Str8_6
Well-known member
Zie het ook nergens staan. Niet op eurosport en niet op sporza.Zenden ze de ronde van Catalonië ergens uit?
Vind daar precies niks van terug.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie het ook nergens staan. Niet op eurosport en niet op sporza.Zenden ze de ronde van Catalonië ergens uit?

Eurosport 1.Zenden ze de ronde van Catalonië ergens uit?
Nee toch? Hier is het 1 of andere wintersport.Eurosport 1.
Begint pas morgenNee toch? Hier is het 1 of andere wintersport.
Meh.. Saaie zondagnamiddag danBegint pas morgen

Ja juist, zie het nu dat ik mij een dag vergist hebVanaf morgen hé mannen.
.De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.Zonneveld was wel aangenaam om naar te horen ja.
Langzaam maar zeker is de commentaar van de concurrentie beter aan het worden dan op de VRT. Ook op Eurosport vind ik het geen straf meer om naar te kijken (afgezien van de reclame natuurlijk)
Dat doet ze nog wel. Maar nu voor de Engelstalige Eurosport.De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.
En het feit dat José Been niet meer voor Eurosport werkt.
Zonder twijfel! Hij heeft een mening maar dat stoort mij niet. Liever zo iemand dan zo'n kleurloze figuren zoals Nys die vooral niemand tegen de schenen wilt schoppen en heel de dag op een monotone manier vol praat. Dat is white noise voor mij na een tijdje.Precies toch liever Zonneveld dan Nys, Museeuw![]()
José been is toch echt de slechtste die er is?De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.
Not sure if serious?De enige reden om niet naar Eurosport te kijken is de reclame.
Het was uiteraard niet serieus bedoeldNot sure if serious?
Ik moet wel zeggen dat ze het cv aanpakken qua reclame. In de aanloop ernaartoe wat meer. En dan in de finale quasi geen. Het is ooit anders geweest.
En Been, nooit fan van geweest. Dan is Karsten en romelus toch pakken beter
Oef!Het was uiteraard niet serieus bedoeld
Been was de reden waarom veel mensen daar naar de koers keken met de mute op.

Die kan niet sprinten dus die dacht wss '2e is beter dan 10e'. Helaas kwamen ze nog over hem (zat wss niets meer op)Ik heb me vandaag afgevraagd: rijdt Kragh die laatste km vol op kop als Stuyven geen dikke maatjes is met Pedersen? Maakte zelfs geen aanstalte om nog te sprinten toen Stuyven aan ging.
Ik vond de commentaar gisteren overigens schabouwelijk. Ik kreeg bijna heimwee naar Wuyts. Gelukkig heb ik den boel in uitgesteld relais bekeken en juist het laatste half uur... stel u voor dat ge hier 3u naar moet luisteren tijdens de RvV of P-R
En waarom moet der nen hollander co-commentaar geven? Is Vlaanderen niet het episch centrum van de wielersport? Zeg mij niet er genen enen Belg interesse heeft om eens commentaar te geven... dat ze in talkshows links en rechts ne Nederlander laten aanschuiven, all for, maar als je maar 1 plaats te vullen hebt...