Green Mamba
Well-known member
Uiteindelijk heb je die benen ook helemaal niet nodig in de wagen.Mijn kindje zit nu ook zo vanachter hoor. Mijn vrouw schuift dan haar stoel iets naar voor. Op zich perfect doenbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk heb je die benen ook helemaal niet nodig in de wagen.Mijn kindje zit nu ook zo vanachter hoor. Mijn vrouw schuift dan haar stoel iets naar voor. Op zich perfect doenbaar.
Maar kan zij ook rijden terwijl de kleine achter jou zit?Mijn kindje zit nu ook zo vanachter hoor. Mijn vrouw schuift dan haar stoel iets naar voor. Op zich perfect doenbaar.
Wie laat er nu zijn vrouw met de Porsche rijden?Maar kan zij ook rijden terwijl de kleine achter jou zit?
Mensen die uitgaan en op de Boerenbuitenwonen en dus zat zijn, volgens bepaalde threads op BG tochWie laat er nu zijn vrouw met de Porsche rijden?
Durft die niet.Maar kan zij ook rijden terwijl de kleine achter jou zit?
hoppaWie laat er nu zijn vrouw met de Porsche rijden?
fiets.Mensen die uitgaan en op de Boerenbuitenwonen en dus zat zijn, volgens bepaalde threads op BG toch
Dan kunt ge evengoed ... een Boxster kopen!De GTI gaat wrs de deur uit. Aan het zien voor een familiewagen waar m'n vrouw mee zal rondrijden. De nieuwe 330e Touring is een grote kanshebber, maar als ik losga in die configurator kom ik al op 78k, prijzen zijn gestoord
Maar ik vind SUV's zo lelijkDan kunt ge evengoed ... een Boxster kopen!
(en iets realistischer, destijds kwam een 330e ook ongeveer even duur uit als een full option iX3, vandaar de iX3 hier op de oprit...)
Macan ?Maar ik vind SUV's zo lelijk
En deze keer moet het een praktische wagen worden, dus geen Porsche
De goedkoopste Taycan Sport Turismo?Maar ik vind SUV's zo lelijk
En deze keer moet het een praktische wagen worden, dus geen Porsche
Hmmmm dat is nog zo lelijk niet. ga die eens aan m'n vrouw tonen.Macan ?
Awel, ik had dat 2 jaar geleden ook. Ik zie niet graag SUV's (al vind ik de X3 nog 1 van de mooiere). Maar puur objectief gezien gaat de iX3 waarschijnlijk wel een slimmere aankoop zijn momenteel (gok ik, restwaarde etc in het hoofd houdend). En misschien vindt uw vrouw een SUV wel knap?Maar ik vind SUV's zo lelijk
En deze keer moet het een praktische wagen worden, dus geen Porsche
effe wachten, komt volgend jaar dacht ik een elektrische versie vanHmmmm dat is nog zo lelijk niet. ga die eens aan m'n vrouw tonen.
Macan bestaat wel niet in hybride voor zover ik weet. De Cayenne wel.Hmmmm dat is nog zo lelijk niet. ga die eens aan m'n vrouw tonen.
Tegen dat die geleverd is, zijn we enkele jaren verder vermoed ik.effe wachten, komt volgend jaar dacht ik een elektrische versie van
Zal van de prijs afhangen. Als hij niet significant goedkoper wordt dan een Taycan, dan denk ik het niet (het gaat wel stijgen, maar niet enorm).Macan bestaat wel niet in hybride voor zover ik weet. De Cayenne wel.
Tegen dat die geleverd is, zijn we enkele jaren verder vermoed ik.
Ik denk wel dat die wagen de de verkoopscijfers van Porsche in België serieus gaat opkrikken.
Komt op het platform waar ze ook de A6 en de Q6 etron gaan opmaken, zal wel wat groter zijn dan de Q4 maar wel kleiner dan de E-tron denk ik.Zal van de prijs afhangen. Als hij niet significant goedkoper wordt dan een Taycan, dan denk ik het niet (het gaat wel stijgen, maar niet enorm).
Als die echter maar "een beetje duurder" wordt dan een e-tron, dan absoluut.
Macan is ook gewoon echt een heel knappe SUV imo, terwijl ik een Cayenne maar niks vind. Maar je weet natuurlijk nog niet hoe die elektrische er gaat uit zien he, kan zijn dat het een veredelde Q4 is ook...
Maar daar zit momenteel de Cross Turismo al een beetje voor he. Als ze hem betaalbaar houden, zal het zeker een succes zijn, want Porsche blijft een imago-merk waarvan veel mensen willen kunnen zeggen "ik heb een Porsche" (eerlijk, ik ben ook blij om dat te kunnen zeggen ipv Ik heb een Audi TT bvb).Komt op het platform waar ze ook de A6 en de Q6 etron gaan opmaken, zal wel wat groter zijn dan de Q4 maar wel kleiner dan de E-tron denk ik.
Veel mensen die nog steeds een SUV willen ipv een Taycan
Maar daar zit momenteel de Cross Turismo al een beetje voor he.
Nu spreek je jezelf tegen want voor de performantie? Denk je dat mensen die een “gewone” Carrera kopen dit doen voor de performantie of de historie?Maar laten we eerlijk zijn die auto's heb je voor de historie, het design, de performantie, ...
Zeker niet enkel performantie.
Anders zouden er veel meer Boxsters en Caymans rondrijden als dat het belangrijkste was.
Die wagens gaan zowat nooit het circuit zien.
En een extra voordeel van de 911 is de achterzetel.
Trouwens mocht ik ooit verhuizen naar ergens waar ik een grote garage heb om zelf aan auto's te werken, komt er sowieso een 964.
En die kan al helemaal niet mee qua performantie.
Vergeet het woordje 'design' niet te lezen en de '...' waar je de naam en faam onder kunt scharen. Heel mijn betoog gaat er om dat het om meer dan enkel performantie gaat.Nu spreek je jezelf tegen want voor de performantie? Denk je dat mensen die een “gewone” Carrera kopen dit doen voor de performantie of de historie?
Veelal kopen ze dat omdat het de goedkoopste 911 is die er is en omdat alles anders aanzien wordt als “niet porsche waardig”. Rijke dokters, advocaten en mensen die met status willen pronken maar echt nihil kennen van auto’s, laat staan enige historie.
Een golf of een 300-reeks van Peugeot heeft net zoveel historie hoor. Denk je dat iemand de historie kent van zijn 309? Wat de 307 betekend heeft in de autosport? Of denk je niet dat mensen gewoon die familiewagen met het kleine stuurtje en onleesbare tellerpartij kopen omdat hij praktisch en goedkoop is?
Dat gaat ook gewoon op voor de 911 ook hoor.
Menig liefhebber en autoconnaisseur zou net de 718 moet loven omdat het zo een verdomd goeie sportwagen is. Dat je geen fan bent van een cabrio is oké, maar je hebt ook nog altijd de cayman in die reeks.