Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat een stadion gesloten is, de openbare weg nietik probeer te begrijpen waarom de voetbal kan doorgaan in Lille, maar geen paris roubaix.
Omdat een stadion gesloten is, de openbare weg niet
Vereist een heel pak politie die je nergens anders kan gebruikenboete voor iedereen op het parcours?
BingoOp een heel goede dag zal Valverde in zijn Spaanse wedstrijden nog wel een keer top-tien rijden, maar winnen tegen een Hirschi deze week? En zeker tegen al die jeugdige kerels van de laatste twee jaar, die een beetje explosief zijn.
Vereist een heel pak politie die je nergens anders kan gebruiken
90% van de supporters die komen zijn belgen... denk dat ze daar vooral bang voor zijn in frankrijkAls het hier in Vlaanderen perfect kan, kan het toch ook in Frankrijk?
Bingo
Ze hebben nu toch al gezien de voorbije koersen dat de wielerliefhebber graag thuis blijft als dat de koers kan redden he :]90% van de supporters die komen zijn belgen... denk dat ze daar vooral bang voor zijn in frankrijk
Fransen kijken geen koers... (behalve de tdf)Ze hebben nu toch al gezien de voorbije koersen dat de wielerliefhebber graag thuis blijft als dat de koers kan redden he :]
Nu je het hier noteert, herinner ik me dat plots nog levendig.Mooie overwinning voor Lotto, Kron toch wel het grootste talent van al die jonge nieuwkomers bij Lotto. Ook wel degene met de meeste ervaring. Ik herinner mij dat hij in de Ronde van België 2 jaar geleden na een hele dag in de vlucht nog kon aanpikken bij Evenepoel en net geklopt werd door Campenaerts in de spurt. Hij was 20 toen.
.Als daar 100 man staat gaat dienen snel mogen schrijven zeEn veel politie is er daar ook niet voor nodig. Met enkele motards het parcour afrijden voor het begint of 1 motard die een half uur ervoor passeert en boetes uitdeelt en het zal rap geklonken zijn.
Er rijden sowieso zwaantjes voor de koers.

dat die Van Garderen nog altijd renner is, niet te geloven.Froomie gisteren al 8.30 aan zijn pan. Kwam binnen in het mooie gezelschap van Van Garderen![]()