Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die klim morgen ziet er toch echt wel stevig uit hoor (maar ook vrij gelijkmatig). Als de boel daar vroeg genoeg ontploft wil ik het nog wel eens zien. Dommerik die ik ben heb ik morgen een sociale buitenactiviteit met vrienden gepland.![]()

Een onderbroek is geen noodzakelijkheid om mijn job uit te voeren, laptop wel. Maar als die stuk is of ik zonder werk zit zal ik niet ene gaan kopen hoor. Maar als een voetballer en een wielrenner dat wel moeten waarom een f16-piloot niet? Allee waar stop jeAls je zo'n belachelijke vergelijkingen wil maken, dan doe ik niet meer mee.
Betaalt jouw werkgever ook jouw onderbroek of ga je zonder werken?
Een voetballer die niet gesponsord wordt, die zal zelf zijn voetbalschoenen kopen als die met zijn eigen geprefereerd merk wil spelen. Of die koopt zelf op maat van zijn benen een stel customized 3D-geprinte scheenlappen.
Als je als voetballer werkloos valt, dan ga je ook loopschoenen kopen om je conditie te onderhouden en doe je dat niet op uw espadrilles.
Van Aert was geen noodsituatie, maar hij rijdt daar ook op een fiets van een ander merk dan het fietsenmerk dat Jumbo-Visma gebruikt. Dat was mijn punt net.
Je onderschrijft mijn punt net. Hoe vaak er ook een dispuut is, er wordt altijd een oplossing gevonden.
Dennis werd enkele weken na zijn contractontbinding bij Merida Wereldkampioen tijdrijden. Dat zal hij niet gedaan hebben op zijn mtb die hij nog in het tuinhuisje had staan.
.Kan raad gaan vragen bij de zus van Van AvermaetNu, bij GVK maakt het niet veel meer. Die heeft beslist om granola te maken.

Als je geld krijgt om te bewegen, waarom zou je het dan nog gratis doen?Ik heb enkele jaren geleden voor Deliveroo gewerkt. Op een bepaalde dag moest ik hem pizza leveren. Hij had letterlijk van de overkant van de straat besteld.Dat was gewoon te voet de straat oversteken en leveren aan iemand die betaald werd om te bewegen. Vrij ironisch.

