Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch benieuwd naar straks, is voor het eerst sinds lang dat ik denk dat Van Der Poel niet duidelijk beter gaat zijn dan Van Aert in het veld.

Gaan wel 1 en 2 bezetten dat dan weer wel.
"1keer stevig doortrainen en dan zou Matje Wout wel kunnen kloppen" - Adrie later vandaag
 
Het apart veldrittopic bestaat nog maar 8 jaar ofzo :p
Dus nee daar ligt het niet aan :p
ik bedoel uiteraard dat het diemergedeelte apart is gedaan zoals voetbal. het bestaan van het veldrittopic ken ik ook al enige tijd.

dus ja daar ligt het wel aan. :p
 
Aangezien 2021 nu toch echt wel op zijn einde loopt is de tijd misschien aangebroken voor een nieuwe thread, @Jonas89 .

2022 zal het jaar van de vernieuwde commentaarcabine zijn. Ik kijk er al naar uit.

Graag sluit ik af met de woorden van Michel Wuyts:

José is een voormalig coureur, die vinden altijd een nieuwe kopman.

Kopman.

Bluergh 🤢

 
Het is niet zo gek natuurlijk dat als je zo lang samen hebt gewerkt het ook wel even genoeg is geweest.
Is weer typisch de media die het opblaast natuurlijk.
 
Aangezien 2021 nu toch echt wel op zijn einde loopt is de tijd misschien aangebroken voor een nieuwe thread, @Jonas89 .
Omdat we nu toch een apart Wielergedeelte hebben. En mooi kunnen opsplitsen.
Komt er een Voorjaarsklassiekers thread en een Algemeen wielernieuws.

Dan gaan we verder naar de Giro/Tour/Vuelta.
Als jullie nieuwe topics willen aanmaken, alle vrijheid. (moet wel iets nuttigs zijn)
Foto quiz achtige threads zijn ook welkom (zoals Guess the game in Games)
 
Aangezien 2021 nu toch echt wel op zijn einde loopt is de tijd misschien aangebroken voor een nieuwe thread, @Jonas89 .

2022 zal het jaar van de vernieuwde commentaarcabine zijn. Ik kijk er al naar uit.

Graag sluit ik af met de woorden van Michel Wuyts:

José is een voormalig coureur, die vinden altijd een nieuwe kopman.

Kopman.

Bluergh 🤢

Ik heb altijd een zekere haat van José jegens Michel gevoeld. Niet onterecht trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan