Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zeg ook niet met zekerheid dat Hirschi geen ketonen gebruikte, maar als hij dat zelf aangeeft en we weten van Sunweb/DSM dat ze het niet toelaten. Welk deel van zijn uitspraak is dan "verdacht"? Waarom zou dat niet kunnen kloppen?Er zijn geruchten dat Dumoulin wegens deze regel vertrokken is bij Sunweb. Dat de ploeg het niet wil, wil niet zeggen dat individuele renners het niet gebruiken.
BoeMorgen is het tijd voor één van de twee mooiste koersen van het seizoen.Hier begint voor mij het seizoen echt. Tot het einde van de Giro worden we wekelijks meermaals verwend met klassiekers, World Tour rondes van een week met als orgelpunt de Giro. Dit is altijd mijn favoriete periode van het seizoen.

Het verschil niet ziet tussen voetbal in afgesloten omgeving vs een koers van 250km op openbare wegen is ook lachwekkendvoetbal gaat wel door?
lachwekkend gewoon.
Het verschil niet ziet tussen voetbal in afgesloten omgeving vs een koers van 250km op openbare wegen is ook lachwekkend
Moet eens uitrekenen hoe groot een voetbalkern is? A en B kern samen, 50 man + staf = 80-90 personen.
Die wonen nog eens in de buurt dus is direct gevaar voor de omgeving.
Dit tegenover een peloton van 200 man die niet eens in de omgeving woont en daar enkel passeert over wegen waar niemand moet zijn.
Ik snap het besmettingsrisico niet voor de regio/omgeving? Want daar gaat dit toch allemaal om?
Het gaat em natuurlijk niet over de sporters, maar wel over de supporters en de veiligheidsmaatregelen die op poten gezet moeten worden.
Ik denk in alle eerlijkheid dat dat bijzonder weinig invloed heeft op zo'n beslissingZouden de Fransen het ook afgelast hebben als ze een echte topfavoriet hadden voor die koers?
ja, we kunnen hele groepen in lockdown steken maar een paar stukken parcours afsluiten gaat niet?Het gaat em natuurlijk niet over de sporters, maar wel over de supporters en de veiligheidsmaatregelen die op poten gezet moeten worden.