Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonneveld was wel aangenaam om naar te horen ja.

Langzaam maar zeker is de commentaar van de concurrentie beter aan het worden dan op de VRT. Ook op Eurosport vind ik het geen straf meer om naar te kijken (afgezien van de reclame natuurlijk)

Zonneveld was wel aangenaam om naar te horen ja.

Langzaam maar zeker is de commentaar van de concurrentie beter aan het worden dan op de VRT. Ook op Eurosport vind ik het geen straf meer om naar te kijken (afgezien van de reclame natuurlijk)
De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.
En het feit dat José Been niet meer voor Eurosport werkt.

Precies toch liever Zonneveld dan Nys, Museeuw :unsure:
Zonder twijfel! Hij heeft een mening maar dat stoort mij niet. Liever zo iemand dan zo'n kleurloze figuren zoals Nys die vooral niemand tegen de schenen wilt schoppen en heel de dag op een monotone manier vol praat. Dat is white noise voor mij na een tijdje.

De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.
En het feit dat José Been niet meer voor Eurosport werkt.
Not sure if serious?

Ik moet wel zeggen dat ze het cv aanpakken qua reclame. In de aanloop ernaartoe wat meer. En dan in de finale quasi geen. Het is ooit anders geweest.

En Been, nooit fan van geweest. Dan is Karsten en romelus toch pakken beter

Not sure if serious?

Ik moet wel zeggen dat ze het cv aanpakken qua reclame. In de aanloop ernaartoe wat meer. En dan in de finale quasi geen. Het is ooit anders geweest.

En Been, nooit fan van geweest. Dan is Karsten en romelus toch pakken beter
Het was uiteraard niet serieus bedoeld :P
Been was de reden waarom veel mensen daar naar de koers keken met de mute op.

Ik heb me vandaag afgevraagd: rijdt Kragh die laatste km vol op kop als Stuyven geen dikke maatjes is met Pedersen? Maakte zelfs geen aanstalte om nog te sprinten toen Stuyven aan ging.

Ik vond de commentaar gisteren overigens schabouwelijk. Ik kreeg bijna heimwee naar Wuyts. Gelukkig heb ik den boel in uitgesteld relais bekeken en juist het laatste half uur... stel u voor dat ge hier 3u naar moet luisteren tijdens de RvV of P-R :unsure:

En waarom moet der nen hollander co-commentaar geven? Is Vlaanderen niet het episch centrum van de wielersport? Zeg mij niet er genen enen Belg interesse heeft om eens commentaar te geven... dat ze in talkshows links en rechts ne Nederlander laten aanschuiven, all for, maar als je maar 1 plaats te vullen hebt...

Ik heb me vandaag afgevraagd: rijdt Kragh die laatste km vol op kop als Stuyven geen dikke maatjes is met Pedersen? Maakte zelfs geen aanstalte om nog te sprinten toen Stuyven aan ging.

Ik vond de commentaar gisteren overigens schabouwelijk. Ik kreeg bijna heimwee naar Wuyts. Gelukkig heb ik den boel in uitgesteld relais bekeken en juist het laatste half uur... stel u voor dat ge hier 3u naar moet luisteren tijdens de RvV of P-R :unsure:

En waarom moet der nen hollander co-commentaar geven? Is Vlaanderen niet het episch centrum van de wielersport? Zeg mij niet er genen enen Belg interesse heeft om eens commentaar te geven... dat ze in talkshows links en rechts ne Nederlander laten aanschuiven, all for, maar als je maar 1 plaats te vullen hebt...
Die kan niet sprinten dus die dacht wss '2e is beter dan 10e'. Helaas kwamen ze nog over hem (zat wss niets meer op)

Soms was het idd wel van 'wtf zeggen die in zoals 'snacken' en 'boren op kop van het peloton :wtf:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan