belvedere86
Well-known member
Als er nu ene is die ik liever niet zie winnen is het wel Matthews.Man wat zou het zalig zijn moest Matthews hier winnen![]()
Ik gok op Nizzolo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er nu ene is die ik liever niet zie winnen is het wel Matthews.Man wat zou het zalig zijn moest Matthews hier winnen![]()
Matthews is altijd net niet, zal nu ook weer zo zijnMan wat zou het zalig zijn moest Matthews hier winnen![]()

Ik gok toch gewoon op VA.Ik gok op Nizzolo.

Is normaal op papier één van de snelste van de kopgroep. Maar ja na zo'n zware wedstrijd is het altijd lastig om te weten of er in de sprint dan nog jus in de benen zit.Matthews is altijd net niet, zal nu ook weer zo zijn![]()
Topfavoriet is een groot woord. Gent-Wevelgem kan je helemaal niet vergelijken met de RondeOp vrijdag eraf gereden op de Tiegemberg.
Twee dagen later topfavoriet voor de Ronde.
Voor alle duidelijkheid, dat zijn niet mijn woorden maar Michel Wuyts bombardeerde Van Aert ineens tot topfavoriet.Topfavoriet is een groot woord. Gent-Wevelgem kan je helemaal niet vergelijken met de Ronde

Dat wou ik ook net zeggen.Topfavoriet is een groot woord. Gent-Wevelgem kan je helemaal niet vergelijken met de Ronde
VA zit toch duidelijk in de verkeerde ploeg voor het voorjaar. Als hij plat rijdt heeft hij 3 man die even op kop komen. Vanaf dat er een puist ligt staat hij er alleen voor. Heeft volgens mij ook veel te veel hooi op zijn vork genomen in de achtervolging.