Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch bizar hé, ik probeerde die van mij een CLA of C-klasse coupé, break of berline aan te smeren maar nee, het moest en zou een SUV worden.Ze heeft liever geen SUV, maar een stationwagen. De nieuwe 330e touring blijft toch aantrekkelijk.
Ze heeft liever geen SUV, maar een stationwagen. De nieuwe 330e touring blijft toch aantrekkelijk.
M340i zal veruit het maximum zijn, maar ik denk dat ik het beschaafd ga houdenThe first-ever BMW M3 Touring
For the first time in its history, BMW M is developing a BMW M3 Touring. Here are the newest details and exclusive videos of the new BMW M3 G81.www.bmw-m.com
Check!
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat mensen zo een 718 niet naar waarde schatten en het blijven zien als een “minderwaardig model” of “geen echte porsche”.Vergeet het woordje 'design' niet te lezen en de '...' waar je de naam en faam onder kunt scharen. Heel mijn betoog gaat er om dat het om meer dan enkel performantie gaat.
En als ik nu geen fan ben van de cabrio en de cayman, dan is dat toch gewoon oké? Elk zijn eigen smaak toch?
Wat niet wegneemt dat dit gewoon supergoede Porsches zijn.
Even omwisselen911
718
M340i zal veruit het maximum zijn, maar ik denk dat ik het beschaafd ga houden
Ik heb toch nooit gezegd dat dit geen echte Porsche is?Ik vind het gewoon een beetje jammer dat mensen zo een 718 niet naar waarde schatten en het blijven zien als een “minderwaardig model” of “geen echte porsche”.
Want net het tegenovergestelde is waar, als je kijkt naar de historie en waar Porsche sportwagens voor stonden en staan dan is een 718 net een volbloed porsche. En is dat in sommige gevallen zelfs meer dan sommige modellen van de 911.
En als je kijkt naar de designtaal dan zie ik ook niet goed hoe je fan kan zijn van de 1ne en niet van de andere. Ze hebben nochtans vrij gelijklopende lijnen. Pas op je mag dat vinden eh maar ik vind dat toch vrij raar.
911
718
Wat raar is want zoals ik al aanhaalde is het 1 op 1 dezelfde designtaal, ze volgen gewoon dezelfde lijn. Enkel is de 718 iets korter.Ik vind het gewoon geen mooie wagen.
Klopt, maar er zijn wel veel mensen die dat wel denken, vandaar dat veel petrolheads in het defensief schieten als mensen daar negatiever over zijn .Ik heb toch nooit gezegd dat dit geen echte Porsche is?
Ik vind het gewoon geen mooie wagen. Net zoals de 944 en 924/928 en 914 bijvoorbeeld.
Nochtans allemaal stuk voor stuk echte Porsches.
Als ik denk aan 'geen echte Porsche' dan denk ik eerder aan alle waterkokers. Ondanks dat ik supergelukkig zou zijn met een waterkokende Porsche op de oprit .
Hoofddoel van die tweede wagen is praktisch, grote koffer.Maar zou je 2 "pseudo"-performance (geen afbreuk aan die modellen trouwens) versies van BMW op oprit willen? Ik zou dan precies iets helemaal anders nemen als 2e eigenlijk.
Als dat effectief het hoofddoel is (dus ook geen verre reizen etc). Is dan de Superb iV niet een beetje de obvious choice?Hoofddoel van die tweede wagen is praktisch, grote koffer.
Als die dan wat performance heeft is dat mooi meegenomen, maar geen absolute vereiste. Ik zal nooit een trackday ofzo doen.
Die kont is echt dag en nacht verschil imo.Wat raar is want zoals ik al aanhaalde is het 1 op 1 dezelfde designtaal, ze volgen gewoon dezelfde lijn. Enkel is de 718 iets korter.
Iets korter want in realiteit is hij maar 15cm korter.
De 718 heeft zelfs een langere wielbasis.
Lol ik vroeg mij dus al lang af waarvoor die punten achteraan de zetels dienden6) Ze moeten wel nog leren hoe kinderstoelen werken . 2 isofixpunten zonder top tether...
Dit toch wel echt in het kwadraat. Zou persoonlijk ook gewoon mijn keuze zijn als ik in de markt zou zijn voor een Porsche.Ohja, mensen die zeggen dat het geen echte Porsche is, weten écht niet waarover ze het hebben. Maar dat soort nonsens durf je ook niet meer uitkramen als je er ooit verder dan 10m mee gereden hebt...
Ik vind net de dikke kont van de 911 knapper.Achterkant van een 718 toch een pak knapper dan de achterkant van een nieuwe 911. My 2 cents
De 992 generatie toch. De 718 heeft gewoon hetzelfde interieur als de 991, bijgevolg een layout van meer dan 10 jaar oud he. De technologie heeft niet stilgestaan in die tijd...Lol ik vroeg mij dus al lang af waarvoor die punten achteraan de zetels dienden
Dit toch wel echt in het kwadraat. Zou persoonlijk ook gewoon mijn keuze zijn als ik in de markt zou zijn voor een Porsche.
Alleen zoals je ook beschrijft is de 911 wel binnenin beter qua infotainment en tech goodies.
Dat is nu eens exact waar ik naar op zoek zou zijn (allez even buiten de prijs gerekend).De elektrische 718 is een groter vraagteken. Ik kan écht niet inschatten of er nu veel vraag is naar zo'n model.
Ze hebben eens ergens laten vallen "in de normale 718 prijsklasse". Dus reken 80-100k incl opties...Dat is nu eens exact waar ik naar op zoek zou zijn (allez even buiten de prijs gerekend).