Niet noodzakelijk de meerderheid, er zijn er gewoon nog die je mening delen deze keer.Sja de pot verwijt de ketel dat is nu wel duidelijk in uw bovenstaand bericht.. eigenlijk ook te belachelijk om op te reageren.
Zegegebaar Vdp vandaag niet arrogant? De meerderheid vindt van wel als ik het zo hoor..
Kijk... van alles wat je zegt dat Matthieu verkeerd doet kan ik onmiddellijk een actie van Wout terug vinden waar die ongeveer hetzelfde gedaan heeft. Dit om de eenvoudige reden dat die 2 eigenlijk heel hard op elkaar lijken. Ze zijn beiden supermannen, ze kunnen beiden ongelooflijk hard fietsen en ze leven beiden 100% voor hun sport. Matthieu neemt het allemaal wat speelser op en Wout doet het allemaal wat serieuzer, maar uiteindelijk zijn ze beiden hetzelfde. Ze winnen allebei enorm graag, wat heel logisch is. Als je dat winnaarsinstinct niet hebt, dan schop je het gewoon zo ver niet. Ik vind eerlijk gezegd dat ze beiden nog heel goed tegen hun verlies kunnen. Ik ken veel sportmensen bij wie dat heel wat minder is. In elk geval hebben ze beiden enorm veel respect voor elkaar. Spijtig dat de fans van de ene wielrenner er niet in slagen om ook zoveel respect te tonen voor de andere wielrenner. Als hun idool het kan, waar zij dan niet ?Sja de pot verwijt de ketel dat is nu wel duidelijk in uw bovenstaand bericht.. eigenlijk ook te belachelijk om op te reageren.
See what i mean. Er kan geen post voorbij gaan of er moet een sneer gegeven worden naar Matthieu. Jij, en volgens jou de meerderheid, vond het blijkbaar heel arrogant. Wat ik gezien heb is dat Wout de eerste was om Matthieu te feliciteren met de overwinning. Blijkbaar had hij minder problemen met de "arrogantie" van Matthieu.Zegegebaar Vdp vandaag niet arrogant? De meerderheid vindt van wel als ik het zo hoor..
Ik zal vanaf nu hier braaf ja-knikken zonder mijn mening te verkondigen en dan ook niets negatief meer over Mathieu posten.. wees gerustKijk... van alles wat je zegt dat Matthieu verkeerd doet kan ik onmiddellijk een actie van Wout terug vinden waar die ongeveer hetzelfde gedaan heeft. Dit om de eenvoudige reden dat die 2 eigenlijk heel hard op elkaar lijken. Ze zijn beiden supermannen, ze kunnen beiden ongelooflijk hard fietsen en ze leven beiden 100% voor hun sport. Matthieu neemt het allemaal wat speelser op en Wout doet het allemaal wat serieuzer, maar uiteindelijk zijn ze beiden hetzelfde. Ze winnen allebei enorm graag, wat heel logisch is. Als je dat winnaarsinstinct niet hebt, dan schop je het gewoon zo ver niet. Ik vind eerlijk gezegd dat ze beiden nog heel goed tegen hun verlies kunnen. Ik ken veel sportmensen bij wie dat heel wat minder is. In elk geval hebben ze beiden enorm veel respect voor elkaar. Spijtig dat de fans van de ene wielrenner er niet in slagen om ook zoveel respect te tonen voor de andere wielrenner. Als hun idool het kan, waar zij dan niet ?
Ik begrijp heel dat fan gedoe trouwens niet. Ik heb dat niet. Ik heb geen idool. Ik verafgood niemand. Ik heb geen problemen met mensen die dat wel doen hoor. Ik heb geen enkel probleem met iemand die de hele tijd zijn eigen idool ophemelt. Niks mis mee. Maar ik heb wel een probleem met wat ik noem anti-fans. Dat zijn fans die de hele tijd niks anders doen dan de andere wielrenner afbreken en hem beschuldigen van dingen die helemaal niet kloppen. En spijtig genoeg reken ik jou tot die categorie. Je bent niet alleen fan van Wout, je bent een anti-fan van Matthieu. En dat tweede veel meer dan het eerste. Elke post opnieuw komt er opnieuw een sneer naar Matthieu. Je breekt Matthieu veel meer af dan dat je je eigen idool ophemelt, en eerlijk gezegd vind ik dat heel zielig. Ik ben er zelfs van overtuigd dat ook Wout dat heel zielig zou vinden, moest hij jou posts lezen. Ik kan begrijpen dat kinderen uit de lagere school zo reageren, maar van een volwassen persoon verwacht ik wat meer.... ik zal het maar maturiteit noemen denk ik.
See what i mean. Er kan geen post voorbij gaan of er moet een sneer gegeven worden naar Matthieu. Jij, en volgens jou de meerderheid, vond het blijkbaar heel arrogant. Wat ik gezien heb is dat Wout de eerste was om Matthieu te feliciteren met de overwinning. Blijkbaar had hij minder problemen met de "arrogantie" van Matthieu.
Ik wil je nog 1 voorbeeld geven over hoe Matthieu allesbehalve arrogant is. Per toeval zag ik van de week volgend filmpje : https://sporza.be/nl/2021/03/10/in-spoor-van-mathieu-van-der-poel-strade-bianche/
Kijk op 3.45. Daar zegt Matthieu letterlijk dat de langste inspanning bergop in de strade ongeveer 5 minuten duurt en dat valt nog net binnen zijn mogelijkheden. Moesten er langere bergen in zitten zou de koers niks voor hem zijn want dan is het te zwaar voor hem.
Wees nu eens eerlijk. Kan je nog nederiger zijn ? Dit is toch allesbehalve arrogant. Trouwens, VanAert heeft vorig jaar ongeveer hetzelfde gezegd. Hij heeft gezegd dat de tour de France winnen niet voor hem weggelegd is omdat de klimmen in de bergetappes gewoon te lang zijn voor hem. Even nederig als Matthieu. Allesbehalve arrogant.
.. Hij is de beste overall.. discussie gesloten.Laat zo een opgehitst zegegebaar gewoonweg.. maja wie ben ik.. de winnaar heeft gelijk en doet wat hij wil..Ik vond het eerst ook overdreven, maar met de uitleg achteraf is het toch wel sterk genuanceerd hoor. Als je daar een teken van respectloosheid inziet, heb je last van tunnelvisie, want als er iemand respect heeft voor WVA is het MVDP wel. Omgekeerd ook natuurlijk.
Ik zal vanaf nu hier braaf ja-knikken zonder mijn mening te verkondigen en dan ook niets negatief meer over Mathieu posten.. wees gerust.. Hij is de beste overall.. discussie gesloten.
Volwassen hoor.....Dan doet @_Pe_ de moeite om met veel woorden duidelijk te maken wat hem stoort aan jouw uitspraken, en dan maak jij er dit weer van. Gebrek aan maturiteit is veel te zacht uitgedrukt. Kinderol past al iets beter.Ik zal vanaf nu hier braaf ja-knikken zonder mijn mening te verkondigen en dan ook niets negatief meer over Mathieu posten.. wees gerust.. Hij is de beste overall.. discussie gesloten.
zou je het ook echt kunnen? Zou dit topic een stuk aangenamer makenIk zal vanaf nu hier braaf ja-knikken zonder mijn mening te verkondigen en dan ook niets negatief meer over Mathieu posten.. wees gerust.. Hij is de beste overall.. discussie gesloten.

Vergeet niet dat Pogacar -tijdrijder Roglic- in de vernieling reed in de Tour. OK normaal wint Wout het in de tijdrit van Pogacar maar ik zou als ik Wout was niet rekenen om tijd terug te pakken en proberen om voor de tijdrit nog een secondje voorsprong te hebben.In die TT kan wout dan misschien 10-20 seconden pakken op Pogacar
Dus morgen is wel D-day voor wout