, pfff.

Op deze momenten merk je dat alles ten spijt de Michel het métier wel in de vingers heeft.

Een Sagan in goede doen zou alleen maar goed zijn voor de koers.
Hij heeft er in ieder geval goed aan gedaan om voor Catalonië te kiezen. :tongue:

Commentaar bij de vrouwen trekt toch ook weer op geen klote.
De geijkte procedure: we tonen een interview en bespreken deze dan enkele minuten

Nu bij de vrouwen gewoon na elkaar zonder omkadering niks, pfff.

Op deze momenten merk je dat alles ten spijt de Michel het métier wel in de vingers heeft.
Das waar. Maar ik vergeef het Ine :love2:

Dit is een koersje dat VA meepakt, geen doel.
Volgende zondag is het grote doel. De druk en onzekerheid daarover is nog even groot.
Dit scenario zal hij volgende week niet krijgen, dan is het man tegen man. En er zijn veel mannen die meekunnen. Denk nu maar niet dat hij een Van Avermaet of een Naesen vlot zal kunnen lossen.

Uiteindelijk zijn het allemaal maar koersjes buiten de 5 monumenten ;)

Maar WVA liet mij nu ook niet meteen een ijzersterke indruk na. Wie weet moeten we na zondag concluderen dat de Tirreno er bij bep. renners zwaarder is ingehakt dan de bedoeling was.

Uiteindelijk zijn het allemaal maar koersjes buiten de 5 monumenten ;)

Maar WVA liet mij nu ook niet meteen een ijzersterke indruk na. Wie weet moeten we na zondag concluderen dat de Tirreno er bij bep. renners zwaarder is ingehakt dan de bedoeling was.
De meewind zal ook wel een rol geweest zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan