Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het hier in Vlaanderen perfect kan, kan het toch ook in Frankrijk?

Op een heel goede dag zal Valverde in zijn Spaanse wedstrijden nog wel een keer top-tien rijden, maar winnen tegen een Hirschi deze week? En zeker tegen al die jeugdige kerels van de laatste twee jaar, die een beetje explosief zijn.
Bingo

De cijfers zijn hier beter, dat zijn vaak lokale lussen itt Parijs-Roubaix (dat is in Frankrijk voor alle duidelijkheid he @gilly )

Amstel is ook lokaal rondje geworden.

Als Parijs-Roubaix niet doorgaat dan ga ik echt heel het jaar slechtgezind zijn...
Ongelofelijk hoe blijkbaar fransen dit zien als een last... Wat een cultuurbarbaren!
Je zou ze bijna fileren met een stokbrood.

Het gekke is gewoon dat die wedstrijd blijkbaar de enige grote wedstrijd in West-Europa is die niet kan plaatsvinden. En dat niet één, maar ondertussen twee keer. De Amstel veeg ik even onder het tapijt. Is het zo moeilijk om te regelen dat er monsterboetes kunnen uitgeschreven worden aan wie langs het parcours staat en er niet woont? Wie dan niet afgeschrikt is door het bedrag en het feit dat er amper fans zullen staan, gaat echt gewoon een kutdag hebben omdat er 0 sfeer is en een monsterboete in de bus krijgen.

Ze hebben nu toch al gezien de voorbije koersen dat de wielerliefhebber graag thuis blijft als dat de koers kan redden he :]
Fransen kijken geen koers... (behalve de tdf)
hier in vlaanderen zou er toch rumoer zijn als de klassieke koersen niet doorgaan, maar het kan de franse bevolking aan hun g*t roesten of dat doorgaat...

Mooie overwinning voor Lotto, Kron toch wel het grootste talent van al die jonge nieuwkomers bij Lotto. Ook wel degene met de meeste ervaring. Ik herinner mij dat hij in de Ronde van België 2 jaar geleden na een hele dag in de vlucht nog kon aanpikken bij Evenepoel en net geklopt werd door Campenaerts in de spurt. Hij was 20 toen.
Nu je het hier noteert, herinner ik me dat plots nog levendig.
Is ook tevens zijn eerste WT-koers en direct de overwinning 👍.

Omtrent P-R, die Fransmannen hebben gewoon schrik dat Van der Poel en Van Aert op hun kasseien doorgaan als een wervelwind en ze die nadien moeten herstellen in een economisch zware periode. Dat geld kan voor betere doeleinden worden gebruikt.

Parijs Roubaix gaat toch ook niet door drukbevolkte gebieden? Ik bedoel als je langs kasseibanen in het midden van de velden al geen volk kunt weren.

En veel politie is er daar ook niet voor nodig. Met enkele motards het parcour afrijden voor het begint of 1 motard die een half uur ervoor passeert en boetes uitdeelt en het zal rap geklonken zijn.

Er rijden sowieso zwaantjes voor de koers.

Het zotste zijn normaal de cruciale stukken en de finish. Hier is het dus heeel simpel. Er woont letterlijk niemand aan de kasseistroken, mensen daarvan weren kan dus niet moeilijk zijn aangezien niemand een reden heeft om er te zijn. Ten tweede komt de koers aan op een afgesloten piste. Hoe gemakkelijk kan je het jezelf maken...

En veel politie is er daar ook niet voor nodig. Met enkele motards het parcour afrijden voor het begint of 1 motard die een half uur ervoor passeert en boetes uitdeelt en het zal rap geklonken zijn.

Er rijden sowieso zwaantjes voor de koers.
Als daar 100 man staat gaat dienen snel mogen schrijven ze :D

Froomie gisteren al 8.30 aan zijn pan. Kwam binnen in het mooie gezelschap van Van Garderen :unsure:
dat die Van Garderen nog altijd renner is, niet te geloven.

Die Hirschi ontpopt zich op een paar maanden tijd toch tot meest verdachte renner in jaren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan