Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gok op Nizzolo.
Ik gok toch gewoon op VA. :tongue:
Van Hooydonck mag ook wél winnen van mij .. al het werk dat hij verricht voor de ploeg ..

Matthews is altijd net niet, zal nu ook weer zo zijn 😬
Is normaal op papier één van de snelste van de kopgroep. Maar ja na zo'n zware wedstrijd is het altijd lastig om te weten of er in de sprint dan nog jus in de benen zit.

Laatst bewerkt:
Toch ook met dank aan Van Hooydonck. Wat heeft die man gewerkt voor VA zeg!
VA héél de wedstrijd in de perfekte zetel ..

Klasse , zo hoort het . Knap werk van van
hooydonck. Hopelijk nog klassiekers waar ze met jumbo (buiten van aert) iets langer volhouden tot in de finale . Hopelijk spreken ze op nieuws ook over de gendt.

Van Hooydonck vangt de laatste aanval van Kung perfect op, kwam zelfs niet uit het zadel.
Perfecte race van TJV.
De rest toch wat teveel op hun sprint gerekend, moet nog kunnen wegspringen uiteraard.

Sterk :smile:
Mooi van Van Hooydonck ook. Zal Van Aert deugd gedaan hebben dat er in volle finale nog een ploegmaat bijzat.

VA zit toch duidelijk in de verkeerde ploeg voor het voorjaar. Als hij plat rijdt heeft hij 3 man die even op kop komen. Vanaf dat er een puist ligt staat hij er alleen voor. Heeft volgens mij ook veel te veel hooi op zijn vork genomen in de achtervolging.

Van Hooydonck heeft hier meegelezen. Zal deugd doen voor VA dat hij eens een mannetje in steun had. Knap geregeld vandaag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan