Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 dagen koers en elk van de grote 3 heeft al gewonnen, heerlijk toch. Morgen rijdt Pogiboy iedereen choco en dinsdag rijdt Ganna een toertje van 10km aan 500 watt. What a time to be a cycling fan 😍

zou je het ook echt kunnen? Zou dit topic een stuk aangenamer maken :)

Soit on topic: toch zalig om die klasbakken bezig te zien, gewoon pure reclame voor de koers :love:
Jazeker.. ik hou mijn persoonlijke mening voor mezelf voortaan.. 😉.. dat is als autist het beste denk ik.

Dan doet @_Pe_ de moeite om met veel woorden duidelijk te maken wat hem stoort aan jouw uitspraken, en dan maak jij er dit weer van. Gebrek aan maturiteit is veel te zacht uitgedrukt. Kinderol past al iets beter.
Excuseer? Zijn uitspraken storen hem.. dan pas ik mij aan.. dat is het.

Ik vraag mij vooral af wie er nu een spurt zou winnen in San Remo man tegen man (tegen man) :p .

Bon kans is groot dat we dat zaterdag al gaan weten.

Vandaag viel het me alweer op dat WVA terug moeite heeft zijn vitesse rond te krijgen in de sprint. Precies alsof hij dit jaar telkens op een andere versnelling rijdt.
En toch al zo’n sterke koersen gereden. O wat verlang ik naar komende weken!

Vandaag viel het me alweer op dat WVA terug moeite heeft zijn vitesse rond te krijgen in de sprint. Precies alsof hij dit jaar telkens op een andere versnelling rijdt.
En toch al zo’n sterke koersen gereden. O wat verlang ik naar komende weken!
Zat gewoon al choco door dat gat op Styby dicht te vlammen... terugschakelen zit er op dat moment ook echt niet meer in natuurlijk. Dan is het stoempen tot aan de meet.

Nu geef ik u volkomen gelijk in uw betoog en nu ist weer niet goed? Wat mag ik hier eigenlijk nog wel zeggen over de koers?
Je mag alles zeggen. Hemel Wout op zoveel je wil. Ik zou het gewoon leuk vinden om eens een post te lezen waar de andere renner niet wordt afgebroken.

Ja, mij als klein kind en onvolwassen laten uitmaken.. bedankt.
Ik heb je niet uitgemaakt. Ik heb enkel vastgesteld dat je post niet echt volwassen was. Dat kan je toch niet ontkennen denk ik.
Trouwens... als ik jou posts lees is het dus blijkbaar wel ok om Matthieu uit te maken voor kinderachtig en arrogant. Maar als iemand gewag maakt over het feit dat jou posts nu ook niet direct veel maturiteit tonen ben je op je teentjes getrapt ? Zielig hoor.

Jazeker.. ik hou mijn persoonlijke mening voor mezelf voortaan.. 😉.. dat is als autist het beste denk ik.
Dit is de 2de keer op korte tijd dat je over je autisme begint. Wil je je autisme gebruiken als excuus om iemand uit te mogen maken ? Vreemd. Mijn oudste zoon heeft ook in het autisme spectrum stoornis. HIj hangt vast in zijn gewoontjes maar hij vind het toch niet nodig om iemand te beschuldigen van iets dat niet klopt. Ik zou 'm trouwens serieus snel op de vingers tikken moest hij dat wel doen.

Oh ja... over je bewering hoe arrogant Matthieu wel niet is : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210311_93793591 en https://www.wielerflits.be/nieuws/van-der-poel-vandaag-wilde-ik-mijn-fout-van-gisteren-rechtzetten/
In de eerste post niets dan lof over Wout. En in de 2de post zegt hij dat het vooral dankzij zijn team is dat hij vandaag gewonnen heeft. Ik had nog een beter artikel gevonden maar ik vind het spijtig genoeg niet terug. Hij zei letterlijk dat hij dan wel op het hoogste schavotje staat maar dat hij het vandaag vooral aan zijn team te danken had want alleen had hij het nooit gekund. Arrogant hé...

Laatst bewerkt:
En hoe zalig is het om weer wielrenners te hebben die je een heel jaar door ziet.
Ik snap je volgens mij niet goed. Het 'echte' seizoen is net twee weken bezig, voor hetzelfde geld is het binnen 3 weken gedaan voor de rest van het jaar.

En daarbij: Froome won 3 grote rondes op een rij, Valverde stond er 15 jaar altijd. Gilbert reed jaren klassiekers, twee grote rondes en een goed najaar, Sagan nam enkel in mei een pauze en stond er daarnaast ook altijd,... En vergeet niet dat Petacchi in 2003 in elke grote ronde minstens 4 ritten won. Oké, hij reed maar zes ritjes in de Tour (waarvan die er 4 won), maar da's een absurde statistiek die ik niet snel iemand zie evenaren. Alaphilippe is al 2 jaar bezig met er altijd te staan. Van San Juan tot het WK.

Als je de wattages van vdp kan trappen aan zo een lange tijd dan mag je van mijn part zelfs je bloot gat tonen aan de rest terwijl je over de meet rijdt.

Ik heb geen voorkeur tussen van aert en vdp maar wat die laatste de laatste weken aan het presteren is daar mag je alleen maar respect voor hebben en ipv je te ergeren zou je beter genieten van de vijver vol toptalenten waar we naar mogen kijken.

Vergeet niet dat Pogacar -tijdrijder Roglic- in de vernieling reed in de Tour. OK normaal wint Wout het in de tijdrit van Pogacar maar ik zou als ik Wout was niet rekenen om tijd terug te pakken en proberen om voor de tijdrit nog een secondje voorsprong te hebben.

Weet ik , ik zet pogacar momenteel net onder de groep (die groep is vrij breed) top tijdrijders (Remco, wva en Ganna)

Maar een goeie Wout pakt normaal gezien wel 10" op pogacar wat nog altijd niet veel is want zondag is toch ook nog een gevaarlijke rit om tijd te verliezen.

Ik snap je volgens mij niet goed. Het 'echte' seizoen is net twee weken bezig, voor hetzelfde geld is het binnen 3 weken gedaan voor de rest van het jaar.

En daarbij: Froome won 3 grote rondes op een rij, Valverde stond er 15 jaar altijd. Gilbert reed jaren klassiekers, twee grote rondes en een goed najaar, Sagan nam enkel in mei een pauze en stond er daarnaast ook altijd,... En vergeet niet dat Petacchi in 2003 in elke grote ronde minstens 4 ritten won. Oké, hij reed maar zes ritjes in de Tour (waarvan die er 4 won), maar da's een absurde statistiek die ik niet snel iemand zie evenaren. Alaphilippe is al 2 jaar bezig met er altijd te staan. Van San Juan tot het WK.
Maar waar zitten ze in de winter?

En dan rijdt MvdP nog met zijn oud stuur met kabels langs buiten, wat zou dat geven met de nieuwe!

Laatst bewerkt:
Mvdp's langste wegseizoen tot nu toe bevatte 30 koersdagen. WVA 35. Dit mede door corona en blessure, maar ik vind het te vroeg om zulke zaken te lopen roepen. :P

Van alle koersen wel met grote voorsprong degene die mij het minste boeit. Van mij mag Mathieu hem pakken, als Wout maar Roubaix wint.

Ja feit de eerste 270 km ofzo zijn zelden het bekijken waard, het einde is zo nu en dan wel tof, Nibali herinner ik mij een schoon koers van een paar jaar terug. Maar dit jaar interesseren alle koersen mij als Alaphilippe, Van Der Poel en Van Aert meedoen :p .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan